بازدید 5215

انواع شارژ اصلی شیائومی در سایت موبوتعمیر

اگر شما هم از کاربران شیائومی هستید و به دنبال انواع شارژر اصلی شیائومی در سایت موبوتعمیر هستید، در ادامه با ما همراه باشید.
کد خبر: ۱۱۲۱۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸ 31 May 2022

انواع شارژ اصلی شیائومی در سایت موبوتعمیر

شارژر ها از ادوات و لوازم جانبی های ضروری موبایل هستند. استفاده از موبایل بدون همراه داشتن شارژر تقریباً غیر ممکن است! بنابراین شما با توجه به مدل و برند گوشی خود، نیازمند شارژ مناسب هستید. شارژر های شیائومی با تکنولوژی جدیدی طراحی و تولید می‌ شوند. تقریباً تمامی شارژر های شیایومی USB-C هستند و شارژر دهی سریع تری دارند.

شارژر Mi 33W SonicCharge 2.0

این مدل شارژر شیائومی در دسته شارژر های جدید قرار می‌ گیرد و به نوعی جانشین مدل قبلی 27 واتی است. در حال حاضر شارژر شیائومی 33W با قیمت 13 دلار به بازار معرفی شده و تا کنون بازخورد خوبی داشته است. جنس بدنه این محصول پلی کربنات تا 380 موج ولت توانایی محافظت دارد.

میزان جریانی که شارژر 33W تولید می‌ کند بستگی به عوامل مختلفی دارد و می‌ توان فهرست زیر را معرفی کرد.

  • 11 ولت / 3 آمپر – 33 وات
  • 9 ولت / 3 آمپر _ 27 وات
  • 12 ولت / 2.25 آمپر – 27 وات
  • 20 ولت / 1.35 آمپر – 27 وات
  • 5 ولت / 3 آمپر – 15 وات
  • 9 ولت / 2 آمپر – 18 وات
  • 12ولت / 1.5 آمپر – 18 وات

کابل این محصول حدوداً یک متر است که اندازه نسبتاً مناسبی معرفی شده‌ است. USB Type شارژر 33W در دو نوع USB Type-A و USB Type-C  ارائه شده است. 

شارژر فست 20 واتی تایپ سی زدمی شیائومی مدل Xiaomi ZMI HA716 USB Type-C 20W Charger

این شارژر اصلی شیائومی قابلیت شارژ 20W وات دارد و بدنه آن در رنگ سفید طراحی شده است. درگاه خروجی شارژر شیائومی کمی فرورفته است و وزن کلی آن به 42 گرم می رسد. دامنه ولتاژ محصول 100- 240 ولت است، که در دامنه ولتاژ اکثر مناطق جهان قرار دارد.

شارژر فست 20 واتی تایپ سی زدمی بوسیله یک تراشه هوشمند شده است، بدین معنی که قابلیت تشخیص اتصالات و ارائه شارژ مناسب را دارد. در نتیجه عملکرد هوشمند شارژر، از باتری گوشی شما در برابر خطراتی مانند سوختن باتری محافظت می شود.  کابل و درگاه خروجی شارژر فست 20 واتی تایپ سی زدمی  USB-C  تایپ است و برای دستگاه های دیگر نیز مناسب است.

انواع شارژ اصلی شیائومی در سایت موبوتعمیر

شارژر سریع اصلی شیائومی مدل MDY-08-E1

شارژر سریع اصلی شیائومی مدل MDY-08-E1 بدنه کوچکی دارد و پورت USB خروجی آن، قابلیت اتصال به انواع گوشی، لپ‌ تاپ، تبلت و..... را دارد. این شارژر تک پورت است و قابلیت شارژ سریع  3.0 Quick charge دارد.

بدنه شارژر از بهترین ترکیبات پلاستیک فشرده ساخته شده تست و مقاومت خوبی در برابر ضربه، شکستگی، افتادگی و..... دارد. از کابل های که با این آداپتور می‌ توان استفاده کرد، کابل شارژ سریع دو سر است. اگر دستگاه شما type-C است، به راحتی و بدون نیاز به تعویض کابل، می‌ توانید از شارژر استفاده کنید.

دامنه ولتاژ محصول 100 – 240 است، که در دامنه ولتاژ برق شهری جهانی قرار دارد. این شارژ نیز مانند شارژر شارژر فست 20 واتی تایپ سی زدمی به تراشه هوشمند مجهز است و قابلیت تنظیم خودکار جریان برق را دارد.

شارژر Xiaomi MDY-10-EF Fast Charger Wall Charger

فست شارژر اصلی شیائومی از پرچمداران تولید شیائومی است، که ولتاژ و جریان برق های خروجی  5V-3A، 9V-2A، 12V-1.5A  را ارائه می دهد. بدنه از متریال با کیفیت پلاستیک + ABS  ساخته شده است و در برابر هر عامل خارجی آسیب زایی مقاومت بالایی دارد.

علاوه بر بدنه با کیفیت، این شارژر دارای هشت سطح حفاظتی از جمله موارد زیر است.

  • جریان بیش از حد
  • ولتاژ بالا
  • آنتی استاتیک
  • حفاظت الکترومغناطیسی
  • اتصال کوتاه

ابعاد شارژر Xiaomi MDY-10-EF Fast Charger Wall Charger در حدود کلی 3.7 × 4.7 × 3 است. نکته حائز اهمیت در باب این شارژر، دو شاخه آن است. دو شاخه شارژر شیائومی متناسب با پریز برق های رایج ایرانی نیست، اما شما می‌ توانید آن را بوسیله سری مخصوص استفاده کنید.

آداپتور فست شارژ شیائومی Xiaomi MDY-10-EF 18W Fast Charger اصلی

این سری از شارژر شیائومی قابلیت Super Fast charging دارد. بدین معنا که شما می‌ توانید بوسیله آن، گوشی خود را چندین برابر حالت عادی شارژ کنید. کیفیت کالا 100٪ است و یک سال گارانتی کامل دارد.

اگر قصد خرید این مدل شارژر را برای شارژ دستگاه های از قبیل گوشی، لپ تاپ، تبلت و..... دارید، با پسوند مدل mdy-10-ef آن را پیدا خواهید کرد. توان کلی فست شارژ شیائومی Xiaomi MDY-10-EF 18W Fast Charger اصلی 18 وات است و دامنه ولتاژ آن با ولتاژ رایج جهانی همخوانی دارد.

شدت جریان خروجی های 5V/3A ، 9V/2A ، 12V/1.5A برای این شارژر تعریف شده است. علاوه بر موارد ذکر شده، این شارژر نیز دارای تراشه هوشمند و هشت سد حفاظتی است.

بدنه شارژر شیائومی از پلاستیک فشرده با کیفیت تشکیل شده است و مقاومت بالایی در برابر ضربه، خراش، سقوط، فشار و...... دارد. ابعاد شارژر  3.7 × 4.7 × 3  است، که ابعاد مناسبی برای حمل داخل کیف یا جا دهی در مکان های مختلف است.

شارژر دیواری شیائومی مدل MDY-11-EP به همراه کابل تبدیل USB-C

از نکات مثبت این شارژر بدنه فوق العاده مستحکم آن است که مقاومت به شدت بالایی در برابر ضربه دارد‌. شارژر دیواری شیائومی مدل MDY-11-EP به همراه کابل تبدیل USB-C یک پورت ورودی دارد و از انواع کابل های شارژ پشتیبانی می کند.

دوشاخه این محصول متناسب با پریز های ایرانی است، از این رو نیازی به خرید سری نیست. آداپتور شارژر دیواری شیائومی مدل MDY-11-EP به همراه کابل تبدیل USB-C فوق العاده قوی است و شارژر های متناسب با جدول زیر دارد.

  • 5 ولت / 3 آمپر / 15 وات
  • 9 ولت / 2.23 آمپر / 20 وات
  • 12 ولت / 1.67 آمپر / 22.5 وات

ابعاد شارژر شیائومی کوچک است و فضای زیادی برای استفاده و نگه داری نیاز ندارد. علاوه بر گوشی های شیائومی، دستگاه های دیگری که قابلیت‌ شارژ سریع دارند، را نیز می‌ توانید با این شارژر شارژ کنید.

انواع شارژ اصلی شیائومی در سایت موبوتعمیر

کلام آخر

شیائومی از برند های قدر در دنیای صنعت و تکنولوژی روز است، که موفقیت زیادی در چند سال اخیر کسب کرده است. شارژر های اصل شیائومی نیز از پیشرفته ترین شارژر های تولید شده در عصر امروز هستند. سایت موبوتعمیر از معتبرترین فروشگاه های آنلاین خرید و تعمیر شارژر، که خدمات ارزنده ای را به مشتریان خود ارائه می دهد. در انتها امیدواریم که مقاله شارژر اصلی شیائومی در سایت موبوتعمیر برای شمل مفید بوده باشد، از همراهی شما تا پایان مطالب سپاسگزاریم.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار