بازدید 4578

کشف مقادیری فشنگ جنگی ساخت آمریکا در جلفا

فرمانده مرزبانی آذربایجان‌شرقی از کشف مقادیر زیادی مرمی فشنگ جنگی و شکاری ساخت آمریکا در محور جلفا خبر داد که به گفته وی احتمال استفاده از آنها برای اعمال خرابکارانه وجود داشت.
کد خبر: ۱۱۴۸۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰ 05 November 2022

به گزارش «تابناک»، سردار محمد احمدی روز شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در این زمینه یک نفر قاچاقچی دستیگر شده است، افزود: روز گذشته با هوشیاری و اشراف اطلاعاتی و عملیاتی مرزبانان آذربایجان شرقی، فرد مزبور که در داخل خودروی خود مقادیر قابل توجهی مرمی که مواد اولیه فشنگ های جنگی و شکاری بود و قصد انتقال آن به استان ها و شهرهای عمقی کشور را داشت، در محدوده نوار مرزی هنگ مرزی شهرستان جلفا دستگیر شد.

وی اظهار داشت: در این عملیات موفقیت آمیز یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس توقیف و در بازرسی از آن، مقادیری مرمی فشنگ جنگی و شکاری در مارک و کالیبرهای مختلف ساخت کشور آمریکا که به طرز ماهرانه ای در داخل خودرو جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

احمدی با بیان اینکه امنیت و آرامش در مرزهای جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماموران مرزبانی است، یادآوری کرد: قاچاق و انتقال این مقدار از مرمی فشنگ جنگی و شکاری در شرایط کنونی کشور، احتمال آن را می دهد که هدف از این میزان قاچاق، عملیات خرابکارانه بوده باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار