بازدید 211342

آیا نماهنگ سلام فرمانده کپی نسخه عربی است؟

یک خبرنگار حوزه موسیقی از کپی بودن موسیقی سرود «سلام فرمانده» خبر داد و گفت از روی یک اجرای عراقی تقلید شده است.
کد خبر: ۱۱۲۳۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۷ 10 June 2022

آیا نماهنگ سلام فرمانده کپی نسخه عربی است؟

به گزارش «تابناک»، به نقل از تازه‌نیوز، بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی با انتشار ویدئویی در صفحه توئیتر خود از کپی بودن ملودی «سلام فرمانده» خبر داد و نوشت: کاور است، از یک قطعه عراقی!

بهمن بابازاده درباره کپی بودن ملودی سلام فرمانده نوشت: خلاصه بگم که «سلام فرمانده» هم کپی، و در اصطلاح «کاور» از آب دراومد! ‏ما خبرنگارهای موسیقی وقتی یه اثر بدون ذکر خالق ملودی ازش کپی بشه، عبارت «سرقت هنری» رو استفاده می‌کنیم. ‏معادلش حتما میشه «حق الناس» ربطی هم به مفاهیم و محتوا نداره… (از یه قطعه عراقی کاور شده)

تعداد بازدید : 24657

اما کاربران فضای مجازی این ادعای او را تکذیب کردند و می‌گویند کلیپی که سلام فرمانده با آن مقایسه شده، مربوط به موسیقی دیگری است و زیرنویس و صدا با تصویر هم‌خوانی ندارد؛ ترانه و سرود عربی هم بعد از سلام فرمانده منتشر شده و به‌عبارتی این سرود عراقی است که از “سلام فرمانده” کپی شده.

به گزارش تازه‌نیوز، ویدئوی زیر کلیپ اصلی آن اجرایی است که برای ساخت ویدئوی بالا، با موزیک‌ویدئوی “سلام فرمانده” میکس کرده‌اند.

تعداد بازدید : 24661

در ادامه هم نسخه عربی کپی شده از سلام فرمانده را می‌بینید. این سرود در چند هفته گذشته و از روی اثر ایرانی، ساخته و پخش شده است.

تعداد بازدید : 24634
جوابیه  ابوذر روحی به بهمن بابازاده خبرنگار در مورد کپی بودن آهنگ سلام فرمانده را در ادامه می بینید:
 
تعداد بازدید : 20107
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر