بازدید 5978

دست ردّ جهاد اسلامی به پیشنهاد آتش بس مصر

المیادین گزارش داد: جهاد اسلامی فلسطین پیشنهاد آتش بس مصر را نپذیرفته و اعلام کرده که بر میدان و ادامه حملات راکتی به اراضی اشغالی تمرکز دارد.
کد خبر: ۱۱۳۳۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۲ 06 August 2022

 

به گزارش شفقنا از مهر به نقل از المیادین، جهاد اسلامی به پیشنهاد مصر برای آرام‌سازی اوضاع و توقف درگیری‌ها با رژیم صهیونیستی پاسخ منفی داده و اعلام کرده است که اکنون زمان پاسخگویی به جنایات دشمن صهیونیستی است.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین نیز به نقل از رسانه‌های عبری زبان اعلام کرد که مصر به رژیم صهیونیستی ابلاغ کرده که قادر به برقراری آتش‌بس در غزه نیست.

پیشتر نیز خبرنگار المیادین به نقل از برخی منابع در جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد که این جنبش فعلاً هیچگونه وساطتی را از طرف مصر نمی‌پذیرد و تمرکز بر میدان و ادامه حملات راکتی به اراضی اشغالی است.

این در حالی است که گردان های قدس در بیانیه‌ای ضمن اعلام ادامه جنگ در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی تاکید کرده است: به مردم فلسطین و حامیان مقاومت اطمینان می دهیم که روحیه رزمندگان ما در بهترین حالت قرار دارد.

گفتنی است، بر اثر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه تا کنون ۱۵ فلسطینی به شهادت رسیده اند. تا این لحظه یک کودک ۵ ساله هم به شهادت رسیده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل