بازدید 5074

رئیسی: فقر و بیکاری زیبنده چهارمحال و بختیاری نیست

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه فقر و بیکاری زیبنده استانی هم‌چون چهارمحال و بختیاری نیست، گفت: باید با مشارکت مسئولان و کمک مردم شاهد رفع فقر، محرومیت و بیکاری از این استان باشیم.
کد خبر: ۱۱۲۳۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰ 09 June 2022

سید ابراهیم رئیسی ۱۹ خردادماه در بدو ورود به شهرکرد در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با ادای احترام به مقام شامخ شهدا، جانبازان و ایثارگران استان، اظهار کرد: این قشر جزء مفاخر استان و کشور محسوب می‌شوند.

رئیس جمهور در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های موجود در چهارمحال و بختیاری، افزود: طبیعت بکر، زمینه‌های کشاورزی، دامپروری، گردشگری و نیروی انسانی کارآمد از جمله ظرفیت‌های این استان است که باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد، برای توسعه و حل مشکلات به این استان نگاه ویژه می‌شود.

رئیسی با بیان اینکه خدمت‌رسانی به مردم از اهداف سفرهای استانی است، توضیح داد: در این سفر نگاه ویژه‌ای به پروژه‌های نیمه‌تمامی که سال‌هاست موجب رنجش مردم شده است، می‌شودد.

رئیس‌جمهور با اشاره به پروژه‌های آبرسانی نیمه‌تمام در چهارمحال و بختیاری، عنوان کرد: برنامه‌ریزی شده است تا این پروژه‌ها تا پایان سال به بهره‌برداری برسند، اعتبارات خوبی نیز برای این پروژه‌ها در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: در جلسه شورای اداری مصوبات سفر به اطلاع مردم، مدیران و اصحاب رسانه می‌رسد تا در جریان امور قرار بگیرند و مدیران موظف به اجرای مصوبات شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۳
زیبنده کجا است
آقای رییسی شعار بسه هر جا میری همین جمله رو میگی یا از گرانی خبر نداری یا برایت مهم نیست
فقروبیکاری زیبنده کدام استانه آقای رئیسی ؟؟؟
بازم حرف های تکراری و کلیشه ای بی نتیجه. فقر و بیکاری زیبنده کی و کجا است که زیبنده این استان نباشد. تازه عامل بیکاری و فقر چیست و کیست. با سیاست ها و اشتباهات و توهمات روز بروز بیکاری و فقر ملی را بیشتر می کنید. اینجا و آنجا نداره. هنر شما شده نورم افسار گسیخته و گران کردن و بعد منت یارانه سر ملت گذاشتن. نه تنها از توسعه و افزایش درآمد واقعی خبری نیست بلکه درامد سرانه را کمتر و عمده مردم را فقیر تر کردید.
علاوه بر معضلات فقدان تخصص و فساد دامن گیر، ایرانی ها با یک معضل دیگر هم مواجهه اند مدیران و مسولان در یک جمله متوجه مسئله نمی شوند و از طرفی دیگر حوصله خواندن یا شنیدن بیشتر از یک جمله را نیز ندارند!!
سید برای جاهای دیگه چطور ؟
فقر بیکاری زیبنده هیچ ایرانی نیست
یعنی زیبنده جاهای دیگر هست!
دستور نداد فقر از چهارمحال بختیاری بره!!
نیست که نیست. چکار کنیم؟ بخاطر وجود شماها این فقرها در سراسر ایران بوجود اومده برای کی توضیح میدی؟
هنوز انتخابات تموم نشده؟
هر چی فقر را از دیگر استان ها ریشه کن کردی از چهارمحال و بختیاری هم ریشه کن خواهی کرد. البته منظور ریشه کنی ریست بلکه ریشه دوانی و توسعه و تخس کردن فقر به همه جا منظور است. بدون تدبیر فقر زدایی یعنی تعمیق بدبختی ها و تعمیق فلاکت مردم
من که مفتون این جمله ادبی و نغز شدم. شما رو نمیدونم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم