بازدید 21637
۲

ثبت آمار عجیب اقامت در سفرهای نوروزی

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر آمارهای مرتبط با اقامت مسافران نوروزی را در استان‌های کشور بیان کرد.
کد خبر: ۱۱۱۲۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸ 04 April 2022

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سید مصطفی فاطمی مدیرکل توسعه گردشگری داخلی در نشست خبری عملکرد ستاد مرکزی هماهنگی که با حضور معاونان وزارت راه و شهرسازی، معاون وزارت کشور، رئیس سازمان اورژانس، پلیس راهور ناجا و جمعیت هلال‌ احمر برگزار شد، اعلام کرد: مجموع آمار اقامت شبانه مسافران نوروز از ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۰ تا ۱۳ فروردین‌ماه در اقامتگاه‌های رسمی، ۵۰ میلیون و۶۳۳ هزار و ۲۹۶ نفر شب بوده است.

وی گفت: مازندران، خراسان رضوی، گیلان، هرمزگان، فارس، اصفهان، بوشهر، یزد، خوزستان و تهران بیشترین اقامت را در نوروز داشتند و برای نخستین‌ بار تهران در بین ۱۰ استان پرسفر قرار گرفته است.

فاطمی افزود: استان‌های بوشهر، هرمزگان، گیلان، لرستان، تهران و البرز نوروز امسال در قیاس با تعطیلات نوروز سال‌های ۹۸ و ۹۷ با رشد اقامت مواجه شده‌اند.

وی با اشاره به پیش‌بینی سونامی سفر از ماه‌ها پیش و برنامه‌ریزی این ستاد از آبان‌ماه، گزارشی از اقدامات انجام‌شده ارائه کرد و یادآور شد: در ۲ سال کرونا بخش عمده تأسیسات گردشگری با مشکلات زیادی مواجه شده و برخی از چرخه خدمات خارج شده بودند و اولویت رسیدگی و ساماندهی این زیرساخت‌ها بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۲
به این میگن حرف درمانی و همان پروپکانی... برای اینکه ثابت کنند گشایش اقتصادی شده و مردم خیلی خوشحال هستند چنین آمار سازی های عجیب و غریبی در دستور کار مسیولان هست...
جالبه که با این همه افزایش سفرهای نوروزی تعداد کشته شده ها هم ۲۵ درصد کم شده؟؟؟ حتما چون پراید ها در ایران با تلاش مسیولان بنز شده آند!!!...
۵۰ میلیون و۶۳۳ هزار و ۲۹۶ نفر شب اتفاق افتاده!!!
آمارها شبیه به زمان احمدی نژادی ها نیست!!!!
آخه در آن صورت همه ایران به سفر رفته نه!!!!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست