بازدید 17695

نگهداری جوجه یک روزه عروس هلندی و پرورش آن

پرورش جوجه یکی از کارهای لذت بخشی بوده که سود بسیار بالایی نیز دارد و همیشه بازار عرضه و تقاضای آن مهیا می باشد.
کد خبر: ۱۱۴۴۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰ 12 October 2022

امروزه برای پرورش دادن جوجه مرغ یک روزه از مکانهای مختلف استفاده خواهند کرد که در آن از تنوع رنگی زرد، سفید و رنگی وجود خواهد داشت که هر کدام از جوجه نر یا ماده خواهد بود. این نمونه از جوجه ها امروزه زیاد مورد توجه عموم قرار گرفته است که شما می توانید نسبت به نیاز خود این طیور را تهیه و استفاده کنید.

در این مقاله تلاش می کنیم تا نکاتی را که در خصوص خرید و نگهداری جوجه های یک روزه مانند جوجه یک روزه شیراز باید بدانید را ذکر کنیم تا نیازی به مراجعه به مقالات دیگر نداشته باشید و پس از کسب اطلاعات کافی بتوانید اقدام به خرید جوجه یک روزه کنید پس با آراد برندینگ همراه باشید.

نگهداری جوجه یک روزه عروس هلندی و پرورش آن

در گام اول حتما از یک تخم مرغ حاوی نطفه استفاده کنید و حتما آن را از یک مرجع معتبر تهیه نمایید چرا که امروزه تقلب در همه صنفی وجود دارد پس از خرید تخم مرغ حاوی نطفه حتما آن را نخست ضدعفونی نمایید تا از ورود آلودگی های پوست تخم مرغ به درون دستگاه جلوگیری کنید.

برای موفقیت پرورش جوجه حتما از یک دستگاه ماشین جوجه کشی با کیفیت مطمئن استفاده نمایید در این مرحله پس از اینکه از تمام مراحل قبلی مطمئن شدید حال تخم مرغهای حاوی نطفه را به درون شانه های تخم مرغ گذاشته و در داخل جایگاه خود قرار دهید.

جوجه یک روزه لاهیجان

پس از به دنیا آمدن جوجه یک روزه اصلا نگران تغذیه آن نباشید چرا که آنها تا دو روز پس از تولد از ذخیره جیره کیسه بدن خود تغذیه می کنند.

جوجه یک روزه لاهیجان به شدت ضعیف و حساس اند و باید از آنها به خوبی مراقبت نمود پس از گذشتن دو روز از زمان تولد حال می توانید از مخلوط کمی آب و شکر برای جیره غذای جوجه یک روزو مخلوط خوراک کود مرغی استفاده کنید و درکنار این مخلوط برای تقویت آنها از مقداری آزموالکترولیت به میزان مشخص به جوجه ها بدهید.

نگهداری جوجه یک روزه عروس هلندی و پرورش آن

خرید و فروش جوجه یک روزه لاهیجان بصورت عمده با قیمت مناسب از دفتر نمایندگی های سراسر کشور امکان پذیر است برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید هم اکنون با ما تماس حاصل نمایید.

بهترین فصل خرید و فروش جوجه یک روزه، فصل بهار است که بازار فروش جوجه یک روزه در این فصل در شهرستان لاهیجان داغ و پر رونق است. مراقبت و نگه داری از جوجه یک روزه کار سختی نیست ولیکن، پرورش و نگه داری از آن نیاز به تجربه زیاد و اطلاعات مناسب در این باره است.

اگر شما عزیزان قصد خرید جوجه یک روزه بصورت عمده با قیمت مناسب را دارید می توانید به وب سایت فروش ما مراجعه کنید تا همکاران ما در این بخش بصورت آنلاین شما را در امر خریدی بهتر یاری رسانند.

جوجه یک روزه عروس هلندی

در روزهای اول و ابتدایی تولد جوجه یک روزه عروس هلندی تمام قسمتهای بدن آن زرد می باشد و حدود یک اینچ طول دارد که برای ایستادن بسیار ضعیف است.

زمانی که این جوجه ها متولد می شوند برای گرم کردن خودشان هیچ پری ندارند و والدین جوجه ها آنها را زیر بال های خود می گیرند اما نکته قابل توجه این است که پرهای جوجه عروس هلندی به سرعت رشد می کند و در مدت زمان کمی بدنشان را می پوشاند.

پس از گذشت 6 تا 8 هفته جوجه عروس هلندی به خوبی رشد می کند و برای همراهی خانواده خود آماده می گردد و می توانید از غذاهایی مثل کلم قرمز عروس هلندی برای تغذیه آن استفاده نمائید.

نگهداری جوجه یک روزه عروس هلندی و پرورش آن

در هنگامی که جوجه یک روزه عروس هلندی از تخم خارج می شوند حدود 8 تا 10 روز چشمان آنها بسته است و پوست بالای چشم آنها شفاف است به گونه ای که می توان رنگ چشمهای آنها را دید که قرمز یا قهوه ای می باشد.

رنگ چشم قرمز نشانه تکمیل نشدن رشد پرنده است و به این معنی است که عروس هلندی زمان بیشتری را برای بیدار شدن صرف می کند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل