بازدید 13928

قیمت دلار در بازار امروز دوشنبه ۸ فروردین ماه ۱۴۰۱/ نوسان محدود شاخص ارزی

فعالان بازار ارز در سومین روز هفته شاهد نوسان محدود دلار و یورو بودند. این در حالی است که در اولین روز هفته، نرخ دلار با رشد همراه شده بود و یک کانال بالاتر رفته بود.
کد خبر: ۱۱۱۱۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۹ 28 March 2022

فعالان بازار ارز در سومین روز هفته شاهد نوسان محدود دلار و یورو بودند. این در حالی است که در اولین روز هفته، نرخ دلار با رشد همراه شده بود و یک کانال بالاتر رفته بود.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ بر این اساس در معاملات امروز (دوشنبه هشتم فروردین ماه 1401) بازار ارز،  هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی و مجاز سطح کشور به نرخ 25066 تومان از مردم خریداری و در مقابل به قیمت 25318 تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته می شود که نسبت به روز کاری قبل، بدون تغییر است.

همچنین امروز هر اسکناس یورو در این صرافی‌ها به قیمت 28263 تومان از مردم خریداری و در مقابل، با 5 تومان کاهش نسبت به روز گذشته، به نرخ 28547 تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته می شود.

نرخ رسمی انواع ارز در بانک مرکزی

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز (دوشنبه، ۸ فروردین ماه) اعلام کرد که بر اساس آن نرخ رسمی ۲۴ ارز ثابت ماند، همچنین نرخ ۱۲ ارز افزایش و ۱۰ ارز کاهش یافت. هر دلار آمریکا ۴۲‌ هزار ریال، پوند انگلیس ۵۵ هزار و ۴۰۰ ریال و یورو ۴۵ هزار و ۹۴۳ ریال ارزش‌گذاری شد.

برپایه این گزارش، هر فرانک سوییس امروز ۴۵ هزار و ۱۹۵ ریال، کرون سوئد چهار هزار و ۴۵۶ ریال، کرون نروژ چهار هزار و ۸۸۰ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۲۰۰ ریال، روپیه هند ۵۵۱  ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال قیمت‌گذاری شد.

همچنین امروز دینار کویت ۱۳۷ هزار و ۸۳۹ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۳ هزار ۱۲۱ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۴ هزار ۴۵۶ ریال، دلار هنگ‌کنگ پنج‌هزار و ۳۶۵ ریال و ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۳ ریال تعیین قیمت شد.

همچنین هر دلار کانادا ۳۳ هزار و ۶۳۰ ریال، دلار نیوزیلند ۲۹ هزار و ۲۸۶ ریال، راند آفریقای‌جنوبی ۲‌ هزار و ۸۸۶ ریال، لیر ترکیه ۲ هزار و ۸۳۰ ریال، روبل روسیه ۴۱۲ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۲ هزار و ۸۷۸  ریال و لیر سوریه ۱۷ ریال قیمت‌گذاری شد.

قیمت دلار استرالیا هم امروز ۳۱ هزار و ۴۲۹ ریال، سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۰ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۲ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۹۲۹ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۴۸۸ ریال، ۱۰ روپیه سریلانکا ۱ هزار و ۴۹۰ ریال، کیات میانمار ۲۴ ریال، یکصد روپیه نپال ۳۴ هزار و ۳۹۸ ریال، یکصد درام ارمنستان هشت‌هزار و ۵۹۳  ریال و دینار لیبی ۹ هزار و ۱۷ ریال تعیین شد.

امروز در تابلوی بانک مرکزی هر یوان چین ۶ هزار و ۵۹۸ ریال، یکصد بات تایلند ۱۲۴ هزار و ۹۸۵ ریال، رینگیت مالزی ۹ هزار و ۹۷۵ ریال، یک‌هزار وون کره‌جنوبی ۳۴ هزار و ۲۷۱ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۸ ریال، یکصد تنگه قزاقستان هشت هزار و ۵۴۰ ریال، هر لاری گرجستان ۱۳ هزار و ۳۰ ریال، یک‌هزار روپیه اندونزی ۲‌ هزار و ۹۲۹ ریال، افغانی افغانستان ۴۷۶ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۲ هزار و ۶۸۱ ریال، منات جمهوری آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۲۱ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۰ هزار و ۵۶۴ ریال، سامانی تاجیکستان سه‌هزار و ۲۳۲ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۱ هزار و ۹۶۹ ریال قیمت خورد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار