بازدید 8558

سازمان ملل: ۱۲ میلیون آواره در اوکراین

ویتورینو خواستار پایان دادن به تبعیض علیه همه پناهجویان شد و اظهار داشت که تبعیض بر اساس نژاد، قومیت، ملیت یا وضعیت مهاجر غیرقابل قبول است.
کد خبر: ۱۱۱۴۸۱۴
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶ 20 April 2022

به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری آناتولی، سازمان ملل متحد اعلام کرد که بیش از ۱۲ میلیون نفر به دلیل جنگ روسیه علیه اوکراین آواره شده اند.


 آنتونیو ویتورینو، مدیر کل سازمان بین المللی مهاجرت سازمان ملل متحد، در جلسه توجیهی خود در شورای امنیت گفت که بیش از ۱۲ میلیون نفر در اوکراین به دلیل جنگ به اجبار آواره شده‌اند که از این تعداد تقریبا ۵ میلیون نفر در کشور‌های همسایه هستند.

ویتورینو با اشاره به اینکه با افزایش حملات روسیه در اوکراین، نیاز‌های روانی بزرگسالان و کودکان افزایش می‌یابد، گفت که زنان و کودکان باید در برابر قاچاق انسان، سوء استفاده و خشونت جنسی محافظت شوند.

ویتورینو با بیان اینکه بیش از نیمی از کودکان در اوکراین آواره شده‌اند، از کشور‌هایی که میزبان کودکان اوکراینی هستند، خواست تا به شناسایی خردسالان بدون همراه کمک کنند و آن‌ها را با خانواده‌ها و اقوامشان ملحق کنند.

ویتورینو خواستار پایان دادن به تبعیض علیه همه پناهجویان شد و اظهار داشت که تبعیض بر اساس نژاد، قومیت، ملیت یا وضعیت مهاجر غیرقابل قبول است.

کلی کلمنتز، مسئول کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل نیز گفت که تعداد پناهجویان اوکراینی به ۵ میلیون نفر رسیده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست