بازدید 11625

پخش مجسمه برنجی گوزن با قیمت عمده

مجسمه برنجی یک کالای زینتی و زیبا برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل می باشد که نمایان گر هنر و صنایع دستی مردم کشورمان می باشد.
کد خبر: ۱۱۴۳۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵ 01 October 2022

در سالهای اخیر تولید انواع مجسمه برنجی با طرح های متنوع و قیمت مناسب رواج بسیاری داشته است. اگر می خواهید از انواع مجسمه ها از جمله مجسمه برنجی رقص باله برای دکوراسیون منزلتان استفاده کنید می توانید در سراسر خانه از سبکهای مختلف بهره ببرید.

چیدمان مجسمه در منزل به زیبا تر شدن قسمتهایی مثل پذیرایی، اتاق خوابها، حمام و سرویس بهداشتی کمک زیادی می کند. در چیدمان مجسمه ها حتما نباید از سازه های بزرگ استفاده شود هر شخصی می تواند با سلیقه و سبک مورد علاقه ی خودش از هر سایز مجسمه استفاده کند. مجسمه های برنجی از گذشته تا کنون بسیار جذاب و پر طرفدار می باشند. برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر با آراد برندینگ همراه باشید.

پخش مجسمه برنجی گوزن با قیمت عمده

مجسمه های برنجی تندیس هایی از جنس آلیاژ برنج می باشند که بیشتر به شکل حیوانات ساخته می شوند. این مجسمه ها با توجه به کاربردی که دارند در اندازه های مختلف ساخته می شوند.

به مجسمه های کوچک تندیسک و به مجسمه های سر و شانه که تصویر چهره ی افراد می باشند سردیس گفته می شود. این مجسمه ها یکی از بهترین گزینه برای دکوراسیون و طراحی داخلی منازل به شمار می روند.

یکی از ویژگیهای مهم فلز برنج انعطاف پذیری بالای آن می باشد به همین دلیل تولید کنندگان می توانند هر نوع طرح و ایده ی خلاقانه ای را به راحتی روی آن پیاده کنند.

تولید مجسمه برنجی گوزن

همانطور که می دانید افراد سودجو در هر زمینه ای نیز بسیار وجود دارد و امروزه آنها اقدام به تولید مجسمه پرنده و گوزن برنجی نیز نموده اند و همچنین قیمت آن را بسیار بالا می برند به همین دلیل اکثر افرادی که به این نوع از محصول علاقه مند هستند نمی توانند این مورد از محصول را به راحتی خریداری کنند به همین دلیل بیخیال علاقه خود نیز شده و از خرید این محصول نیز صرفه نظر می کنند.

یک اقدام دیگر افراد سودجو در زمینه این محصولات کیفیت است، آنها علاوه بر قیمت بالایی که برای محصولات خود در نظر گرفته اند کیفیت مجسمه ها را بسیار پایین آورده اند به طوری که بعد از خرید این محصول با گذشت زمان چند روز مجسمه های تولیدی آنها رنگشان عوض می شود و روکش روی این نوع از مجسمه ها از بین خواهد رفت.

پخش مجسمه برنجی گوزن با قیمت عمده

بهتر است برای خرید مجسمه برنجی گوزن به یکی از معتبرترین فروشگاه ها مراجعه کنید تا گول این دسته از افراد را نخورید، همچنین شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی تحت نظر ما علاوه بر خرید این نوع محصول می توانید از گارانتی هم برخوردار باشید به همین دلیل پیشنهاد ما به شما خرید از مجموعه ماست.

شرکت ما با تولید یکی از بهترین مجسمه برنجی گوزن توانسته ظرف مدت کوتاهی محصولات خود را به بازارهای مختلف پخش و عرضه نیز بگرداند به همین دلیل در ایران جزو یکی از بهترین تولیدکنندگان این محصول نیز به حساب میایم.

در این مدل از مجسمه ها قیمت رنگ برنزی آن مانند آینه پازلی برنز نیز بسیار بالاتر از سایر محصولات مشابه آنها می باشد به همین دلیل بر روی رنگ برنزی این نوع از محصولات بیشتر زمان صرف شده است.

قیمت مجسمه برنجی

از گذشته تا به حال هنر شکل دادن به مواد مختلف و ساختن مجسمه رواج داشته است و صرفا در طول تاریخ مواد بکار رفته در آن ممکن است فرق کرده باشد، در حال حاضر مجسمه برنجی به صورت انبوه تولید می شود که قیمت مناسبی نیز دارد اما اگر کمی به عقب برگردیم ساخت این سازه ها با موادی مثل گچ، گل و سنگ نیز انجام می شد.

واردات و صادرات مجسمه در بین کشورهای مختلف مرسوم می باشد، ورود این محصولات به داخل ایران شامل قوانین و مقررات ویژه ای می باشد که باید آن را عایت کرد تا بتوان آنها را ترخیص کرد. مجسمه های دکوری، سنگی، چوبی، فلزی، شیشه ای، خمیری، آب طلا و سایر مدلهای دیگر این محصول باید به هنگام ورود به کشور از طریق گمرک ترخیص شوند.

پخش مجسمه برنجی گوزن با قیمت عمده

به دلیل این که قیمت مجسمه برنجی بالا می باشد شغل مجسمه سازی جزو یکی از درآمدزا ترین مشاغل در کشور می باشد و جنس پلی استر و گچ آن فروش بالاتری دارد، برای شروع در این شغل نیازمند سرمایه اولیه زیادی می باشد، زیرا قالبهایی که برای این شغل نیاز است قیمت بالایی دارند.

البته می توان با سرمایه اندک شروع کرد که در این صورت تنوع طرحها کم می شود و رفته رفته با کسب درآمد بالاتر می توانید قالب های بیشتری تهیه کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار