بازدید 3616
رضایی:

دولت محدودیتی در پرداخت تسهیلات برای تولید ندارد

معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: در پرداخت تسهیلات برای تولید هیچ محدودیتی در دولت وجود ندارد.
کد خبر: ۱۱۱۱۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱ 31 March 2022
به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، محسن رضایی امروز دوازدهم فروردین در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی شماره یک آبادان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مساله‌ای که اکنون باید مورد توجه قرار بگیرد سرعت دادن به فعالیت‌های اقتصادی است.

وی افزود: فعالیت‌های اقتصادی بسیار زیادی در کشور انجام می‌شود که یا بسیار کند هستند یا با ظرفیت کامل کار نمی‌کنند.

معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: شتاب دادن به تولید ملی و فعالیت‌های اقتصادی و همچنین بالابردن بهره وری در صنایع مساله‌ای بسیار مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

رضایی عنوان کرد: باید هزینه‌های تولید کاهش داده شود تا بازار محصولات تولیدی کشور در داخل و خارج از کشور تسهیل شود و بتوانیم از این تولیدات حمایت کنیم.

وی ادامه داد: پالایشگاه دوم آبادان ظرفیت بسیار خوبی است که در این دولت مجوز آن صادر شده است و توان بسیار خوبی به پالایشگاه قدیمی آبادان اضافه می‌کند.

رضایی تصریح کرد: ظرفیت‌های بسیار خوبی در واحد‌های مستقر در شهرک صنعتی آبادان مشاهده شد که باید از این ظرفیت‌ها که تولیدات بسیار خوبی دارند حمایت کرد.

وی افزود: کارخانه‌ها را باید با همه ظرفیت فعال و نوسازی کنیم تا این واحد‌ها بتوانند به تولید بپردازند.

معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: در پرداخت تسهیلات برای تولید هیچ محدودیتی در دولت وجود ندارد، اما صنایع باید بازاریابی کنند و مشکل بازاریابی خودرا حل و هزینه‌های تولید را کاهش دهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار