بازدید 4130

افزایش ۸۳ درصدی عملیات امداد و نجات در سواحل

رییس سازمان امداد و نجات گفت: از ابتدای طرح ملی امداد و نجات نوروز ۱۴۰۱ تا امروز بیش از ۲ هزار عملیات امداد و نجات انجام شده که نسبت به سال گذشته افزایش ۷۴ درصدی داشته است.
کد خبر: ۱۱۱۱۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵ 02 April 2022

به گزارش «تابناک»، مهدی ولیپور رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر در گفت و گو با ایلنا، با اشاره به گزارش طرح ملی امداد و نجات نوروز ۱۴۰۱ که از ۲۵ اسفند لغایت ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ اجرا شده است، گفت: کل ماموریت‌های امداد و نجات انجام شده در این مدت ۲۷۶۴ مورد بود که نسبت به سال گذشته رشد ۷۴ درصدی داشته است.

وی با بیان اینکه در این مدت ۱۴۴۳ مورد عملیات ترافیکی انجام شده که نسبت به سال گذشته رشد ۴۳ درصدی داشته، ادامه داد: در این مدت ۱۵۱ مورد عملیات کوهستان انجام شده که کاهش ۳ درصدی داشته است. همچنین ۱۴۹ مورد عملیات در خصوص حوادث جوی و ۳۴ عملیات در خصوص حوادث ساحلی انجام شده است که رشد ۸۳ درصدی داشته است.

رییس سازمان امداد و نجات با بیان اینکه در این مدت به ۲۳۱۸۳ نفر امدادرسانی شده است، خاطرنشان کرد: همچنین ۱۸۲۴ نفر نجات یافته به نقاط امن منتقل شده‌اند و ۱۳۰۹ نفر نیز به مرکز درمانی منتقل شده اند. در این مدت همچنین به ۱۰۸۲۱ نفر خدمات سرپایی ارائه و برای ۳۰۱۵ نفر اسکان اضطراری فراهم شده است.

به گفته ولیپور در این مدت ۲۵۸ مورد عملیات فنی نجات انجام و ۲۹۶ مصدوم در سوانح ترافیکی رهاسازی شده اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی