بازدید 5276

کاهش ۷ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: از فردا، در اغلب مناطق استان به دلیل وزش باد خزری دمای هوا حدود ۵ تا ۷ درجه کاهش می‌یابد.
کد خبر: ۱۱۲۳۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹ 09 June 2022

به گزارش تابناک، سیاوش محمدی گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی امروز (پنجشنبه 19 خرداد) آسمان استان صاف و در بیشتر مناطق همراه با وزش باد (گاهی با سرعت تند) پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل می گوید: وزش باد در سطح استان غالباً جنوب شرقی تا جنوب غربی خواهد بود، به طوری که وزش باد گرمیج سبب افزایش چند درجه‌ای دمای هوا در این مناطق می‌شود.

به گفته او، از فردا (جمعه 20 خرداد) با تغییر جریانات جوی، در اغلب مناطق به دلیل وزش باد خزری (در مناطق شمالی و نوار شرقی گاهی با سرعت تند) دمای هوا حدود 5 تا 7 درجه نسبت به امروز کاهش می‌یابد.

محمدی گفت: به دلیل وجود ناپایداری جزیی در منطقه و از شرایط فصلی و محلی طی امروز و فردا در مناطقی از استان رشد ابر و بارش پراکنده باران ( غالباً بصورت رگبار و رعدوبرق و گاهی توام با تندباد موقتی) پیش‌بینی می‌شود.

او می گوید: روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده با حاکمیت جوی پایدار و تداوم هوای نسبتاً خنک، آسمانی صاف تا قسمتی ابری توام با وزش باد خزری در سطح استان خواهیم داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار