بازدید 5203

صندلی آرایشگاه زنانه دست دوم نایاب شد

یکی از مهمترین عواملی که سبب می ‌شود تا یک آرایشگاه به عنوان آرایشگاه محبوب بین مراجعه کنندگان انتخاب شود وجود تجهیزات مناسب با کیفیت و زیبا در آن است.
کد خبر: ۱۱۴۷۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰ 30 October 2022

صندلی آرایشگاه زنانه

اگر شما هم از آن دسته کسانی هستید که قصد راه اندازی سالن آرایشی را دارید قطعاً به وسایل و تجهیزات مختلفی برای آرایشگاه خود نیاز خواهید داشت. در این بین صندلی آرایشگاه زنانه مهمترین نقش را بازی می کنند.

این صندلی ها به صورت تخصصی برای سالن های آرایشگاهی طراحی شده‌اند. به طوری که آرایشگر بتواند در کنار راحتی که در حین کار دارد تسلط کافی بر مو و صورت فرد داشته باشد .

صندلی آرایشگاه زنانه دست دوم نایاب شد

صندلی گیمینگ dxracer

اگر به دنبال صندلی اداری هستید که علاوه بر راحت بودن شیک و لاکچری نیز باشد و بتواند سلامت را به بهترین نحو تضمین کند باید از صندلی گیمینگ dxracer استفاده کنید به همان‌ گونه ایی چه شهروندان شهر شیراز به خوبی این مسئله را دریافته ‌اند و علاوه بر گیمرهای حرفه‌ ای دیگر از افراد نیز این صندلی را برای کارهای غیر از این مورد تهیه کرده‌ اند و به همین دلیل سبب کاهش دردهای عضلانی اسکلتی کمردرد پادرد و غیره شده ‌اند.

صندلی آرایشگاه زنانه دست دوم نایاب شد

گرانول پی وی سی نرم

ترکیبات انعطاف پذیر به دلیل داشتن خاصیت ارتجاعی و تطبیق پذیری معروف هستند.

امروزه گرانول پی وی سی نرم ما به طور ویژه برای کاربردهای مختلف فرموله شده ‌اند و مشتریان می ‌توانند روی مجموعه ‌ای از ویژگی ‌ها از جمله: سختی، رنگ، مقاومت در برابر روغن و پایداری اشعه ماوراء بنفش مشخص کنند.

صندلی آرایشگاه زنانه دست دوم نایاب شد

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری