بازدید 13027
۲

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۲۵ شهریور/ تزریق تنها ۵ هزار دوز واکسن در شبانه روز اخیر

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۶۳۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۳۴۱ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۱۴۰۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴ 16 September 2022
تابناک اجتماعیتاکنون ۶۵ میلیون و ۶۰ هزار و ۱۱۷ دوز اول و ۵۸ میلیون و ۴۵۴ هزار و ۱۲۹ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده و همچنین ۳۱ میلیون و ۱۱۸ هزار و ۳۱۸ نفر دوز سوم و بالاتر را دریافت کرده‌اند؛ تزریق مجموعا ۱۵۴ میلیون و ۶۳۲ هزار و ۵۶۴ دوز واکسن در ایران که ۵ هزار و ۴۸۶ دوز از آن‌ها در شبانه روز اخیر تزریق شده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۶۴۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و از این بیماران، ۱۲۴ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۷ میلیون و ۵۴۲ هزار و ۲۳۰ تن رسید.

متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵ تن از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و بدین ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۴ هزار و ۲۷۳ نفر رسید. این در حالی است که تا به امروز خوشبختانه ۷ میلیون و ۳۱۹ هزار و ۵۶۱ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۳۴۱ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۵۳ میلیون و ۹۷۷ هزار و ۱۹۸ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر صفر شهرستان در وضعیت قرمز، ۳۵ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۳۴۲ شهرستان در وضعیت زرد و ۷۱ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.


بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۱.۹ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۸ درصد. این در حالی است که میانگین نرخ مرگ در جهان ۱.۱ درصد است.
 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
من دو دوز آسترازنکا زدم و برای دوز سوم گفتن دیگه نمیاد مجبور شدم سینوفارم بزنم . هرچند ترجیح میدادم دوز سومم آسترا باشه اما از نزدنش بهتره . سریعتر واکسن بزنید لطفا
خداروشکر که تعداد وخیم ها داره کم می شه. ۱ ماه پیش حدودا ۱۲۰۰ نفر حال وخیم داشتیم. الان ۳۰۰ نفر. بیشترشون بهبود پیدا کردند و متاسفانه تعدادی هم فوت کردند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار