بازدید 5565
۲

امتحانات دانشگاه صنعتی شریف دوشنبه لغو نیست

دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد: امتحانات پایانی فردا دوشنبه ۱۳ تیرماه طبق برنامه‌ زمان‌بندی قبلی به صورت حضوری برگزار خواهند شد.
کد خبر: ۱۱۲۸۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۰ 03 July 2022

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، با توجه به تشدید و انتشار گرد و غبار در سطح استان تهران و تعطیلی تمامی ادارات و دانشگاه‌های استان تهران برای فردا دوشنبه ۱۳ تیرماه،‌دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد امتحانات این دانشگاه فردا به قوت خود باقی است.

 معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد: پیرو اعلام تعطیلی ادارات و مراکز آموزشی استان تهران و با توجه به اختلالاتی که تعویق امتحانات در برنامه‌ریزی دانشجویان و استادان ایجاد خواهد کرد، به اطلاع می‌رساند تمامی امتحانات پایانی فردا دوشنبه ۱۳ تیرماه طبق برنامه‌ زمان‌بندی قبلی به صورت حضوری برگزار خواهند شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
دانشگاه صنعتی شریف ظاهرا طرفدار سیتسم ملوک طوایفی و شیر تو شیر است.
اگر خود مختار هستند اعلام کنند که همه بدانند.
اگر حتی یک دانشجو هم نیاید امتحان دهد دانشگاه شریف هیچ کاری نمی‌تواند او را بکند چون حق دارد و تعطیل اعلام شده و طرف رفته دیگه خوابیده.
حالا می‌خوان چی کار کنن؟
آهان راستی یادم نبود که دانشگاه شریف شعبه دیگر فرودگاه امام است و پرواز بچه‌هایش به آمریکا عقب می‌افتد و باید حتما امتحان‌هایش را به موقع تمام کند که مبادا در خدمت رسانی بی مزد و بی مواجب به غرب کاستی ایجاد گردد.
حالا باید یک دستور بیاد و هزار تا تبصره
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار