بازدید 4899

سفر پادشاه اردن به ابوظبی برای دیدار با رئیس امارات

پادشاه اردن برای انجام یک سفر کاری راهی پایتخت امارات شده جایی که قرار است با رئیس جدید این کشور دیدار و گفت و گو کند.الکاظمی»، نخست وزیر عراق شرکت کند.
کد خبر: ۱۱۲۶۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۶ 23 June 2022

 

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از بخش عربی خبرگزاری «آناتولی» ترکیه (AA)، دربار پادشاهی اردن بعد از ظهر امروز (پنج شنبه) با صدور بیانیه ای، اعلام کرد که ملک «عبدالله دوم»، پادشاه این کشور برای انجام یک سفر کاری، کشورش را به مقصد ابوظبی، پایتخت امارات ترک کرد.

دربار پادشاهی اردن در بیانیه خود، به اعلام این که عبدالله دوم در جریان سفر به ابوظبی با شیخ «محمد بن زاید آل نهیان»، رئیس جدید امارات دیدار می کند، بسنده کرده بدون آن که مدت زمان و دستور کار این سفر را مشخص کند.

در بیانیه دربار همچنین آمده که شاهزاده «حسین بن عبدالله دوم»، ولیعهد اردن، در حضور هیئت دولت این کشور به عنوان جانشین پادشاه (تا زمان بازگشت پدرش) سوگند یاد کرده است.

پادشاه اردن در حالی راهی امارات شده که دو روز پیش در شهر امان میزبان شاهزاده «محمد بن سلمان»، ولیعهد عربستان سعودی بود و قرار است 16 ژوئیه آینده (25 تیر جاری) نیز در شهر ساحلی «جده» در غرب این کشور، در یک نشست بین المللی با حضور سران عربستان، امارات، قطر، کویت، عمان و بحرین به عنوان کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس، «جو بایدن»، رئیس جمهوری آمریکا، «عبدالفتاح السیسی»، رئیس جمهوری مصر و «مصطفی الکاظمی»، نخست وزیر عراق شرکت کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر