بازدید 33245

اطلاعیه شروع بزرگترین مسابقه سفرنامه نویسی ایران در لست سکند

در این مقاله در خصوص شرایط مسابقه سفرنامه نویسی لست سکند را بیشتر توضیح خواهیم داد ، همراه ما باشید .
کد خبر: ۱۱۲۵۶۵۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹ 21 June 2022

همانطور که می‌دانید در دو سال اخیر طی انتشار ویروس کرونا، صنعت گردشگری دچار معضلات بی‌شماری شد و سفرها نیز تحت تاثیر اپیدمی این بیماری قرار گرفتند. با قرنطینه کشورها تنها سفر نبود که از زندگی مردم جهان حذف شد، بلکه تمام تفریحات انسان‌ها به یکباره برای مدت زیادی متوقف شد. زندگی به نیازهای اولیه خلاصه شد و بسیاری از افراد را از علایقشان دور کرد. در زمانی که سفرها برپا بودند، لست سکند هر سال به صورت دوره‌ای مسابقه سفرنامه نویسی را با شور و هیجان بسیاری برگزار می‌کرد و عاشقان سفر در این مسابقات به رقابت می‌پرداختند و البته جوایز ارزنده‌ای نیز به آن‌ها تعلق می‌گرفت. امّا با از رونق افتادن سفر در این دوران این رقابت جذاب برای مدتی برگزار نشد، اما لست سکند همچنان در انتظار برگزاری مجدد و هر چه سریع‌تر آن بود.

اطلاعیه شروع بزرگترین مسابقه سفرنامه نویسی ایران در لست سکند

اکنون که با انجام واکسیناسیون در تمام جهان پاندمی کرونا آرام گرفته و سفرها از سر گرفته شدند، همزمان با تولد سایت لست سکند، نهمین دوره مسابقه سفرنامه نویسی لست سکند با شرایط ویژه و جذاب در حال برگزاریست. در این مسابقه برای تمام افراد از برندگان گرفته تا شرکت‌کنندگان، جوایز ارزنده‌ای در نظر گرفته شده است. در ادامه شرایط مسابقه سفرنامه نویسی لست سکند را بیشتر توضیح خواهیم داد.

محورهای مسابقه بزرگ سفرنامه نویسی لست سکند

سال‌هاست که مسابقه سفرنامه نویسی برای ثبت سفرنامه‌های ارزشمند کاربران توسط سایت لست سکند برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به سفر و سفرنامه‌نویسی علاوه بر آنکه از ماجراجویی‌های خود می‌نویسند، سفرهای خود را ماندگار می‌کنند و تجربیات ارزشمندشان را در اختیار افراد دیگر قرار می‌دهند تا آن‌ها بتوانند با استفاده از این آثار، سفرهای بهتری را تجربه کنند.

علاوه بر اینکه شرکت کنندگان در مسابقه سفرنامه نویسی لست سکند از جوایز این رقابت بهره‌مند می‌شوند، فرصت این را خواهند داشت که سفرنامه خود را در یکی از مراجع مهم و پر مخاطب گردشگری ثبت کنند. این‌بار اما قصد داریم متفاوت‌تر عمل کنیم و با حساسیت بیشتری به بررسی آثار بپردازیم. به همین دلیل این دوره از مسابقات در سطوح مختلفی برگزار می‌شود.

در نهمین دوره مسابقه سفرنامه نویسی لست سکند بررسی سفرنامه‌ها در دو بخش حرفه‌ای و مبتدی صورت می‌گیرد که این امر باعث می‌شود حرفه‌ای‌های سفرنامه نویسی به رقابت با یکدیگر بپردازند و مبتدی‌ها نیز با هم سطحان خود رقابت کنند. این جداسازی، فضای رقابت را برای مبتدیان آسان‌تر کرده و به سفرنامه‌های حرفه‌ای‌ها ارزش بیشتری می‌بخشد. همچنین دو بخش خارجی و داخلی به دلیل تفاوت در نحوه سفر و ماهیت سفر از هم جدا شده و به سفرنامه‌نویسان این امکان را می‌دهد که در دو قسمت متفاوت ولی برابر به رقابت بپردازند. این مسابقه شامل چندین بخش است که شرکت‌کنندگان می‌توانند با توجه به شرایطشان در هر‌کدام از آن‌ها شرکت کنند:

  1. سفرنامه نویسی مبتدی (مقصد داخلی): شامل آثار سفرنامه نویس‌های مبتدی است که از سفرهای داخلی خود نوشته‌اند.
  2. سفرنامه نویسی حرفه‌ای (مقصد داخلی): شامل آثار سفرنامه‌‌نویس‌های حرفه‌ای است که در مورد سفرهای داخلی خود نوشته‌اند.
  3. سفرنامه نویسی مبتدی (مقصد خارجی): شامل آثار سفرنامه‌نویس‌های مبتدی است که از سفرهای خارجی خود می‌نویسند.
  4. سفرنامه نویسی حرفه‌ای (مقصد خارجی): شامل آثار سفرنامه‌نویس‌های حرفه‌ای است که از سفرهای خارجی خود می‌نویسند.
  5. سفرنامه صوتی: سبکی جدید و نوین در سفرنامه است که علاقه‌مندان می‎توانند در این بخش به رقابت بپردازند.

بخش های مسابقه سفرنامه نویسی لست سکند ۱۴۰۱

اطلاعیه شروع بزرگترین مسابقه سفرنامه نویسی ایران در لست سکند

جوایز مسابقه بزرگ سفرنامه نویسی لست سکند

بخش سفرنامه یکی از بخش‌های بسیار مهم برای لست سکند است زیرا این سایت گردشگری عقیده دارد سفرنامه کمک بسیاری به علاقه‌مندان حوزه گردشگری می‌کند و از ارزش بالایی نیز برخوردار است. در همین راستا جوایز ارزشمندی نیز برای برندگان مسابقه سفرنامه نویسی لست سکند در نظر گرفته است.

جوایز این دوره از مسابقه سفرنامه نویسی لست سکند به چند گروه تعلق می‌گیرد. علاوه بر برندگان که شرح جوایزشان را در زیر نوشته‌ایم، تعدادی تور لوکس رایگان هم از طرف اسپانسرهای لست سکند به صورت قرعه کشی به شرکت کنندگان تعلق می‌گیرد. ضمن اینکه باید خاطر نشان کرد که تمام شرکت‌کنندگان در این مسابقه  به دلیل صرف وقت ارزشمندشان در نگارش این متون، بن 250 هزارتومانی خرید از سایت لست سکند دریافت می‌کنند که علاوه بر درج شدن سفرنامه آن‌ها در سایتی پر مخاطب، ارزش مادی نیز خواهد داشت. لست سکند برای آن دسته از افرادی که با صرف وقت بیشتر و به کار بردن ظرافت و خلاقیت سفرنامه‌های کامل‌تر و جذابتری ارسال می‌کنند جوایز متمایزی در نظر گرفته‌است که به شرح زیر خواهند بود:

بخش سفرنامه نویسی حرفه‌ای

  • نفر اول سفرنامه حرفه‌ای (خارجی): 50.000.000
  • نفر اول سفرنامه حرفه‌ای (داخلی): 25.000.000
  • نفر دوم سفرنامه حرفه‌ای (خارجی): 35.000.000
  • نفر دوم سفرنامه حرفه‌ای (داخلی): 20.000.000
  • نفر سوم سفرنامه حرفه‌ای (خارجی): 25.000.000
  • نفر سوم سفرنامه حرفه‌ای (داخلی): 15.000.000

سفرنامه‌نویسی مبتدی

  • نفر اول سفرنامه مبتدی (خارجی): 10.000.000
  • نفر اول سفرنامه مبتدی (داخلی): 6.000.000
  • نفر دوم سفرنامه مبتدی (خارجی): 8.000.000
  • نفر دوم سفرنامه مبتدی (داخلی): 4.500.000
  • نفر سوم سفرنامه مبتدی (خارجی): 6.000.000
  • نفر سوم سفرنامه مبتدی (داخلی): 3.000.000

سفرنامه نویسی صوتی

  • نفر اول: 5.000.000
  • نفر دوم: 4.000.000
  • نفر سوم: 3.000.000

علاوه بر جوایز یاد شده، تورهای مختلفی مثل تور هندوستان، استانبول، آنتالیا و تفلیس به صورت ۱۰۰ درصد رایگان بین شرکت کننده های مسابقه سفرنامه نویسی، قرعه کشی میشود. این تورها توسط آژانس های مسافرتی مانیاپرواز ، سلام پرواز، مقتدرسیرتابان، سپهران سیر، آویسا الهه باستان،آریو پرواز قرن و پرنده مهاجر قرن به شرکت کنندگان هدیه میشود. هر برنده، با یک همراه به صورت رایگان راهی مقصد خواهد شد.

اطلاعیه شروع بزرگترین مسابقه سفرنامه نویسی ایران در لست سکند

لیست جوایز داوری در مسابقه سفرنامه لست سکند

تاریخ‌های مهم مسابقه سفرنامه نویسی لست سکند

هر مسابقه‌ای در بازه‌ای از زمان برگزار می‌شود که شرکت کنندگان تا پایان مهلت برگزاریش امکان شرکت در آن را دارند. مسابقه سفرنامه نویسی لست سکند نیز از این قاعده پیروی می‌کند. برای هر شرکت‌کننده این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار است که تاریخ‌های مهم یک مسابقه را بداند و طبق آن برای ارسال آثارش برنامه‌ریزی کند. این مسابقه در یک بازه زمانی انجام می‌شود که به شرکت‌کنندگان این فرصت را می‌دهد تا اگر برای نگارش سفرنامه قصد مسافرت دارند، با آرامش بیشتری برنامه سفر خود را بچینند.

تاریخ‌های مهم این مسابقه به شرح زیر هستند:

  1. شروع مسابقه: ۴ خرداد
  2. پایان مسابقه: ۳۰ مهر
  3. مهلت ارسال آثار: ۳۰ مهر
  4. پایان داوری: دهه دوم آبان
  5. اعلام نتایج: دهه سوم آبان

اطلاعیه شروع بزرگترین مسابقه سفرنامه نویسی ایران در لست سکند

جوایز ویژه قرعه کشی بین همه شرکت کنندگان

داوری مسابقه بزرگ سفرنامه نویسی لست سکند

یکی از موارد مهم و حیاتی درهر رقابت و همچنین مسابقه سفرنامه نویسی لست سکند بخش داوری است. داوری عادلانه باعث می‌شود فضای سالم‌تری برای رقابت شرکت‌کنندگان ایجاد شود و انگیزه آن‌ها برای رقابت افزایش یابد.

در این دوره داوری بخش حرفه‌ای سفرنامه از بخش مبتدی آن جدا شده تا رقابت برای مبتدی‌ها آسان‌تر و برای حرفه‌ای‌ها چالشی‌تر برگزار شود. قطعا داوری بخش حرفه‌ای‌ها با دقت و سخت‌گیری بیشتری به بررسی آثار می‌پردازد تا سفرنامه‌های برنده از هر نظر شایسته برگزیده شدن در این بخش باشند.

قوانین شرکت در مسابقه بزرگ سفرنامه نویسی لست سکند

برای جلوگیری از وقوع مشکلات در روند مسابقه سفرنامه نویسی لست سکند، قوانینی یکسان برای تمام شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شده است که باید قبل از ارسال سفرنامه رعایت شده باشند. تنها سفرنامه‌هایی در این مسابقه شرکت داده می‌شوند که این قوانین را به خوبی رعایت کرده باشند.

قوانین مسابقه شامل موارد زیر هستند:

  1. سفرنامه باید توسط خود فرد نوشته شود و متعلق به او باشد. سفرنامه‌هایی که توسط شخص دیگری نوشته شده باشند مورد بررسی قرار نمی‌گیرند.
  2. متن‌های کپی شده از وبسایت‌های دیگر و سایر منابع مورد تایید نیستند.
  3. حفظ کیفیت متن و عکس در سفرنامه ضروریست.
  4. سفرنامه ارسالی پیش از اعلام نتایج داوری، نباید در سایت یا بستر دیگری منتشر شده باشد.

سخن آخر

شاید تاکنون به این فکر نیفتاده باشید که سفرهای خود را در جایی ثبت و ماندگار کنید تا دیگران نیز بتوانند از تجربیات جذاب و خواندنی شما استفاده کنند. مسابقه سفرنامه نویسی لست سکند فرصتی به شما می‌دهد تا علاوه بر اشتراک‌‎گذاری سفر و ماجراجویی‌های خود، شانس برنده شدن جوایز ارزشمند را نیز داشته باشید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی