بازدید 3889

افزایش شمار موارد بستری کرونا در هرمزگان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با هشدار نسبت به روند صعودی شیوع کرونا در استان، از افزایش موارد بستری کووید ۱۹ در هرمزگان طی شبانه روز گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۷۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۸ 03 July 2022

به گزارش «تابناک»، دکتر فاطمه نوروزیان روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: در شبانه روز گذشته یک مورد جدید بستری کرونا در هرمزگان ثبت شد و آمار بستری ها به ۱۳ نفر رسید.

وی با بیان اینکه هیچکدام از بیماران در بخش مراقبت های ویژه کووید ۱۹ بستری نیستند، خاطرنشان کرد: مجموع مبتلایان مثبت کرونا در هرمزگان هم اکنون ۲۶۱ نفر می باشد که ۲۴۸ نفر از این شمار به صورت سرپایی درمان و در منزل قرنطینه هستند.

دکتر نوروزیان تصریح کرد: متاسفانه آمارها حکایت از روند افزایشی کرونا در هرمزگان دارد و تنها راه ایمن ماندن از این ویروس میرگبار رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه زدن ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و تکمیل واکسیناسیون می باشد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در خصوص آخرین آمار فوتی های کرونا در استان گفت: خوشبختانه از نیمه اردیبهشت ماه تاکنون مورد فوتی جدید کرونا در استان ثبت نشده و آمار در همان عدد ۲ هزار و ۶۱۶ نفر باقی می باشد که این کاهش آمار فوتی ها به دنبال واکسیناسیون گسترده اتفاق افتاده است.

نوروزیان در خصوص رنگ بندی کرونایی مناطق مختلف هرمزگان نیز گفت: در جدیدترین نقشه رنگ بندی کرونایی کشور همانند هفته گذشته ،هشت شهرستان هرمزگان در وضعیت آبی و پنج شهرستان در وضعیت زرد هستند.

وی بیان داشت: شهرستان‌های بندرعباس، بندرلنگه، رودان، قشم، میناب، بوموسی، بشاگرد، سیریک و جزایر کیش و هرمز همانند هفته گذشته در وضعیت آبی (عادی) قرار دارند.

به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ،شهرستان‌های حاجی آباد، پارسیان، بندرخمیر، بستک و جاسک در وضعیت زرد (نسبتا پرخطر) هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم