بازدید 3496
۱

لغو صدها پرواز درپی اعتصاب کارکنان خطوط هوایی ایتالیا

اعتصاب کارمندان خطوط هوایی و همچنین مسئولین کنترل ترافیک هوایی ایتالیا باعث لغو صدها پرواز در این کشور در روز یکشنبه شد.
کد خبر: ۱۱۳۰۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲ 18 July 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از گلوبال نیوز، فابریزیو کوشیتو یک مقام اتحادیه کارمندان فرودگاه‌های ایتالیا گفت که در نتیجه این اعتصاب ۴ ساعته، حدود ۵۰۰ پرواز لغو شده است.

او گفت که کارمندان خطوط هوایی به دنبال حقوق بهتر و همچنین بهبود شرایط کاری از جمله وعده‌های غذایی در شیفت‌های طولانی هستند.

وزارت حمل و نقل ایتالیا اعلام کرد که کارگران خطوط هوایی رایان ایر، ایزی جت و ولوتیا روز یکشنبه اعتصاب کردند، درحالی که مسئولین کنترل ترافیک هوایی نیز به آن‌ها پیوستند.

فرودگاه‌های ایتالیا در مقایسه با فرودگاه‌های سایر کشورهای اروپای غربی، در تابستان امسال هرج و مرج کمتری را در نتیجه افزایش سفر تجربه کرده‌اند.

در طول همه گیری کرونا که اکثر مسافرت‌های هوایی متوقف شدند، کارمندان و کارگران فرودگاه‌ها و شرکت‌های هواپیمایی ایتالیا بدون اینکه شغل خود را از دست بدهند، از مزایای حمایتی دولت این کشور بهره مند شدند.

اما با افزایش ناگهانی سفرهای هوایی، بسیاری از شرکتهای هواپیمایی و فرودگاه‌ها نتوانسته‌اند با سرعت لازم کارمند استخدام کنند تا پاسخگوی سطح تقاضا باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
الان ایتالیا اعتصاب کردن اختشاش نیست!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها