بازدید 5061

کسب و کاری که مرا در پول غرق کرد

یکی از حرکات جسورانه برای پولدار شدن، از مهارت خود به عنوان یک متخصص از اشتغال بهره برداری کنید و روی آن سرمایه گذاری کنید. انجام یک کار را بهتر از هر کسی به هدف خود تبدیل کنید، من با لگو گرفتن و به کار گرفتن همین موارد توانستم یک تاجر سرشناس در زمینه کفپوش و کیک و کفش باشم.
کد خبر: ۱۱۵۳۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵ 05 December 2022

کفپوش

کفپوش پی وی سی دارای لایه ای با نام دکوراتیو است که دارای ضخامت ۱۲ میکرون با نمای چوب بوده و به عنوان محافظ، در برابر سایش مقاومت بالایی دارد.

امروزه با پیشرفت هایی که در تکنولوژی و در صنایع ساختمان سازی ایجاد شده انواع کفپوش جهت زیباسازی کف ساختمانها تولید شده است که یکی از آنها کفپوش پی وی سی رولی است و از نوع پرمصرف ترین تجهیزات ساختمانی است که اکثرا در ابعاد ٩٠ در ١٥ تولید می شود.

قیمت کفپوش پی وی سی رولی بسته به مدل آن فرق دارد، مثلا در مدل عاجدار نیز تولید می شود که طرح های گرانیت، برجسته و غیره را شامل می شود، نمونه های ساده این سازه مانند پارکت است که لایه پی وی سی بکار رفته در آن باعث انعطاف پذیری و انسجام محصول شده و سبب می شود در کنار هم بهتر قرار بگیرند، همچنین از باز شدن درز در بین تایل ها جلوگیری نموده و در اینصورت در سطح کار جدا نخواهد شد.

کسب و کاری که مرا در پول غرق کرد

کیک هویج و دارچین با پف زیاد

کیک هویج و دارچین با پف زیاد انواع مختلفی دارد که سعی می کنیم بهترین دستور عمل و نکات کلیدی جهت تهیه کیک هویج برای ۶ نفر را به شما آموزش دهیم و مطمئنا مهم ترین نکته در پخت یک کیک در هر اندازه و حجمی رعایت نکات و مراحل پخت به صورت دقیق است.

نمونه دیگری از کیک هویج با دارچین تهیه می شود و شما می توانید به هنگام الک کردن آرد و وانیل یک قاشق غذا خوری دارچین نیز به ترکیب خود اضافه کنید و همین میزان به شما کیک لذیذی با طعم هویج و دارچین می دهد. دقت کنید که برای پف بیشتر و بافت اسفنجی کیک نباید مراحل را جا انداخته و یا با تعویق و تغییر انجام دهید به طور مثال: به دلیل وزن بالای هویج حتما ترکیب تخم مرغ را تا جایی که پف کند و خامه ای شود هم بزنید این کار سبب سبک شدن بافت کیک در برابر وزن هویج می شود.

کسب و کاری که مرا در پول غرق کرد

کفش بچه گانه

تولیدی کفش بچه گانه ارزان در تهران در هر منطقه ای که باشد اغلب جهت فروش عمده به بازار کفش بچه گانه تهران ارسال می کند و حتی ممکن است از شهرهای دیگری مانند زنجان و قم نیز محصولات خود را به این بازار عرضه کنند.

کفش های اسپرت ارزان بچه گانه اغلب دارای مواد اولیه مناسبی نیستند و طول عمر کوتاهی دارند و در فصل سرما و گرما آسیب پذیر نیز می باشند اما به صورت کلی کارتن های کفش بچه گانه به صورت 10 یا 12 جفتی تولید و بفروش می رسند.

رنگبندی موجود در این کارتن ها به صورت تک رنگ و یکسان می باشد که سایز بندی های مختلف و ثابتی دارند و امکان انتخاب سایز توسط مشتری در این بازار عرف نمی باشد و امکان تولید سایز بندی دلخواه نیست و یکی از ویژگیها در فروش کفش بچه گانه اسپرت متفاوت نبودن در مدل دخترانه و پسرانه آن است، به عبارت دیگر کفش بچه گانه اسپرت را هم دختر و هم پسر می توانند استفاده کنند.

کسب و کاری که مرا در پول غرق کرد

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل