بازدید 51876
۳
اتفاق باورنکردنی برای محمدیان در بازگشت از جهانی بلگراد

غده عجیب و بزرگ در گیجگاه ملی‌پوش کشتی آزاد!

محمدیان گفت که عفونت به سر و صورت پسرش زده و اندازه توپ پینگ‌پنگ غده‌ای در گیجگاهش ایجاد شده که بعد از مراجعت به بیمارستان، روز پنجشنبه برای خارج کردن این غده مورد عمل جراحی قرار گرفت
کد خبر: ۱۱۴۲۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳ 30 September 2022

محمدحسین محمدیان ملی‌پوش وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد ایران در مسابقات جهانی بلگراد که در غیاب عبدالرشید سعدالله‌اف یکی از شانس‌های کسب مدال طلای مسابقات محسوب می‌شد، بعد از قبول شکست مقابل کایل اسنایدر آمریکایی در نیمه نهایی، به دیدار رده‌بندی رسید و آنجا مغلوب کشتی‌گیر آذربایجانی شد تا دستش از رسیدن به مدال کوتاه بماند.

بعد از بازگشت تیم ملی از بلگراد و پس از برکناری عسکری محمدیان از ریاست هیات کشتی مازندران، خبرنگار یکی از خبرگزاری های داخلی در گفت‌وگویی که با پدر محمدحسین محمدیان داشت، او از ابتلای پسرش به زونا خبر داد و اعلام کرد که محمدحسین از خجالت اینکه مدال نگرفته در منزل یکی از اقوامش در انزلی حضور دارد و هنوز به خانه بازنگشته است، اما اینطور که پیداست، این کشتی‌گیر سوغاتی دردناکی را از مسابقات جهانی با خود به ایران آورده و به همین دلیل نیز روز گذشته در بیمارستان نیمه شعبان ساری مورد عمل جراحی قرار گرفت.

غده عجیب و بزرگ در گیجگاه ملی‌پوش کشتی آزاد!

تصور اولیه پزشک ابتلای محمدحسین محمدیان به زونا بود، اما عسکری محمدیان گفت که عفونت به سر و صورت پسرش زده و اندازه یک توپ پینگ‌پنگ غده‌ای در گیجگاهش ایجاد شده است که بعد از مراجعت محمدیان به بیمارستان در روز چهارشنبه، روز پنجشنبه برای خارج کردن این غده مورد عمل جراحی قرار گرفته است.

هنوز زمان ترخیص ملی‌پوش کشتی از بیمارستان مشخص نیست و ظاهراً تا جواب آزمایشات نیاید، دلیل عفونت شدید محمدیان مشخص نخواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۳
اینقدر پدر و پسر و رییس کشتی رو کشیدی وسط که نفهمیدیم پسر پدر رییس کشتی، بیمارستان بوده یا پدر پسر ریس فدراسیون یا پسر رییس فدراسیون یا اینکه اصلا خود کشتی گیر رفته بیمارستان واسه عمل جراحی.
فارسی نوشتن آنقدرها هم سخت نیست.
بلد نیستی لطفا ننویس....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
خیلی هم جملات درسته. ظاهرا شما سواد درست درمونی نداری
از خدا شفای عاجل خواستدارم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان