بازدید 64571
۲

۵ اوباش در اردبیل دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان اردبیل از دستگیری ۵ اوباش در عملیات ویژه و مقتدرانه پلیسی خبرداد.
کد خبر: ۱۱۳۰۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹ 19 July 2022

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ سعید یوسفی فعال گفت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر اینکه ۵ اوباش در محله آرازعلی شهر اردبیل اقدام به عربده‌کشی و قدرت نمایی کرده و امنیت و آرامش فردی و عمومی را برهم زده و متواری شده‌اند، شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان اردبیل می‌گوید: با انجام بررسی‌های تخصصی و اقدامات اطلاعاتی اوباش نوظهور شناسایی، که پس از هماهنگی قضایی و در عملیات ویژه و مقتدرانه پلیسی توسط ماموران کلانتری ۱۶ سبلان در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

به گفته او، در بررسی سوابق اوباش دستگیر شده مشخص شد آنان سوابقی از قبیل درگیری، ایجاد رعب و وحشت دارند که با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.

یوسفی فعال گفت: امنیت مردم، خط قرمز پلیس بوده و کسانی که به هر نحوی بخواهند آرامش و آسایش شهروندان را برهم بزنند، پلیس برابر قانون و با قاطعیت با آنان برخورد خواهد کرد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۹
انتشار یافته: ۲
جمله تکراری دراینگونه اخبار که هر2-3 روزمنتشرمیشود صحبت پایانی مقام انتظامی یا قضایی است :که امنیت مردم خط قرمزما است وبا اراذل واوباش با قاطعیت برخورد میشود.ولی بنده که خودساکن همین اردبیل هستم به چشم میبینم که اصلا اینطورنیست اولا چندان دردستگیری این اوباش جدیت وجودندارد ثانیا درصورتیکه شروری پس ازصدهاشرارت احیانا دستگیرشود مجازاتش حداکثرچندروزبازداشت درکلانتری یا خیلی فوقش زندانی کوتاه مدت است وخیابانهای اردبیل آشکارا محل جولان اشرارشده ودیدن دعواهای خیابانی بخشی از زندگی روزمره ما اردبیلیها.
اوباش لاشخور متاسفانه در اردبیل زیاد شده حاشیه شهر های اردبیل از جمله محله های میراشرف ارازعلی اواباش عرق میخورن با چاقو یهویی میزنن فرار میکنن دادستانی هم هیچ کاری نمیکنه .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار