بازدید 6686

زعفران انرژی من را بالا برد و مرا به ثروت رساند

یکی از اهدافی که باید در ۳۰ سالگی برای رسیدن به آن تلاش کنید این است که پس‌ انداز دوران بازنشستگی خود را به حداکثر برسانید و ثروت اندوزی کنید. برای رسیدن به این منظور حتی اگر پول زیادی برای شروع حرفه ی جدید ندارید نگران نباشید زیرا من از روشی استفاده کردم که توانست بدون سرمایه ی اولیه من را در حوزه زعفران به یک فرد ثروتمند تبدیل کند.
کد خبر: ۱۱۵۲۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰ 01 December 2022

زعفران قائنات مشهد

این ساقه ها یک الی سه گل و هر گل از آن شش گلبرگ دارد و دارای رنگی بنفش می باشد. قسمت مورد استفاده این گیاه پرچم آن است که بسیار خوشبو و معطر است و دارای طعمی تلخ است. زعفران یک گیاه 7 ساله است که در سال های اول و دوم عملا هیچ محصولی ندارد و در سال های بعدی محصول آن برداشت می شود.

کاشت زعفران قائنات مشهد بسیار پیازی است و باید پیاز آن در درون خاک باشد تا رشد کند. ارتفاع گیاه زعفران بین 10 تا 30 سانتیمتر متغییر است به طوری که از ساقه ی این گیاه برگ های دراز و باریکی بیرون می آیند و از وسط این برگ ها ساقه هایی خارج می شود.

فصل برداشت این محصول در پاییز است که علاوه بر شهر های مهمی چون قائنات مشهد شهر های نظیر کرمان و یزد و همچنین شهرهای استان مرکزی این محصول را کاشت و برداشت می کنند.

زعفران انرژی من را بالا برد و مرا به ثروت رساند

زعفران گلستان

زعفران به انواع مختلفی مانند نگین،سرگل،پوشال،دخترپیچ وغیره تقسیم می شود. اکثر مردم اطلاعات چندانی در مورد زعفران گلستان ندارند و برای همین موقع خرید دچار مشکل می شوند. قیمت های انواع مختلف زعفران با هم متفاوت می باشند.

هرچه خلوص زعفران بیشتر باشد قدرت رنگ دهی آن بیشتر شده و همچنین طعم بهتری ایجاد می کند. کیفیت زعفران به نحوه کشت و مکان کشت آن نیز بستگی دارد. اکنون بهترین زعفران دنیا در گناباد، قائنات و تربت حیدریه کاشت می شود. بیشترین زعفران ایران در تربت حیدریه کاشت می شود و اما در بازار زعفران سرگل قائنات را می بینید. زعفران تربت حیدریه به علت رنگ و بوی عالی آن مناسب صادرات است و به تازگی در سازمان فائو ثبت شده است.

زعفران انرژی من را بالا برد و مرا به ثروت رساند

زعفران سحرخیز

یکی از بهترین نوع زعفران در ایران زعفران سحرخیز است. این زعفران دارای انواع مختلفی شامل نگین،شبه نگین و سوپرنگین است. زعفران نگین دارای قدرت رنگ دهی بالایی است.

زعفران نگین یکی از بهترین و گرانبهاترین نوع زعفران بوده و معمولا برای صادرات بخصوص به کشورهای آسیایی ازین نوع استفاده می شود. اما چون پاک کردن و فرآوری آن سخت است معمولا تولید کمتری می شود وبه همین دلیل گرانترین نوع زعفران شناخته می شود.

از جمله خصوصیات زعفران نگین این است که سه شاخه کلاله از هم جدا باشند و تکه های بهم چسبیده در آن وجود نداشته باشند.انواع زعفران نگین به زعفران نگین پرسی، نگین سوپر، نگین درجه یک و شبه نگین تقسیم می شود.

زعفران انرژی من را بالا برد و مرا به ثروت رساند

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر