بازدید 5885
۶

اتمام گازرسانی به تمام شهرهای ایران

مدیرعامل شرکت ملی گاز تاکید کرد: گازرسانی به همه شهرهای کشور انجام شده و تعداد اندکی روستا در استان‌ها باقی مانده است که آنها نیز در خط پایانی گازرسانی قرار دارند.
کد خبر: ۱۱۳۹۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸ 11 September 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا، مجید چگنی در جریان بازدید از ساختمان اداری جدید شرکت گاز استان تهران که به‌منظور خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به مشترکان در دست ساخت است، گفت: هر نوع خدمتی که از سوی کارکنان تلاشگر شرکت ملی گاز ایران برای مردم انجام شود، بی‌شک نزد خداوند متعال جایگاهی ویژه خواهد داشت.
وی درباره مقدار شبکه شهری و روستایی و مقاوم‌سازی تأسیسات و ابنیه گاز اظهار داشت: ما بیش از ۴۱۷ هزار کیلومتر شبکه شهری و روستایی داریم که این آمار به نوبه خود بسیار عظیم است و در همین زمینه، در بخش مقاوم‌سازی شبکه‌ها نیز، کارهای بسیار مهمی انجام شده است و این روند همچنان ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران ادامه داد: گازرسانی به همه شهرهای کشور انجام شده و تعداد اندکی روستا در استان‌ها باقی مانده است که آنها نیز در خط پایانی گازرسانی قرار دارند.

چگنی مقاوم‌سازی، هوشمندسازی و بهینه‌سازی را جزو سیاست‌های محوری این شرکت دانست و تصریح کرد: هوشمندسازی در شرکت ملی گاز ایران با سرعت بالایی در حال انجام است که امیدواریم ادامه‌دار باشد.

وی افزود: در بخش مقاوم‌سازی تأسیسات و بهینه‌سازی مصرف گاز نیز اقدام‌هایی در حال انجام است، خوشبختانه شرکت گاز استان تهران در بخش مقاوم‌سازی، نسبت به دیگر شرکت‌های گاز استانی پیشرو است و انتظار داریم این شرکت تجربه‌هایش در این بخش را با دیگر شرکت‌های گاز استانی به اشتراک گذارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۶
تو کشوری که روی کمربند زلزله هست، باافتخار از گازرسانی حرف میزنین ؟
احتمالا ۴۰ سال هم طول میکشه تا به همان چندتا روستا گازرسانی کنید پس چرا شعار الکی میدهید؟!
این کاری که انجام شده اسمش هست لوله گاز رسانی ! اگر توانش رو دارید و همت دارید گاز برسانید حتی در زمستان !
اشتباه. سیاستی بکل نادرست. دولت ها باید نیروگاه می ساختند و مردم بجای گاز، از همان برق استفاده می کردند. هم ایمن تر بود هم هزینه کمتری داشت هم بسادگی قابل ارتقا بود.
ای کاش اینهمه هزینه گاز رسانی را به تقویت نیروگاهای هسته میدادیم تا بجای گاز واین همه مخاطرات از برق وتجهیزات برقی استفاده میکردیم،چقدر لوله گذاری صورت گرفته .......................
اگر تمام شد گزینه گازرسانی به روستاها را از قبض گاز حذف می کنید دیگه ؟!!!!
یا مثلا خلاصه می نویسید تبصره 2 بند7 !!! و بازم از مردم تا ابد پول می گیرید!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار