بازدید 27197
۲
یک مقام آمریکایی: 

تأسیسات مورد حمله ایران محل آموزش اسرائیل بود

شبکه ۱۳ تلویزیون اسراییل با بازنشر گفت‌وگوی «یک مقام ارشد» آمریکایی با مجله نیویورک تایمز اذعان کرد محلی که توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موشک‌باران شد توسط نیرو‌های اسراییلی مورد استفاده قرار می‌گرفت.
کد خبر: ۱۱۰۹۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۴:۰۳ 15 March 2022
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، حساب توییتری شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی با بازنشر گفت‌وگوی روز دوشنبه‌ی «یک مقام ارشد آمریکایی» با مجله نیویورک تایمز به نقل از این منبع نوشت: تأسیساتی که در عراق مورد حمله ایرانی‌ها قرار گرفت به عنوان یک مرکز آموزشی برای اسرائیل عمل می‌کرد.

وب‌سایت این شبکه تلویزیونی هم ضمن انتشار این گفت‌وگوی کوتاه، بیانیه سپاه پاسداران درباره حمله موشکی به مقر نیرو‌های صهیونیست در اقلیم کردستان را منتشر کرده است.

به گزارش ایسنا، یکشنبه ظهر و پس از موشک‌باران مقر نیرو‌های صهیونیست در اربیل عراق، سپاه پاسداران در بیانیه‌ای اعلام کرد: در پی جنایات اخیر رژیم جعلی صهیونیستی و اعلان قبلی مبنی بر بی پاسخ نگذاردن جنایت‌ها و شرارت‌های این رژیم منحوس، شب گذشته "مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست‌ها" مورد هدف موشک‌های قدرتمند و نقطه زن "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" قرار گرفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۶
انتشار یافته: ۲
خوب چرا ساعت یک و نیم شب زدید. تو ساعت کاری می‌زدید که به هلاکت برسند.
دستمرزاد
این رژیم مجعول باید برود
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار