بازدید 7117

خرید پیچ خودکار واشردار ریز

کد خبر: ۱۱۳۶۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰ 25 August 2022

پیچ چوب یا پیچ خودکار از فولاد آلیاژی در مدل های مختلف ساخته و پرداخته می شود پیچ خودکار واشردار ریز، پیچ های رول پلاک دار، پیچ رزوه دار و غیره.

پیچ های خودکار از دسته پیچ های بسیار کار راه انداز و مدلی است که بیشتر با آن سرو کار داشته و یا نام آن را زیاد به گوش شنیده اید که برای نصب وسایل و قاب و تابلو روی دیوار مورد استفاده قرار می گیرد.

این پیچ ها دارای رول پلاک با پوشش پلاستیکی در دور پیچ خودکار در هنگام نصب روی دیوار به سطح داخلی دیوار فرو رفته و رول پلاک آن در اینجا به فعالیت خود اقدام می کند و با ایجاد کشش در بافت دیوار به استحام و جای گیری خود ثبات می بخشد.

خرید پیچ خودکار واشردار ریز

معمولا برای اجرای کارهای قوی که به پیچ خودکار ریز احتیاج دارد از پیچ های قوی با جنس مرغوب ضد زنگ یا استیل مقاوم استفاده می شود.

برای تولید و طراحی برخی پیچ ها از روکش زینک استفاده می شود این فرآیند علاوه بر زیبایی در ظاهر پیچ که به رنگ طلایی تبدیلش می کند از مقاومت خوبی برخوردار می شود.

برای چرخاندن پیچ و محکم کردن آن از سری های پیچ به حالت چهار سر یا چهار سو، دو سر یا دو سو و مدل ستاره ای استفاده می شود به همین منظور ابزاری تحت عنوان پیچ گوشتی های چند سر تولید شده است.

در گذشته از پیچ های دو سو استفاده بیشتری صورت می گرفت اما امروزه پیچ های چهارسو جای آن را به خود اختصاص داده و نمونه پیچ های ستاره ای بسیار محبوب تر هستند.

قیمت خرید پیچ خودکار واشردار

برای مطلع شدن از قیمت خرید پیچ خودکار واشردار باید چند نکته را در نظر گرفت که میزان قیمت را تعیین می کند.

اندازه و سایز پیچ اولین گزینه تعیین کننده است که باید متناسب با کاربرد مدنظرتان باشد که اگر بزرگ باشد کاملا سفت نشده و اگر کوچک هم باشد باعث می شود دو قطعه به خوبی به یکدیگر محکم نگردد.

خرید پیچ خودکار واشردار ریز

معیار دیگر قیمت برای خرید پیچ خودکار روکش آن است که معمولا از روکش استیل استفاده می شود و اگر آلیاژهای دیگر مانند ورق فولاد باشد قیمت کمی متفاوت خواهد بود.

قیمت پیچ خودکار در خرید به صورت بسته بندی 100 تایی مناسب تر از حالت تکی و تعدادی می باشد که پیشنهاد می شود در صورت استفاده از خرید پک استفاده کنید که علاوه بر قیمت سهولت و دسترسی بهتری را دارید.

این پیچ ها کاربردهای زیادی دارد که حتی افراد عادی هم در منزل می توانند نیازهای خود را برطرف سازند و معمولا در خانه تعدادی از آن را می توان یافت که در مواقع خاص به کمک شما خواهد آمد.

این مطالب مفید و ضروری برای شما خریداران عزیز و تمام افرادی که می خواهند علم واشر خوکار را داشته باشند قرار داده شده است که می توانید از طریق مطالعه این مقاله بهترین انتخاب را داشته باشید.

مجموعه ای که برای خرید انتخاب کرده اید سالها است که تلاش کرده است در حوزه خود بهترین باشد و بهترین محصول را به فروش برساند.

برای خرید واشر پیچ خودکار با کیفیت و قیمت مناسب سفارشات خود را ثبت کنید.

پیچ خودکار واشردار ریز

در زندگی روزمره همه ما برای آویزان کردن انواع تابلو دکوراتیو خود از اتصالات مهمی مانند پیچ خودکار واشردار ریز و بزرگ استفاده می کنیم که در نوع معمولی هم تنوع بالایی وجود دارد.

اندازه های مختلفی که برای این پیچها در نظر می گیرند در سایزهای 1 سانتی، 2 سانتی، 5 سانتی و غیره تولید می شوند و مردم براساس نیازهای خود از آنها استفاده های زیادی در صنعت های مختلف می کنند.

خرید پیچ خودکار واشردار ریز

دسته بندی این پیچ خودکار واشردار به صورت پیچ چوبی، فلزی و غیره می باشد در نوع چوبی که برای محکم کردن دو تکه چوب که دارای شیارهای مارپیچ یا بدون آنها هستند و برای سفت کردن آنها از ابزاری مانند پیچگوشتی و یا آچار استفاده می شود که نقش عمده ای در سفت کردن آنها دارد.

تنوع و گستردگی آنها به نحوی است که دچار سردرگمی می شویم و شاید برایتان جالب است که بدانید در 125 نوع تولید می شوند و از جنس های مختلفی مانند کروم، نیکل، تیتانیوم، استنلس استیل، فولاد ضد زنگ و مس ساخته می شوند.

پیچ های خودکار و معمولی دارای تفاوت های می باشند مانند در نوع خودکار واشر و مهره برای اتصال و محکم شدن وجود ندارد در حالیکه در نوع معمولی برای اتصال دو تکه چوب و یا غیره نیاز به مهره دارند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری