بازدید 7539
۱

تاکید جمهوری نخجوان بر توسعه همکاری با ایران

"تاپدیق علی اف "وزیر اقتصاد جمهوری خودمختار نخجوان روز چهارشنبه در دیدار " سید احمد حسینی " سرکنسول جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد و خواستار توسعه همکاری‌های اقتصادی و تجاری دو کشور شده‌است.
کد خبر: ۱۱۰۰۱۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۵ 20 January 2022
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا به نقل از سرکنسولگری کشورمان در نخجوان، وزیر اقتصاد نخجوان در این دیدار که معاونانش نیز حضور داشتند، با اشاره بر اهمیت و مفید بودن این گفت و گوها، خاطرنشان کرد که این جمهوری آمادگی لازم برای ارتقای همکاری اقتصادی، برگزاری نمایشگاه‌ها و توسعه بازراچه‌های مرزی مشترک را دارد.

وی تاکید کرد که پس از بررسی و جمع بندی اقدامات لازم برای اجرایی شدن مسائل مورد توافق و مشخص شدن نحوه فعالیت اقتصادی در نخجوان را اعلام خواهد کرد.

حسینی نیز در این دیدار بر افزایش واردات و صادرات، لزوم همکاری اتاق‌های بازرگانی استان‌های همجوار با همتایان نخجوانی، برگزاری نمایشگاه‌ها و بازارچه‌های مرزی مشترک، سفر مسوولان ذی ربط اقتصادی دو طرف و نیز رسیدگی به مشکلات و موانع فراروی تجار ایرانی در این منطقه اشاره و خواستار انجام اقدامات لازم در این زمینه‌ها شد.

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در این دیدار همچنین با تاکید بر علاقه دو طرف برای افزایش همکاری‌های اقتصادی، آمادگی کشورمان برای هرگونه کمک در افزایش تعاملات و ارتباطات بین فعالان و نهاد‌های اقتصادی دو طرف را اعلام کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
نخجوان جمهوری نیست ایالت خودمختار است و جزوی از آزربایجان هست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار