بازدید 108372
۴

تفاوت ایمپلنت لیزری و معمولی در چیست؟

اگر کسی نیاز به ایمپلنت فوری داشته باشد، این گزینه برای او بهترین است چرا که تحمل روکش موقت را در استخوان فک دارد و می توان در کمتر از چند روز یا کمتر از چند هفته این روکش ها را به بیمار تحویل داد.
کد خبر: ۱۰۹۷۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰ 05 January 2022

ایمپلنت دندان همانند بریج دندان و دندان مصنوعی، یک روش جایگزینی دندان های آسیب دیده و از دست رفته است. با این تفاوت که به جای این که فقط جای خالی تاج دندان پر شود، ریشه مصنوعی از جنس تیتانیوم یا زیرکونیا نیز در داخل استخوان فک جایگذاری می شود. به صورت کلی باید بگوییم ایمپلنت دندان یا کاشت دائمی دندان می تواند گزینه ای مناسب برای حل مشکلات دندان های از دست رفته به شمار می رود. مسئله ای که امروزه به میزان زیادی افراد را درگیر نموده است. ایمپلنت های فوری اصولا از تیتانیوم می باشند. که در داخل استخوان فک قرار می گیرند.

شاید افراد بسیار کمی بدانند که تفاوت ایمپلنت دندان معمولی و ایمپلنت لیزری چیست جز اینکه قیمت آن بالاتر است؛ اما علاوه بر این مورد، تفاوت های زیادی بین ایمپلنت معمولی و لیزری وجود دارد که در ادامه آنها را با هم مطالعه خواهیم کرد.

اگر ایمپلنت دندان خود را لیزری انتخاب کنید، اولین نکته این است که تا آخر عمر آرامش خاطر دارید؛ زیرا در صورت وجود مشکل که آن هم بعید است (این ایمپلنت تقریبا 100% موفقیت به همراه دارد) در 85 کشور دنیا خدمات این ایمپلنت ارائه می شود که یا آن را تعویض می کنند یا به شما خدمات ارائه می دهند.

یادتان هست ماشین های تویوتای لکسوس با یک ایراد کوچک در ترمز آنها از سراسر جهان فراخوان داده و جمع آوری شد و نقص آنها برطرف شد؛ حالا بیایید فکر کنید برای ایمپلنت لیزری همچین چیزی وجود دارد. بنابراین در ایمپلنت لیزری ارزش هایی وجود دارد که قیمت آن را کاملا توجیه می کند. برای رسیدن به قیمت توجیه شده ی آن رازهای دیگری نیز در آن نهفته است.

تفاوت ایمپلنت لیزری و معمولی در چیست؟

ایمپلنت لیزری سرمایه گذاری برای آینده

فرض کنید هر فردی در بهترین شرایط سلامتی خود قرار دارد، اما از کجا معلوم که در آینده برای این فرد چه اتفاقاتی رخ می دهد. آیا این فرد مطمئن هست که دچار دیابت، فشار خون، بیماری قلبی یا سایر بیماری ها نخواهد شد؟ هیچکس همچین تصوری ندارد و اصلا دوست ندارد به این موضوع فکر کند اما به هر حال متاسفانه بیماری خبر نمی کند و ممکن است برای هرکسی یا یکی از عزیزان ما همچین مسئله ای رخ دهد.

ضمانت ایمپلنت لیزری

بنابراین اگر ایمپلنت ضمانت مادام العمر (بدون هیچ پیش شرطی و به صورت رایگان) داشته باشد و شرکت سازنده ایمپلنت آن را پشتیبانی کند و در بیش از 85 کشور دنیا خدمات آن ارائه شود، آیا باز هم دغدغه خواهید داشت؟ آیا باز هم دچار تردید خواهیم شد؟ به عبارت دیگر شرکت آنقدر از ایمپلنت خود مطمئن است که اولا می گوید هیچ حادثه ای تا آخر عمر برای ایمپلنت رخ نمی دهد.

از طرفی اگر یک در یک میلیارد مشکلی ایجاد شد، ما همه جا کنار شما هستیم و آن را رایگان تعویض می کنیم و خدماتش را ارائه می دهیم؛ مانند آن ماشین لکسوس که فراخوان داده شد. این خدمات با پاسپورت معتبر بین المللی هنگام جراحی به بیمار ارائه می شود.

آیا تولید ایمپلنت لیزری با معمولی یکی است؟

قطعا خیر! در راه تولید این ایمپلنت دشواری هایی وجود دارد و در تمام ابعاد و زوایا و اندازه ها و ریز ترین جزئیات آن، خط کنترل کیفی بسیار بسیار دقیق و کامپیوتری با فن آوری بالا وجود دارد که کوچک ترین خطاها را در این ایمپلنت شناسایی کرده و از خط تولید خارج می کند. از طرفی تنها ایمپلنت دنیاست که در سطح آن از فن آوری لیزر استفاده شده است و در صورت وجود یا بروز هر بیماری در هر فرد، برای این ایمپلنت اتفاقی نمی افتد.

بنابراین مجموعه ی مباحث بالا باعث می شود قیمت بالای آن، توجیه شدنی باشد. از طرف دیگر همین حس خوب و آرامش خاطر تا آخر عمر جدای از قیمت ایمپلنت، میلیون ها تومان ارزش دارد. به همین دلیل این انتخاب برای افراد سختگیر و افرادی است که به سلامت دهان و دندان خود اهمیت بسیار بالایی می دهند.

هزینه ایمپلنت با لیزر

اما این همه ی مطلب نیست و تجربه جراح و روش کاشت و تبحّر و سرعت عمل و دقت او، فاکتور بسیار مهمی می باشد. علاوه بر این در این ایمپلنت، برای زیبایی بیشتر، از قطعات Gold یا طلا در طراحی اباتمنت (پایه روکش) استفاده شده است که روکش نهایی را زیباتر می کند و فردی که این روکش را با این قطعات تحویل می گیرد، از نظر زیبایی روکش او با دندان طبیعی اصلا قابل تشخیص نیست. این قطعه طلا خود هزینه تولید این شرکت را می افزاید اما شرکت سازنده آن را با قیمت معقول روانه بازار می کند تا بتواند بهترین خدمات را با قیمت مناسب به مشتریان خود ارائه کند. به طورکلی هزینه ایمپلنت لیزری با توجه به تمام مزایای بی نظیری که دارد کاملا توجیه پذیر می باشد.

تفاوت ایمپلنت لیزری و معمولی در چیست؟

اجزای ایمپلنت لیزری

از طرفی قطعات این ایمپلنت برای انواع استخوان های باریک و با ارتفاع کوتاه و با قطرهای مختلف، طراحی و تولید شده است. برای کسانی که دچار تحلیل استخوان هستند، ارتفاع های مناسب و کوتاه برای جلوگیری از آسیب به فک و عصب طراحی و تولید شده است. بنابراین این شرکت نه تنها در امر کیفی بلکه در امر کمی نیز دست برتر را در دنیا در بین شرکت های سازنده ایمپلنت دارد.

نکته مهم دیگر این است که این شرکت سال هاست در ایران شعبه دارد و فعالیت می کند و برگزارکننده انواع کنگره ها و همایش های معتبر در ایران و دنیا می باشد و اساتید بزرگ را به کشور دعوت می کند تا دندانپزشکان و همکاران گرامی از تجربیات آنها استفاده کنند. بنابراین این شرکت همیشه از نظر دانش بروز می باشد.

بازسازی استخوان و ایمپلنت لیزری

از طرفی دیگر ممکن است در هنگام جراحی ایمپلنت نیاز به بازسازی استخوان و پودر استخوان داشته باشیم. این شرکت در زمینه تولید پودر استخوان و انواع غشاء و ممبران ها نیز فعالیت دارد و تمامی نیازهای بیماران را در جراحی ایمپلنت و بازسازی های مختلف استخوان و انواع جراحی های کوچک و بزرگ تامین کرده است. از این برند حتی در کتاب های رفرنس و مرجع ایمپلنت دنیا هم نام برده شده است و در آزمایش های مختلف از ابتدای طراحی ایمپلنت در دنیا سربلند بیرون آمده است و به اعتبار خود افزوده است.

ایمپلنت فوری با لیزر

نکته بسیار مهم دیگر، استفاده این ایمپلنت در ایمپلنت های فوری است. اگر کسی نیاز به ایمپلنت فوری داشته باشد، این گزینه برای او بهترین است چرا که تحمل روکش موقت را در استخوان فک دارد و می توان در کمتر از چند روز یا کمتر از چند هفته این روکش ها را به بیمار تحویل داد. به عبارتی بیمار می تواند از روزهای اول جراحی صاحب روکش شود. ایمپلنت لیزری مجموعه ای از تمام خصوصیات و مشخصه های یک ایمپلنت ایده آل را دارا می باشد، بنابراین اگر شما در پروسه انتخاب ایمپلنت و کیفیت قطعات آن فرد سخت گیری هستید، ایمپلنت لیزری بهترین پیشنهاد در بین تمام ایمپلنت های دنیا است.

در مطب دکتر ابراهیم گل ایمپلنت دندان لیزری با استفاده از جدیدترین فن آوری و تکنیک های روز دنیا به همراه پاسپورت بین الملی آن انجام می گردد.

 برای تعیین نوبت و مشاوره بیشتر با شماره‌های ۸۸۰۸۲۹۴۱  و  ۸۶۱۲۸۹۹۶  تماس بگیرید.

منبع : سایت دکتر ابراهیم گل

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۵۷
انتشار یافته: ۴
خ خخخ خ خ خ خ خ به همراه پاسپورت مخصوص اون؟ حالا با این پاسپورت به چند کشور بدون ویزا می تونیم مسافرت کنیم؟ خ خخخ
سه بار متن رو خوندم ولی توضیحی راجع به ایمپلنت لیزری ندیدم !
بلاخره که هیچ توضیحی ندادی در مورد ایمپلنت لیزری و همچنین قیمت
بهتر است توضیحات تکنیکال ارایه شود و فقط به تبلیغ بسنده نشود تا خواننده بر اساس جزییات ارایه شده به همراه مستندات و امار تصمیم بگیرد.
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی