بازدید 10260

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از پاکاب گستر

کد خبر: ۱۱۱۵۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳ 25 April 2022

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از پاکاب گستر

شرکت تصفیه آب پاکاب گستر یکی از بزرگترین فروشگاه های عرضه کننده انواع محصولات مربوط به دستگاه آب تصفیه کن در ایران است. انواع محصولات و خدماتی که در پاکاب گستر به فروش میرسد به شرح زیر است:

  1. دستگاه تصفیه آب خانگی با مارک های مختلف ایرانی و اورجینال وارداتی
  2. دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی تولید شده با کیفیت در خواستی
  3. انواع فیلتر تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی
  4. انواع لوازم و قطعات به کار رفته در دستگاه تصفیه کننده آب
  5. نصب انواع دستگاه تصفیه آب خانگی (در صورت خرید تصفیه آب از پاکاب گستر، نصب و ارسال رایگان دستگاه برای شما در نظر گرفته خواهد شد)
  6. تعمیر و سرویس دوره ای تصفیه آب های خانگی و نیمه صنعتی

تصفیه آب پاکاب گستر دستگاه های تصفیه آب خود را به سراسر ایران په به صورت عمدی و چه به صورت تک فروشی عرضه میکند. لازم به ذکر است ارائه خدمات و سرویس دستگاه تصفیه کننده آب به تهران و شهر های حومه تهران نیز تعلق میگیرد.

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از پاکاب گستر

اهمیت خرید دستگاه تصفیه آب

همانطور که میدانید در سالیان اخیر کیفیت آب شهری با مشکلات متعددی روبه رو شده است. بسیاری از آلاینده های مختلف در آب لوله کشی شهری موجود است که مهم ترین آنها نیترات، سولفات، فلزات سنگین مثل آهن، سدیم و ... هستند.

بسیاری از خانواده ها برای مقابله با کیفیت بد آب اقدام به خرید دستگاه تصفیه آب خانگی کرده اند. دستگاه تصفیه آب متشکل از چندین فیلتر است که هر یک از این فیلترها بخش خاصی از آب را تصفیه میکنند. در نهایت با عبور آب از همه این فیلترها، در نهایت آب خروجی دارای کیفیت بسیار خوب و عاری از هر گونه آلاینده خواهد بود.

برخی دیگر از دلایل وجود دارد که خرید دستگاه تصفیه آب را به یکی از ضروریات هر خانه ای تبدیل میکند. برای مثال با خرید دستگاه تصفیه آب هزینه های خرید بطری های آب معدنی برای شما حذف خواهد شد. تصفیه آب های خانگی معمولا هر شش ماه یکبار نیاز به سرویس پیدا میکنند که هزینه سرویس آنها ناچیز خواهد بود.

نکته مهم دیگر این است که از خرید بطری های آب معدنی و دور ریز آنها جلوگیری میشود. بنابراین علاوه بر صرفه جویی مادی، به محیط زیست هم کمک بسیار زیادی خواهد شد.

مزایای خرید آب تصفیه کن

  • دستگاه تصفیه آب خانگی از شما در برابر آلاینده‌های مضر محافظت میکند: تصفیه آب‌هایی که از سیستم اسمز معکوس برای بهبود کیفیت آب استفاده میکنند بیش از 99 درصد آلاینده‌های آب را تصفیه میکنند.
  • آب تصفیه کن فلزات سنگین را از آب حذف میکند: فلزات سنگین موجود در آب علاوه بر اینکه طعم و بوی آب را ممکن است تغییر دهند، میتوانند منجر به بیماری‌هایی در آینده شوند. سنگ کلیه، ناراحتی‌های عصبی و حتی بیماری‌های منجر به سرطان میتواند از معظلات مصرف فلزات سنگین باشد. دستگاه تصفیه آب بیش از 99 درصد این گونه فلزات را از آب حذف میکند.
  • طعم آب را بهبود میبخشد: دستگاه تصفیه آب با حذف مواد ناخوشایند درون آب مثل کلسیم، کلر، منیزیم و پتاسیم سختی آب را کاهش میدهد. این کاهش مواد جامد محلول در آب به بهبود طعم آب کمک اساسی میکند.
  • دستگاه تصفیه آب به بهبود پوست و موی شما کمک میکند: سختی آب اغلب باعث خشکی پوست و شکنندگی مو میشود. با از بین بردن TDS آب یا پایین آوردن آن میتوانید تاثیرات آب سالم را روی بدن خود حس کنید.
  • آب تصفیه شده به شما در راه کم کردن وزن کمک میکند: در صورتی که نیم ساعت قبل از خوردن غذا یک لیوان آب بنوشید، در هنگام خوردن غذا زود‌تر حس سیری پیدا خواهید کرد. بنابراین مقدار کم‌تری غذا میل میکنید و کالری کم‌تری به بدن شما خواهد رسید.

قطعات و لوازم دستگاه تصفیه آب

برای اینکه یک دستگاه آب تصفیه کن خریداری کنید، اولین گام، شناخت انواع قطعات به کار رفته در آن است. در تصفیه آب قطعات متعددی مثل مخزن، پمپ، شیر برقی، سوئیچ های پرشر و سوئیچ لو پرشر، هوزینگ، فیلتر و انواع شیر های تصفیه آب وجود دارد.

مخزن تصفیه آب: مخزن دستگاه تصفیه آب با ظرفیت‌های مختلف وجود دارد. مخزن تانک پک از بهترین مخازن موجود در تصفیه آب است. از آنجایی که آب تصفیه شده داخل مخزن نگهداری خواهد شد، کیفیت مخزن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

پمپ یا موتور: پمپ نیز مانند مخزن یکی از مهم ترین قطعات به کار رفته در آب تصفیه کن است. معمولا فشار آب لوله کشی کمتر از حدی است که بتواند وارد فیلتر ممبران شود. بنابراین از یک پمپ استفاده میشود تا بتواند فشار را افزایش دهد.

شیر برقی: زمانی که مخزن خالی یا پر میشود باید یک مکانیزم به صورت اتوماتیک این موضوع را تشخیص دهد و دستور به بسته شدن یا باز شدن راه آب ورودی به دستگاه شود. این کار را شیر برقی به کمک سوئیج های فشار بالا و پایین تصفیه آب انجام میدهد.

فیلتر و هوزینگ: فیلترهای تصفیه آب مهم ترین قطعات به کار رفته در تصفیه آب هستند. تصفیه کردن آب توسط این فیلترها انجام میشود. بیشتر دستگاه هایی که در حال حاضر در بازار هستند دارای حداقل شش فیلتر تصفیه اب میباشند. علاوه بر آن هوزینگ قطعات استوانه ای شکل عمودی هستند که در جلوی دستگاه قرار میگیرند و حاوی فیلترهای سه مرحله اول دستگاه تصفیه آب هستند.

ویژگی های دستگاه تصفیه کننده آب

در بخش های قبلی مقاله در مورد دستگاه تصفیه آب و اهمیت خرید آن صحبت کردیم. زمان آن رسیده است که در مورد ویژگی هایی که یک دستگاه تصفیه آب را نسبت به دیگر تصفیه آب ها متمایز میکند آشنا شویم.

معمولا چند فاکتور مختلف در تعیین بهترین نوع دستگاه تصفیه آب موثر است. تعدادی از این فاکتور ها را در ادامه بررسی خواهیم کرد.

برند دستگاه تصفیه آب

برند دستگاه تصفیه آب یکی از مهم‌ترین نکاتی است که در خرید دستگاه تصفیه آب باید به آن توجه کنید. به این دلیل برند معتبر برای دستگاه تصفیه آب از اهمیت برخوردار است که در برند‌های متفرقه از متریال نامرغوب و فیلتر‌های بی کیفیت استفاده میشود. استفاده از این دستگاه‌ها نه تنها از نظر مالی برای شما ضرر وارد میکند، بلکه باعث به خطر افتادن سلامتی شما میشود.

در حال حاضر بهترین برند‌های تصفیه آب موجود در بازار ایران، برند‌های تایوانی، کره ای و ایرانی هستند. البته در جهان مارک‌های کانادایی و آمریکایی نیز بسیار معروف و محبوب هستند.

بهترین برند ایرانی دستگاه تصفیه آب خانگی لایف واتر است. در حالی که در بین مارک های تصفیه آب وارداتی، سی سی کا، سافت واتر، هیوندای و ... نیز جزو تصفیه آب های با کیفیت موجود در ایران هستند.

کیفیت دستگاه تصفیه آب خانگی

دستگاه تصفیه آب از اجزای مختلفی ساخته شده است. هر کدام از این اجزا باید با بهترین کیفیت ممکن ساخته شده باشند تا آب تصفیه کن به بهترین شکل فرآیند تصفیه آب را به اجرا درآورد.

در قسمت قبلی به اهمیت برند تصفیه آب اشاره شد. اما در حال حاضر بسیاری از فروشندگان هستند که دستگاه‌های متفرقه را با برندهای معروف مثل سی سی کا به فروش میرسانند.

بهترین کاری که میتوانید برای مقابله با این فروشندگان انجام دهید، خرید تصفیه آب از مراکز معتبر است. به دلیل اینکه تفاوت دستگاه های تقلبی و اورجینال توسط خریداران عادی به سختی تشخیص داده میشود.

کیفیت تصفیه آب به طور کلی وابسته به مواد اولیه ای دارد که فیلترها و قطعات تصفیه آب از آن ساخته شده است. برای مثال کربنی که در ساخت فیلترهای دستگاه تصفیه کننده آب به کار میرود یکی از مهم ترین فاکتور های تعیین قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی است.

از کجا خرید دستگاه تصفیه آب را انجام دهیم ؟

اهمیت مرکزی که در آن به خرید دستگاه تصفیه آب خانگی میپردازید، به این دلیل است که در دام کلاهبرداران و شیادان نیفتید. زیرا در صورتی که از یک مرکز معتبر اقدام به خرید تصفیه آب کنید، در آن صورت از کیفیت دستگاه خود تا حد زیادی اطمینان خواهید داشت.

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از پاکاب گستر

شرکتی که از آن اقدام به خرید دستگاه تصفیه آب میکنید. باید یکسری سرویس‌هایی به شما ارائه کند. یکی از این سرویس‌های گارانتی محصول فروخته شده حداقل به مدت یک سال است. خدمت دیگری که شرکت‌های معتبر ارائه میکنند، نصب و ارسال رایگان دستگاه خریداری شده است. برای نصب و ارسال دستگاه فروشنده‌های معتبر معمولا هزینه ای را دریافت نمیکنند.

شرکت پاکاب گستر با ارائه تمامی خدمات بالا یکی از معتبر‌ترین شرکت‌های تصفیه آب در ایران است. پاکاب گستر از سال 1388 در حوزه تصفیه آب شروع به کار کرد. از آن زمان به تولید و فروش دستگاه تصفیه آب و ارائه خدماتی همچون تعویض فیلتر و سرویس دوره ای تصفیه آب پرداخته است. برای خرید تصفیه آب خانگی یا نیمه صنعتی، و لوازم و قطعات تصفیه آب از شرکت بازرگانی پاکاب گستر میتوانید به سایت دیجی پاکاب مراجعه کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی