بازدید 29029
پایان دوره رکوردهای کاغذی، آغاز باخت‌ها روی زمین سفت!

شکست مقابل الجزایر بی‌ستاره / تیم اسکوچیج سردرگم و بدون برنامه

شکست امشب تیم ملی مقابل تیم بدون ستاره الجزایر، تا حدی دلیل رد بازی دوستانه با تیم‌هایی نظیر اروگوئه و نیوزیلند از سوی اسکوچیج را نمایان کرد. اختلاف سطح تیم‌های جام جهانی با حریفان حاشیه خلیج فارس، زنگ خطر را به صدا درآورده است.
کد خبر: ۱۱۲۴۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۷ 13 June 2022

تیم ملی فوتبال در پایان اردوی طولانی خود در قطر ـ که با از دست رفتن چندین فرصت بازی تدارکاتی همراه بود ـ سرانجام مقابل یک حریف آفریقایی قرار گرفت و شکست را پذیرا شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ شکست امشب تیم ملی مقابل الجزایر، تا حدی دلیل رد بازی دوستانه با تیم‌هایی نظیر اروگوئه، آفریقای جنوبی و نیوزیلند از سوی اسکوچیج را نمایان کرد. گویا مرد کروات از اوضاع تاکتیکی تیم خود آگاهی داشت و از تکرار سرنوشت ایویچ قبل از جام جهانی فرانسه یعنی اخراج به دلیل شکست در مسابقات تدارکاتی می‌ترسید.

دیدار تدارکاتی دو تیم ایران و الجزایر از ساعت ۲۲:۵۵ یکشنبه شب در ورزشگاه نادی القطر شهر دوحه با حدود نیم‌ساعت تاخیر آغاز شد و با نتیجه دو بر یک به سود الجزایر خاتمه یافت. در این دیدار علیرضا جهانبخش (۶۴) برای ایران و ریاض بن‌عیاد (۴۴) و محمد الامین عموره (۸۲) برای الجزایر گلزنی کردند.

 

شکست مقابل الجزایر بی‌ستاره / تیم اسکوچیج سردرگم و بدون برنامه

ترکیب ایران: امیر عابدزاده، احسان حاج‌صفی (۴۶ - امید ابراهیمی)، امید نورافکن، سیدمجید حسینی، صادق محرمی، احمد نوراللهی، سعید عزت‌اللهی (۷۰ - مهدی مهدی‌پور) (۴۶ - میلاد سرلک)، علی قلی‌زاده (۷۰ - امیرحسین حسین‌زاده)، سردار آزمون (۴۶ - عارف آقاسی)، علیرضا جهانبخش (۸۴ - اللهیار صیادمنش) و مهدی طارمی.

ترکیب الجزایر: آنتونی ماندریا، حکیم زدادکه، محمد امین توقای، احمد توبا، ریاض بن‌عیاد (۶۷ - محمد الامین عموره)، رشید غزال (۷۲ - عبد السلام بلال عمران)، بلال براهیمی (۶۲ - آدم اوناس)، عبدالقادر بدران (۶۲ - یانیس حماش)، عبدالقادر کادری (۶۲ - محمد یوسف بلایلی)، آدم زرقان و اسماعیل بن‌ناصر.

 

داور: محمد احمد الشمری

تیم ملی الجزایر که از ترکیب بازیکنانی که کمتر به آنها بازی رسیده بود، استفاده کرد، امشب موفق شد، تیم اصلی ایران را آزار دهد و در خطوط سه گانه ضعف‌های تیم اسکوچیچ را نمایان سازد.

پاس‌های اشتباه زیاد و سردرگمی در خطوط سه‌گانه تیم ملی مشهود و بارز بود و دیگر حرکات انفجاری ستاره‌هایی مانند سردار آزمون و مهدی طارمی هم همچون بازی‌های مقدماتی جام جهانی به داد ما نرسید.

به نظر می‌رسد، تیم ملی ایران با ورود به جریان بازی با تیم‌های قوی‌تر از کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس، نیازمند کلاس بالاتری از درک تاکتیکی و ارائه فوتبال هدفمند و بابرنامه است. تیمی که امشب دیده شد، حتی برای مربیان و کادر تیم ملی هم فرصتی برای شناسایی نقاط ضعف ایجاد نکرد، چه رسد به کادرفنی انگلیس، آمریکا و ولز! 

این نمایش آشفته و پریشان، زنگ خطر برای ثبت فاجعه‌ای در جام جهانی پیش رو را به صدا درآورده است.

شکست مقابل الجزایر بی‌ستاره / تیم اسکوچیج سردرگم و بدون برنامه

دقایق حساس

دقیقه ۶

یک و دو مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش تیم ایران را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد؛ اما تکل بموقع بازیکن الجزایر اجازه ضربه زدن را از جهانبخش گرفت.


دقیقه ۷

اشتباه امیر عابدزاده روی مهار شوت بن ناصر و خارج شدن توپ از دستان وی، بن عیاد را در موقعیت گلزنی قرار داد اما خروج دروازه بان تیم ملی، مانع از ضربه زدن مهاجم الجزایر شد.


دقیقه ۱۴

شوت رشید غزال با پای چپ با اختلاف زیادی از کنار دروازه ایران بیرون رفت.


دقیقه ۱۵

خروج اشتباه عابدزاده، بار دیگر روی دروازه ایران خطرساز شد؛ اما غزال نتوانست از این موقعیت استفاده کند و مجید حسینی توپ را جمع کرد.


دقیقه ۱۵

آنتونی ماندرا ضربه محکم سعید عزت اللهی را برگشت داد و در ریباند هم احمد نوراللهی در حالی که در آفساید بود با شوتی کم دقت، توپ را به بالای دروازه زد.


دقیقه ۱۹

ضربه رشید غزال روی حرکت تیمی خوب بازیکنان الجزایر با اختلاف از کنار دروازه عابدزاده عبور کرد.


دقیقه ۲۰

روی سومین حرکت اشتباه عابدزاده و خروج بد وی از دروازه الجزایری ها صاحب فرصت شدند اما این بار ضربه بازیکن این تیم را مجید حسینی برگشت داد.


دقیقه ۲۷

داور قطری اعتقادی به اعلام پنالتی  در برخورد امید نورافکن با رشید غزال به سود الجزایر نداشت.


دقیقه ۳۶

ضربه ایستگاهی اسماعیل بن ناصر با اختلاف از کنار تیر عمودی سمت چپ دروازه ایران گذشت.


دقیقه ۳۷

پاس جهانبخش روی ضربه ایستگاهی تیم کشورمان در موقعیت آفساید به طارمی رسید اما دروازه بان الجزایر ضربه این بازیکن را هم دفع کرد.


دقیقه ۴۰

ارسال کوتاه بازیکن الجزایر از سمت راست زمین ایران بن عیاد را در موقعیت مناسبی قرار داد اما این بازیکن نتوانست از این فرصت خطرناک استفاده کند.


دقیقه ۴۴

پاس رو به عقب اشتباه جهانبخش توپ را به بن عیاد رساند و این بازیکن هم در موقعیت تک به تک با عابدزاده با ضربه ای دقیق گل اول الجزایر را به ثمر رساند. وی پس از این گل پیراهن منقش به چهره بازیکن درگذشته تیم دوم الجزایر را به دوربین ها نشان داد.


دقیقه ۱+۴۵

ضربه ایستگاهی بن ناصر در اختیار عابدزاده قرار گرفت.


دقیقه ۴۷

شوت محکم علیرضا جهانبخش از پشت محوطه جریمه را آنتونی با واکنشی خوب دفع کرد. پس از بیرون رفتن حاج صفی از ابتدای نیمه دوم جهانبخش بازوبند کاپیتانی ایران را بست.


دقیقه ۴۹

روی ارسال کرنر الجزایری ها از سمت راست، ضربه بغل پای چپ غزال از بالای دروازه ایران عبور کرد.


دقیقه ۵۷

شوت از پشت محوطه جریمه بلال براهیمی با اختلاف کمی از روی دروازه عابدزاده عبور کرد.


دقیقه ۶۰

پاس جهانبخش با اشتباه زدادکا به طارمی رسید، اما او در حالت تک به تک با آنتونی توپ را به بدن دروازه بان حریف کوبید.


دقیقه ۶۴

روی پاس عرضی دقیق نورافکن توپ در مقابل دروازه الجزایر به علیرضا جهانبخش رسید و او دروازه خالی حریف را باز کرد.


دقیقه ۶۴

روی پاس عرضی دقیق نورافکن توپ در مقابل دروازه الجزایر به علیرضا جهانبخش رسید و او دروازه خالی حریف را باز کرد.


دقیقه ۷۲

امیرحسین حسین زاده پس از دریافت توپ با یک چرخش بموقع ضربه زد؛ اما شوت او با اختلاف کمی از کنار تیر عمودی سمت راست دروازه الجزایر بیرون رفت.


داور در دقیقه ۷۵ مانند نیمه اول وقت استراحت یک دقیقه ای برای بازیکنان دو تیم در نظر گرفت.


دقیقه ۸۲

ضربه ایستگاهی بن ناصر با تاثیرگذاری طارمی به شکل خطرناکی از روی دروازه ایران به کرنر رفت‌.


دقیقه ۸۳

روی اشتباه عجیب امید نورافکن توپ به بازیکن الجزایر رسید و عموره پس از برخورد ضربه اولش به بدن مجید حسینی و عارف آقاسی، بار دیگر صاحب توپ شد و در مصاف تک به تک با عابدزاده گل دوم الجزایر را به ثمر رساند.


دقیقه ۸۷

آدام اوناس با حرکت زیبا به سمت دروازه ایران از پشت محوطه جریمه ضربه زد که این توپ با واکنش عابدزاده دفع شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۶۸
فیلم تاپ گان ماوریک را ببینید و نحوه آموزش تام کروز بسیار جالب است.
سبک بازی آسیایی ایران را به آشغال بریزید
سبک بازی جام جهانی، سرعت، قدرت و دقت و تمرکز بالاست که در تیم ملی اصلا دیده نمی‌شود
مربی تیم ملی ضعیف است و نیاز به کسی همانند کیروش داریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
در شرایط فعلی فقط کی‌روش میتونه تیم را نجات بده و این دفاع ضعیف را تقویت کنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
زمانی کی روش تمام اعتراضش به این بود که در داخل ایران چه تیم های باشگاهی و چه تیم ملی تدارکات و استانداردهای لازم برای رقابت در سطح بالای جهانی را ندارند.
در آن زمان مدیران داخلی ناراحت می شدند که چرا یکی
پیداشده که فریاد بزنه و بگه -پادشاه لخته - ه
اما حالا کاملا مشخص حرف کی درست بود!
از ایتالیا 42 میلیون بگیرم عوض ایران ان ها بروند جام جهانی و بین هر ایرانی مذکر این پول پخش شود که می شه نفری 33 هزار تومان که خیلی پول کمی هم نیست می شود باهاش 4 5 تا تخم مرغ خرید
واقعا که از نظر نفرات بهتر از تیم 2018 اما از نظر تیمی فاجعه هست.
با این بازی افتضاح که ناشی از ضعف سرمربی تیم ملی بود بااین ارنج و اردوی خسته کننده بی فایده چیزی بجز این نتیجه نمی رفت. شانس آوردیم بیشتر گل نخوردیم. برای نجات تیم ملی در جام جهانی بهتره کی روش بیاد
تا دیرتر نشده باید سرمربی عوض کنن
مجید جلالی بهترین گزینه در فرصت کم باقیمونده ست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
اتفاقاً در بازی تدارکاتی باید باخت تا در جام جهانی پیروز شویم اسکوچپیچ مشکلی ندارد
به خواستتون که رسیدید برای بدست اوردن دل لنگیا ؤو دادن جایزه بهشون بازیکنای استقلال تیم قهرمان لیگ را هم که خط زدید
تو جام جهانی زنگ تقریح میشیم
نه اسکوچیچ در حد تیم ایران است ونه تیم ایران در حدجام جهانی !
بهترین تیم دوران‌های مختلف ایران در زمان بدترین دولت دوران .از اسکوچیچ هم کاری ساخته نیست وقتی تدارکات و امکانات نباشه
همه جا در حال شكست هستيم
بعد از بازی افتضاح تیم ملی با کره جنوبی در سئول بر همگان محرز شد که اسکوچیچ شایستگی هدایت تیم ملی در جام جهانی را ندارد.ولی مسئولین فدراسیون هر روز بر ابقای اسکوچیچ تاکید می کردند.شاید مسئولین فدراسیون نمیخواهند بابت انتخاب مربی خوب پول بدهند و اسکوچیج هم در حدی نیست که مبلغ زیادی طلب کند بهمین خاطر تیم ملی از نظر فدراسیون فقط باید یک نفر را بعنوان مربی روی نیمکت بنشاند که نیازی نیست بار فنی و دانش مربیکری داشته باشد فقط نگویند تیم ملی مربی ندارد....‌
واقعا افتضاح بودن، واقعا تاکتیک وجود نداره، تیم ایران واقعا ناهماهنگ ظاهر شد آن هم مقابل تیمی دوم کشوری که به جام جهانی نرفته فلذا انگیزه لازم برای آماده شدن را ندارد،
بچه های ما نمیتونستن بیش از 3 تا پاس سالم بهم بدهند،
احتمالا اسکوچیچ میخواد فقط با ایران بره جام جهانی، همین، اصلا نتیجه براش مهم نیست، فقط میخواد از سرمربیگری تیمی که برده جام جهانی خط نخوره، همین!
آنقدر وضع تیم خرابه که 90 دقیقه یه پاس سالم به طارمی نرسید! بازیکنها مثل بازی های قبل مقابل تیمهای آسیایی، نمیتونستن بیش از 3 تا پاس سالم بهم بدن!
واقعا حیف!
اینهمه بازیکن خوبی که داریم!
واقعا بهترین بازیکنهای تاریخ تیم ملی فوتبال کشورمان رو بدترین سرمربی تاریخ تیم ملی فوتبال کشورمان داره هدایت میکنه!
حیف!
اسکوچیچ ادامه بده در جام جهانی آبروریزی میشه. ایشان تا این حد بس است. تا دیر نشده مربی خوب انتخاب کنید/
در طول مدت مربیگری آقای اسکوچیچ با دو تیم خوب بازی کردیم، کره جنوبی و الحزایر و نتیجه از ۳ بازی فقط یک امتیاز خانگی بوده
تا دیر نشده و آبروی ایران را نبردید فکری بکنید
به چه زبانی باید گفت، این مربی نیست
با سلام
خدایی چند بازیکن در حد تیم ملی نییتند. اول: امید نورافکن در جام باشگاههای اسیا عمل باخت تیم سپاهان بود در تمام بازی ها ایشان سوتی وحشتناک می ده . دوم نورالهی واقعا افتضاح است باید ببرنش دسته دوم ایران بازی کن تو زمین ول معطله. سوم: احسان حاج صفی دیگه تاریخ مصرفش گذشته قبلا خوب بود اما الان بشدت افت کرده. از دیگر بازکن های با انگیزه استفده کنید.
ممنون میشم بدست مربیان و کمک مربیان تیم ملی برسه
از انگلیس ۱۵ تا میخوریم
از امریکا ۷ تا و از ولز هم ۳ تا
به نظرم همین الان داوطلبانه جامون رو بدیم به ایتالیاکه به جای ما بازی کنن خودمون هم بیشتر لذت میبریم
بی انصافی کردی
بابا چرا نمی فهمید؟ چرا خودتان را به نفهمی زدید؟ یعنی تا الان متوجه نشدید که این مردک در حد و اندازه سر مربی تیم ملی نیست، یعنی در وزرات ورزش ما یک مرد با جلب وجود ندارد که بلند شود و ریشه مافیایی این فوتبال را از ریشه بخشکاند؟ واقعا براتون متاسفم
برای تیم ملی هم مربی انتخاب شد هم سنگ مسئولان داخلی! هردو بی دانش و ناکارآمد
این نتایج طبیعی است هر تیمی به اندازه تلاش و برنامه ای که دارد نتیجه می گیرد .نتیجه ای فراتر از این هم از تیم ملی با این کادر فنی انتظار نمی رود و افرادی که کمترین آشنایی با فوتبال دارند چیز عجیبی را شاهد نبودند
البته همه بزرگان فوتبال میدونن که نباید در بازیهای تدارکاتی، برگهای برنده برای حریفان اصلی رو بشه ....
ولی الجزایر شمال غرب آفریقاست
"به نظر می‌رسد تیم ملی ایران با ورود به جریان بازی با تیم‌های قوی‌تر از کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس، نیازمند کلاس بالاتری از درک تاکتیکی و ارائه فوتبال هدفمند و بابرنامه است. تیمی که امشب دیده شد حتی برای مربیان و کادر تیم ملی هم فرصتی برای شناسایی نقاط ضعف ایجاد نکرد، چه رسد به کادرفنی انگلیس، آمریکا و ولز! "
اسکوچیچ از اول هم چیزی در چنته نداشت !!! درمقابل تیم سوم الجزایر که نتیجه اینه جلوی انگلیس چی میشه؟!! کی‌روش به کسی سواری نمی داد بلکه سواری می‌گرفت برای همین زیرآبش را
زدند!!! مربی خوب بیارین نه مربی درجه ده!!!
تادیرنشده مربی تیم ملی عوض کنید اقامایلی کهن یا دایی بزارید
عابدزاده سفارشی کافی است
نمیشه آبرومندانه جای خود را به ایتالیا بدهیم؟
تا دیر تر از این نشده بگردین یک مربی مثل فابیو کاپلو برای تیم ملی بیارین،که هم با تجربه است و هم کارنامه موفقی داشته و هم زیاد گرون نیست!!
این مربی ابتدایی ترین مسائل فنی را نمی دونه.نورافکن با میل هجومی را می‌گذاره دفاع آخر !!! با همه زرنگیاش که می‌خواست دستش رو نشه و از بازی با اروگوئه فرار کرد در بازی با تیم سوم الجزایر خودش را نشون داد!!!!
کیروش رو برگردونید حداقل دفاع عالی داشتیم جلوی اسپانیا و پرتغال دیدین دیگه بخدا این تیم در حد اسیا هم نیست جلوی امگلیس و ولز و امریکا بی ابرو میشیم
این تازه اول کاره صبر کنید ببینید چه جوری تو جام جهانی مضحکه خاص و عام بشیم
کی‌روش یادش بخیر به تیم ملی اعتماد به نفسی داده بود که در مقابل تیم های درجه یک دنیا مثل اسپانیا،پرتغال،آرژانتین....با قدرت بازی می‌کردند!!!
حيف بيت المال .
با این اوضاع اسفناک برنامه ریزی و آمادگی برای جام جهانی (که خب طبیعی است در شرایط فعلی کشور چراکه بازتاب دهنده اوضاع کشور است) همین نوع مسابقه دادن هم از سر تیم ملی زیاد است! همین که 4-5 تا نخوردند خدا رو شکر
از جام جهانی انصراف بدید
آبروی ملت را نبرید
با اين اسكول ايج تيم ايران در جام جهاني زنگ تفريح حريفان خواهد شد كسي كه دانش فني اش درحدي است كه در چيدمان بازيكنان درزمين را نمي داند نورافكن كه اصلا تجربه بازي دردفاع اخر را ندارد در دفاع اخر قرار مي دهد درصورتي كه در نيمكت بهترين مدافعان ليگ مثل غلامي نشسته ومي تواند از ايشان استفاده كند استفاده نمي كند چون ادم عقده اي است ونمي خواهد از بازيكنان كه درليگ داخلي جزو بهترين هاست امتحان پس بدهند اين ادم بدرد تيم ملي نمي خورد فدراسيون بايد به فكر مربي بزرگ باشد وتيم ملي را درجام جهاني مضحكه خاص وعام نكند تيمي كه به تيم سوم الجزاير ببازد حال وروزش از الان معلوم است تواين اوضاع بد اقتصادي ملت هدر دادن بيت المال با اين تيم حماقت است كه تاوان ان را ملت بايد پس بدهند
تصورکنید از تیم دوم الجزایر دوتا گل خوردند از انگلیس چندتا خواهد خورد ؟؟؟!!!
عابدزاده با نفوذ، دروازبان تیم ملی شده است
از تیمی که فدراسیونش لیاقت تدارک چند بازی دوستانه رو نداره چه انتظاری داری؟کمال بی انصافی رو در این مقاله پیاده کردین.از فاجعه حرف میزنی و جرات ابراز دلیل فاجعه رو نداری!!!
تا دیرتر نشده ، کیروش را بیاورید ..
با این مربی و برنامه ریزی و آماده سازی از حالا عادت کردیم و جام‌جهانی هم تیم ایران حتما مایه سرگرمی و تفریح خواهد شد
در پایان زمان ناهار اعضای تیم ملی، دراگان اسکوچیچ در جلسه‌ای دو نفره با وزیر ورزش و جوانان که صدای گفت‌وگوی آنها بعضا شنیده می‌شد، گلایه شدیدی نسبت به شرایط تیم ملی ایران ابراز کرد.

اسکوچیچ در جلسه خصوصی با سجادی، نارضایتی شدید خود را از شرایط و تدارکات تیم ملی اعلام کرد و عنوان نمود فضایی که در اطراف تیم ملی وجود دارد، همراه با بی‌احترامی است و هیچ کمکی به ما نمی‌شود و با این شرایط موفقیت در جام جهانی تقریبا غیر ممکن است.

ظاهرا دلیل ناراحتی و گلایه‌های اسکوچیچ، به عدم برگزاری مسابقات تدارکاتی مناسب برای تیمش در راه جام جهانی ۲۰۲۲ است و سرمربی تیم ملی مثل شاگردان خود، از وضعیتی که برای آنها وجود دارد، گلایه شدیدی دارد.

همه شمشیر را برای اسکوچیچ از رو بسته اند!!!
فوتبالی که با توهین و اسپری فلفل زدن به صورت زنان و نامدیریتی و پولهای ناسالم بره بالا، به هیچ وجه دغدغه ملت نیست.
دفاع تیم ملی در حد پنیر سوییسی! مربی از این چیدمان بازیکنها دنبال چیه من نمی دونم. شما دونستید به منم بگید؟
واقعا از سوتی دادنهای مجید حسینی در بازیهای تیم ملی خسته نشدید؟ یا احسان حاج صفی سالهاست دیگه به درد تیم ملی نمی خوره؟ البیته با این سیستم و بازیهای تدارکاتی باید 11 نفره بریم تو دروازه اتوبوسی دفاع کنیم سوراخ سوراخ نشیم.
تیم فوتبال هم نمادی از اقتصاد و سیاست و فرهنگ سردرگم کشور است. در کشور با این گرانی های بی ضابطه ثانیه ای که منشا اصلی ان گرانی خدمات دولتی است امیدی به اینده و انگیزه ای برای تلاش باقی نمانده است. تنها تلاشی که بویزه در بین جوانان خیلی دیده می شود مهاجرت از کشور و رفتن به جایی است که بتوان حداقل برای 48 ساعت اینده در بازار اقتصادی برنامه ریزی کرد.
دو پاس رو به عقب اشتباه را نباید به حساب مربی تیم گذاشت .
انصراف از جام جهانی بهتر نیست؟ با این اوضاع زنگ تفریح تیمهای همگروه می شویم...
عابدزاده از همه پر اشتباهتر ظاهر شد
ميخواهيد همون بلايي كه سر ايويچ اومد و سر اين بابا هم دربياريد؟ مگه همين چندروز پيش انگليس به تيم درجه سوم مجارستان نباخت اونم تو مسابقه رسمي نه دوستانه؟الان اگه انجلوتي مربي ايران بود با اين تداركات و برنامه ريزي، ميبرديم بازيهارو؟ كره، ژاپن و عربستان چندتا بازي تداركاتي انجام دادند تو اين بازه زماني؟بطور برنامه ريزي شده اول فدراسيون فوتبالو با عزل و نصب رييس فدراسيون تو حساسترين شرايط بهم ريختيد و حالا تمام ندانم كاريها و سياسي بازيها وخطاهارو با حمله به مربي توجيه ميكنيد؟ مگه بازي تداركاتي براي ازمون و خطا و بررسي نفرات نيست؟ امان بديد بزاريد بنده خدا كارشو انجام بده و در زمين دلالهاي در كمين نشسته بازي نكنيد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
ای والله حرف درست رو شما زدید دمت گرم
بازی تدارکاتی برای همین هست باید بیشتر و بیشتز بازی کنند تا هماهنگ و منظم بشن
از همان ابتدا که اسکوچیچ سکان هدایت تیم ملی را بدست گرفت هشدار داده شد! که این تیم اگر در مقابل تیم های قدر قرار بگیرد نقاط ضعفش آشکار میشود! بعضیا کره جنوبی را تیم قدر می دانستند که اشتباه بود!
تیم نیاز به یک مربی کار کشته دارد تا روی نقاط ضعف تیم کار کرده و آنها را برطرف نماید تا در جام جهانی بتواند حرفی برای گفتن داشته باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
اسکوچیچ ما رو به جام جهانی آورد پس خودش باید بماند اما باید فرصت داد اتفاقاً در بازی تدارکاتی باید باخت بعد از شکست است که پیروزی بدست میآید
بسیار بسیار بد و بدون برنامه و با ضعفهای تاکتیکی و تکنیکی بازی کردیم. این موضوع چند علت میتونست داشته باشه. اول ضعف برنامه ریزی و حضور در قطر به مدت طولانی و با هیچ برنامه حرفه ای ، دوم نبود هیچ بازی ملی با تیم های مختلف در این زمان بلند تعطیلی فیفا که تمامی تیم های شرکت کننده در جام جهانی به بهترین نحو استفاده کردند . سوم ضعف و بی تجربگی کادر فنی برای جام جهانی و در راس آن اسکوچیچ که در شرایط بسیار بد که تاثیر به سزایی در بازیکنان و بازی با الجزایر آشکار گردید. سرمربی مثل کی روش نیاز داشتیم که فدراسیون را به دنبال خودش بکشه نه یک سرمربی مطیع کم تجربه
دیگه تمامی رقیبان ما در جام جهانی فهمیدن که چطوری میشه بلا سر تیم ملی اورد الجزایر با پرس کردن مدافعان تیم از جلو تیم را سردرگم و خفه کرد و هر دو گل را هم همینجوری پاس به عقب جهان بخش و نورافکن در شرایط پرس تیم الجزایری باعث شد گل بخوریم بنابراین تیم ایران با این تاکتیک غلط و نداشتن یه هافبک وسط منسجم و بازی ساز که فقط کارش دفع توپ بوده نه ارتباط دفاع و خط حمله باعث شد یه پاس درست هم به طارمی نرسه در واقع تیم مثل اینکه در نیمه دوم بدون ازمون ده نفره بازی می کرد همینطور این مربی بی دانش یه بار قبلا از نور افکن در دفاع وسط مقابل کره استفاده کرده بود جواب نداد بازم دست به همان کار داد و تیم را فلج کرد در مجموع کار گروهی تیم بسیار ضعیف و درمانده بود شاید مقابل اروگوییه و نیوزلند و کشورهی دیگه چند ده گلی میخورد که نرفت مربی دانش اینکارو نداره خود دایی بهترین گزینه است لااقل مثل این ماست نیست یه داد و الی مینه و تیم را تجهیز میکنه غیرت اینکارو داره میتونه نیازهای مورد نظر تیم ملی را از حلقوقم رییس فدارسیون موقت و وزیر ورزش نالایق که معاون خودش را فولادی را انتخاب کرده کسی که باعث فرار مربیان شایسته تکواندو و ورزشکاران زیادی شده مثل اینکه اینها از برد ایران در جام جهانی و شادی مردم ناراحتند که این تدارکات و مربی بی دانش را برای تیم تدارک دیده اند
بازی افتضاح که عمدتا به دلیل انتخاب کادر فنی ضعیف در حد باشگاهی و نه در حد جام جهانی ، به طبع آن استفاده از بازیکنان امتحان پس داده و بعضا پا به سن گذاشته ، عدم استفاده از بازیکنان مناسب در پستهای مورد نیاز ، قبولی اردوی بسیار غیر حرفه ای که ضرر آن بیش از فایده بود ووووو که به نظرم مقصر اصلی سرمربی و کادر فنی هست. تا دیر نشده سرمربی مثل کیروش و یا حتی استفاده از سرمربیان امتحان پس داده داخلی مثل قلعه نویی ، گل محمدی ، نکونام و در راس آنها علی دایی . مطمین باشید نتایح بهتری خواهیم داشت
اسکوچیچ اصلا خوب نیست . نوراللهی و حاج صفی هم خوب نیستند . فکری کنید .
از اول هم الجزایر تیم بزرگی بود شکست برابر این تیم لازم بود با شکست است که میتوان پیروز شد دفاع های ما ضعیف بودند
بازیکنان تیم ملی فقط بخاطر احترام کریم باقری در دور مقدماتی خوب بازی کردن وکرنه نه اسکوچیچ رو قبول دارن نه استیلی که شده همه کاره ولی بیدانشه و عملکردش رو تبم باشگاهی و امید دیدیم
واقعا ففط بیست دقیقه از بازی رو دیدم افتصاح
بازی با الجزایر به مراتب بهتر از کانادا با اون حواشی بود کلاس فوتبال الجزایر بهتر بود کانادا 60 نفریابیشتر آماده مسافرت وعشق وحال بودند که خوب شد لغو شد.

ضمنا باخت در بازی تدارکاتی به نفع تیم است .
چرا الکی هزینه می کنید. زنگ تفریح گروه در جام جهانی هستیم
کیروش باید بگردد کیروش الان تیم ندارد فقط کیروش میتواند چون شناخت داره 8سال ازایران نجات بده وگرنه ابرو ایران تو جام جهانی میره
زمانی از آرژانتین و اسپانیا یه گل میخوردیم و با پرتغال مساوی میکردیم، اما چون در کشور هر کسی اونجایی که نباید باشه هست، علت شکست در تمام زمینه ها شده.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل