بازدید 54924
پامپئو؛

از من و ترامپ حفاظت کنید؛تهدید ایران بی‌سابقه است

مایک پامپئو که در دولت دونالد ترامپ رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) و سپس وزیر خارجه این کشور بود، در یک مصاحبه تازه خواستار حفاظت خودش و دونالد ترامپ در برابر «تهدیدات ایران» شد.
کد خبر: ۱۰۹۷۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶ 04 January 2022

به گزارش تابناک به نقل از فارس، با گذشت ساعاتی پس از برگزاری مراسم سالگرد شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی، یک مقام ارشد آمریکایی دخیل در شهادت فرمانده سابق نیروی قدس درباره امنیت خود و رئیس‌جمهور سابق آمریکا ابراز نگرانی کرد.

مایک پامپئو در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز از اقدام تروریستی واشنگتن در حمله سیزدهم دی ماه ۱۳۹۸ به سپهبد شهید قاسم سلیمانی پرداخت و از دولت جو بایدن خواست که از او و دیگر آمریکایی‌ها حفاظت کند.

این سیاستمدار آمریکایی که در دولت دونالد ترامپ سابقه انجام اقدامات ضد ایرانی و خصمانه زیادی را در کارنامه خود دارد، در این مصاحبه به سخنرانی رئیس‌جمهور جمهوری اسلامی ایران واکنش نشان داد.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه (دیروز) در مراسم دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران خطاب به آمریکایی‌ها گفت: «حاج قاسم سلیمانی مهمان رسمی نخست‌وزیر عراق بود، شما هم سیادت عراق را شکستید و هم یک ملت را ترور کردید، نه یک شخص را. در این جنایت هولناک که بر همه امت اسلامی بسیار سخت و گران آمد چه باید کرد؟ باید متجاوز و قاتل و جنایتکار اصلی رئیس جمهور وقت امریکا محاکمه شود، باید قصاص شود، باید حکم خدا در مورد او جاری شود».

رئیس‌جمهور جمهوری اسلامی ایران افزود: «اگر سازوکار محاکمه عادلانه آقای ترامپ، پامپئو و دیگر جنایتکاران فراهم شد در یک دادگاه عادلانه که آنها به این جنایت هولناک‌شان رسیدگی شد، به مجازات اعمال ننگین خود رسیدند فبها المراد، اگر نه، شک نکنید به تمام دولتمردان امریکایی‌ می‌گویم دست انتقام از آستین امت بیرون خواهد آمد» 

مایک پامپئو که طبق گمانه‌زنی‌های رسانه‌های آمریکا یکی از نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ از حزب جمهوری‌خواه است، در مصاحبه با «شان هنیتی» مجری شناخته شده فاکس نیوز ادعای بی اساس دولت ترامپ درباره دلایل حمله تروریستی علیه شهید سلیمانی و همراهانش در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد را تکرار کرد.

این سیاستمدار آمریکایی خطاب به شان هنیتی ادعا کرد: «متاسفانه تهدیدهای زیادی در مناطق مختلف جهان (علیه آمریکا) وجود دارد و شما درباره تهدیداتی که از ایران نشأت می‌گیرد، درست گفتید، این تهدیدات بی سابقه است، شما یک کشوری دارید که بزرگ‌ترین حامی تروریسم در جهان است و کشوری بسیار توانمند است، آنها می‌گویند که می‌خواهند تک تک مسلمانان جهان را به کشتن رئیس‌جمهور ترامپ و من برانگیزانند، این کاری است که قبلا انجام نشده است و واقعا یک خطر و ریسک امنیتی است».

وزیر خارجه دولت سابق آمریکا که بارها از حمله تروریستی این کشور علیه سپهبد شهید سلیمانی دفاع کرده است، بار دیگر از این اقدام و در دفاع از توصیه‌هایش به ترامپ برای انجام این حمله صحبت کرد.

مایک پامپئو به شبکه فاکس نیوز گفت: «درباره (عملکرد) دولت سابق، من حتی یک چیز را هم درباره توصیه‌های انجام شده به رئیس‌جمهور عوض نمی‌کردم چرا که ما داشتیم از ایالات متحده دفاع می‌کردیم و مردم آمریکا را امن نگه می‌داشتیم، قاسم سلیمانی به طور فعالانه در حال توطئه علیه آمریکا بود و ما اقدام نظامی قانونی انجام دادیم تا مطمئن شویم که هیچ آمریکایی کشته نشود، این یک تصمیم خوب بود».

وی در ادامه خطاب به دولت جو بایدن افزود: «حالا رهبری سیاسی در آمریکا این مسئولیت را دارد که تک تک آمریکایی‌ها را در قبال تهدیدات ایران امن نگه دارد. این را دیدیدم که رئیس‌جمهور رئیسی درباره این حرف زده که رئیس‌جمهور ترامپ و من محاکمه شویم و اگر این کار عملی نشد، ما را ترور کنند، واقعا و عمیقا بی سابقه است و تیم رهبری سیاسی (جو بایدن) واقعا (برای حفاظ از ترامپ و من) مسئولیت دارد».

مجری شبکه جمهوری‌خواه فاکس نیوز در ادامه این مصاحبه، به شدت به عملکرد جو بایدن و مواضع خارجی دولت او تاخت و علیه سیاست خارجی روسیه و چین به ویژه در قبال اوکراین و تایوان اتهام‌های تندی وارد کرد.

شان هانیتی در مصاحبه با مایک پامپئو مدعی شد که بعد از مسابقات المپیک زمستانی پکن، چین برای الحاق تایوان به خود، به این جزیره حمله نظامی خواهد کرد و از وزیر خارجه دولت دونالد ترامپ سوال کرد: «آقای وزیر خارجه آیا من اشتباه می‌کنم؟».

مایک پامپئو در جواب به این سوال گفت: «شان! من فکر می‌کنم این احتمال وجود دارد اینها همه وقایعی هستند که به هم مرتبطند؛ اینها به ایده مرکزی این دولت (دولت بایدن) مرتبط هستند، دولتی که آماده دفاع کردن از موضوعاتی که بیشترین اهمیت را برای امنیت آمریکا دارد، نیست... ما در چهار سال (دولت ترامپ) با (سیاست) "اول آمریکا" این را نشان دادیم، ما به چینی‌ها به طور واضح گفتیم که (در صورت حمله به تایوان) بهایی واقعی پرداخت خواهند کرد. من فکر می‌کنم (اگر دولت ترامپ بود)، ولادیمیر پوتین رفتاری را که الان دارد انجام می‌دهد، انجام نمی‌داد، ارعاب و فشار علیه اروپا و غرب، اعزام نیروهای نظامی در امتداد مرز اوکراین... من امیدوارم که رئیس‌جمهور بایدن متعهد به حفاظت از منافع آمریکا در همه جا باشد اما گمانم این است که رهبران سراسر جهان اینطور فکر نمی‌کنند، آنها قضایای افغانستان را دیدند... من امیدوارم که این دولت (دولت بایدن) بازدارندگی را که ما در چهار سال (ریاست جمهوری ترامپ) ایجاد کردیم، احیا کند».

وزیر خارجه پیشین و عضو اسبق مجلس نمایندگان آمریکا در ادامه این مصاحبه به یک سوال شدیدا ضد ایرانی و بی اساس مجری فاکس نیوز درباره ماهیت برنامه هسته‌ای ایران پاسخ داد و به مذاکرات وین اشاره کرد.

مایک پامپئو مدعی شد: «هر چه قدر آمریکا ضعیف تر شود ما شاهد نشان دادن مماشات بیشتر خواهیم بود. همین حالا که داریم صحبت می‌کنیم، (دولت بایدن) به میز مذاکرات وین رفته تا با ایرانی‌ها مذاکره کند تا به توافق مزخرف برجام برگردند».

وی که روابط بسیار تنگاتنگ و نزدیکی با مقام‌های مختلف رژیم صهیونیستی دارد و بعد از پایان دولت ترامپ هم به فلسطین اشغالی سفر کرده است، درباره موضع تل‌آویو در قبال مذاکرات وین و برجام اظهارنظر کرد.

مایک پامپئو در صحبت با شان هنیتی و مخاطبان شبکه فاکس نیوز ادعا کرد: «من به شما اطمینان می‌دهم که اسرائیلی‌ها درباره این موضوع (مذاکرات وین با هدف احیای توافق هسته‌ای برجام) نگرانی دارند، درباره اینکه ایران به سلاح اتمی دست یابد، آنها می‌دانند که ضعف، تهدیدی واقعی برای اسرائیل خواهد بود و شما ممکن است شاهد یک هلوکاست باشید... شان! ما نباید این موضوع را در قبال ونزوئلا و کوبا هم فراموش کنیم و به این ترکیب باید چین، ایران و روسیه را هم اضافه کنیم چرا که ما در همین نیمکره خودمان شاهد تهدیدات هستیم، ما به انجام اقداماتی که دولت ترامپ برای حفاظت از آمریکا انجام داد، نیاز داریم و من امیدوارم که این دولت (دولت جو بایدن) شروع به نشان دادن یک عزم و توانمندی واقعی بکند».

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۵۷
خب معلومه که باید مراقب خودتون باشید صهیونیست تروریست های عزیز.
پاسخ ها
ع.ع
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
نتانیاهو به خوبی میتواند شما را محافظت کند. به دستور او از برجام خارج شدید و سردار سلیمانی را به شهادت رساندید.
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
تهدید ایران بهترین ابزار برای جلب رای و پیروزی چمهوریخواهان در انتخابات پیش رو.
چگونه است که شما حق دارید از امنیت خودتان آن هم در هنگامی که به عراق تجاوز کرده اید دفاع کنید، اما ایران حق دفاع از خود ندارد؟؟ این حق ایران است که با قطع کردن دست متجاوزان از امنیت خود دفاع کند؟ اگر آن حق است این هم حق است؟ انشاء الله روز انتقام خواهد رسید.
شماها قاتلید باید کشته شوید
یکی به این مردک پوشک بده که بدجورخودش روخیس کرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
واقعا بخودش ....من مصاحبش رو دیدم... به التماس افتاده بود که این وظیفه دولت امریکاست از من حفاظت ... خوبه اینطور با زجر زندگی کنه... زود بمیره خوب نیست.. ..
واقعاً بايد بترسيد و با ترس زندگي كنيد و بميريد اي جلادان خون آشام و بي شرم ، روزي فرا خواهد رسيد كه تاوان كارهايتان را خواهيد داد اين قولي است كه خداوند در قرآن كريم به ما مسلمانان داده است .
«وَ إِنَّ جَهَنَّمَ لَمَوْعِدُهُمْ أَجْمَعِینَ ‏»[ حجر/43 و 44] : «و دوزخ، میعادگاه همه آنهاست..‏»
الکی جو ندید شما اگه می تونستید جلوی خرابکاری توی مراکز هسته ای داخل کشور رو می گرفتید که این قدر افتضاح به بار نیاد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
حالا شما خونتو کثیف نکن... اونم درست میشه... قاتلای سردار هم به فنا میرن... حالا قدم به قدم... شما عجله نکن جوش نزن
احد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
فکر کنم از این بچه پاستوریزه هایی
اگر یکبار دعوا کرده باشی خیلی ساده میفهمی جنگ و دعوا زد و خورد داره5تا بزنی حداقل یکی میخوری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
حالا اون ترس و وحشت افتاده به جونت، تو نگران چی هستی!/
ایران هیچ کاری هم نکنه، همین ترس و وحشت انداختن خودش کلی ارزش داره
ضمناً دنیا باید بفهمد که اونها رسماً و بر خلاف قانون بین الملل ترور کردند
ای کاش عاقلان امریکائی ها،ترامپ وپمپئو دو مهره سوخته رو خرج باز سازی آبروی از دست رفته آمریکا می کردند وتا قبل از مرگ شون،این دو رو به جرم های گوناگون محاکمه بین المللی می کردند ، ودر نهایت در محوطه کاخ سفید به دار مجازات آویخته می شدند،تا آبروی آمریکای،اول قدرت بر گردد
چرا الکی سطح انتظار مردم را از خودتان بالا میبرید در حالیکه کاری از شما جز شعار بر نمی اید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
درود بر شرفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
دشمن هيچوقت از شعار نمي ترسد، دليل شهادت سردار سليماني هم اين بود كه شعار نمي داد و عمل مي كرد
چند سال میخوان ازتون محافظت کنند؟شاید همین امروز شاید یک ماه دیگه یک سال دیگه ... شده 10 سال دیگه یا 20 سال دیگه ...بالاخره یک جا میترکین و به خودتون میاین و میبینین که دارین پرواز میکنین به قعر جهنم ابدی البته نه با بالهای خودتون بلکه با فرشتگان عذاب... تا اون موقع هم باید با ترس و وحشت زندگی کنین ... شک نکنید قصاص خواهید شد ...به هر قیمتی ...
پاسخ ها
بردیا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
مثل سلمان رشدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
عرضه داشتید سلمان رشدی رو هلاک می کردید اما عرضه اون رو هم نداشتید چه برسد به ترور مردان سیاست آمریکا .اینم بدونید جو بایدن درست است که در مقابل ترامپ است اما ترور قاسم سلیمانی را در زمان خودش ستود .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
اگر نکشنش همینکه تا آخر عمرش مثل موش بترسه وحتی توی رختخواب کنار زنش محافظ داشته باشه براش کافیه
تبدیل ترامپ به یک شهید مسیحی برای امریکایی های تندرو به معنای نابودی دمکراسی امریکا و پایان حزب دمکرات خواهد بود.
هم پمپیو میدونه حرف های رییسی شعاره و هم رییسی ولی رییسی آتو دست سازمان ملل علیه منافع ایران می دهد....
سلام همین ترس شماراخوب است این اثرات خون مردان مقاومت است
الکی میگه
قصد ایران هراسی داره
به اذن خداوند تبارک تعالی وعده انتقام خون شهداءاز خون آشامان آمریکایی واسرائیلی قطعی است
ما 1400 ساله که منتظر ظهور امام مهدی عج هستیم تا انتقام یه سیلی ناحق رو بگیره، اونوقت شما بزدلان (ترامپ و پمپئوی جنایتکار)، عاشق، خادم و ارادتمند حضرت زهرا س رو ناجوانمردانه به شهادت رسوندید.

جهنم جایگاهی است که شما تا ابد در آن خواهید ماند.

شخصا از هیچ تلاشی برای انتقام مضایقه نخواهم کرد ولو در حد نوشتن یک کامنت باشد.

حاج قاسم سلیمانی زنده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
امام زمان (عج) یا عیسی مسیح منتظرند تا تعداد یهودی ها به تعداد کافی برسه بعد تشریف میاورند پایین و دیگه بعدشم که دیگه بعله.
مرگ بر آمریکا
اصلا لازم نیست ما شما رو ترور کنیم ، از این به بعد یک صدای ترقه یا یک الله اکبر شما را تا سکته و مرگ پیش خواهد برد.
اینکه جنایت جنگی صورت گرفته برکسی پوشیده نیست، ولی اینکه انتظار داشته باشیم این دوتا بشکه! دردادگاه محاکمه ومحکوم ومجازات شوند دراین دنیای ظالم پرورچیز غیرممکنی است. باید زمان تعیین کرد مثلاً تا پایان سال میلادی جدید اگر بطور قانونی مجازات نشوندهمانطور که با پهپاد حرکت جنایت آمیززدن، با پهپادهای انتحاری بسوی جهنم فرستاده میشوند. آدرس دقیق ومحل تردد مشخص باشه بچه های کاردرست توآمریکا زیاد هستند خرجش دوتا پهپاده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
میتوان کل طراحی یک پهپادی روکه برای این کارمناسب است (ترامپ/پمپئوبه فناده) روبصورت یک فایل محرمانه برای بروبچ اونور آب ارسال کرد! تا چاپ سه بعدی بشه!!!!
من شکراله از همين الآن شمارا مایک پمپئو اسم نمی‌برم چون شما برای اسرائیل یک مهره سوخته هستی مرحوم پمپئوواسرائیل تورابه بزودی خواهد کشت که ایران وآمریکا بیشتر از هم دورکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
شایدم مزاحمین خلق کلک این دوتا گندهبک روباروشی بسیار عجیب وآمریکایی لج آور!!!! کندن
باید پرونده ترور شهید سلیمانی در دادگاه مطرح و ترامپ و پمپیو را به قصاص محکوم کنند و به همه ایرانیان در داخل و خارج اعلام نماییم که اجرای حکم قصاص این دو نفر یک امر شهر و مایو قانونی ایست
پمپئو و ترامپ باید هر شب کابوس مرگ را ببینند چون دیر یا زود باید کشته شوند
من نه راستیم نه چپی
ولی به عنوان یک ایرانی خواستار ترور آمران شهادت سردار سلیمانی هستم اگر هم نیاز به هر اقدامی از سوی بنده هست داوطلبم
پاسخ ها
کاکرو
| United States of America |
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
حرف زیادی نزن
سپهر آیینه عدل است شاید
که هر چه از تو بیند وانماید
خون بناحق ریخته چیزی نیست که فراموش شود و پاک شود و دستگاه عدالت جهان قاتل را به سزای عمل خود خواهد رساند
ولی این مورد شامل همه نوع بشر میشود چه ترامپ‌ و چه رئیسی و چه شخصی مثل من اگر قاتل باشم
پس تشویق چرخه قتل و خشونت هیچ نفعی بحال هیچکس ندارد
اون اینو می‌گه که از ایران یه لولوی تروریست بسازه که ممکنه هر لحظه ملتو بکشه. شما هیزم تو آتیش اون بزدل نریزین.
اینها کسی رو شهید کردن که ازش میترسیدن. مرد میدان رو کشتن.از رجز خوانی رئیسی نمیترسن بلوف نزنید. رییسی فعلا باید مسئله مرغ و تخم مرغ رو حل کنه
وَسَیعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَی مُنْقَلَبٍ ینْقَلِبُونَ
با سروصدا مثل طبل تو خالی می‌مانید بی سروصدا هم می‌شود عمل کرد ولی خواهشن مثل انتقام قبلی که هواپیما را زده اید نشه مدیریت کنید بعد سروصدا، اوضاع اقتصاددرست کنید تا مردم شرمنده زن وبچه نباشند
سلام دادگاه انجام لشه یا نشه حق ترامپ قصاص چون با گستاخی تمام اعلام کرد من دستور دادم باید کشته بشه به دوردوم ریاست جمهوریش هم نرسه بعد مثل خودش میگیم ما کشتبیم
من فقط همین میدانم کسی که شعار میدهد هیچ کاری از او بر نمیاید آنکه شیعه مولاعلی باشد شعارنمیدهد عمل میکند مثل حاج قاسم این شهید والا مقام مالک اشتر زمان بود در میدان شما هم اگه ایرانی باشید شعارندهید عمل کنیدوترامپ راقصاص کنید برادر جانباز ارادمند ایرانیهای مردهستم نه مرد نما
با سلام خدمت همه ی ملت ایران،بحث ترور سردار عزیزمان برمی گردد به سیاست غلط دولت دوازدهم اعم از وزیر امور خارجه ی وقت،وزیر دفاع و خود ریس جمهور وقت،در سال ۱۳۹۸بنده در وزارت دفاع کارمند بودم ،در داخل یک سیستم نظامی ما شکاف بوجود امد،در ان سال بوذجه ی وزارت دفاع نصف شد،وزیر بی خاصیت دفاع سیاست تعدیل را اجرا کرد،بسیاری از بچه ها به طور غیر مستقیم ترور شده اند،حالا شما ترامپ یا کسی دیگر مثل رژیم صهیونیست را مقصر می دانید بماند ،این اشخاص عددی نبودند،از داخل مملکت شکاف بوجود امد،خود ظریف در مصاحبه اش،قبل شهادت سردار عزیز حاج قاسم،خیلی سخنان بی خردی عنوان کردند و خودش با امریکایی جان کری رفیق بود،...
والش کن ترامپو اتمو بچسب وهسته ای درست کن دیگه ترسیدن
شیطان بزرگ زمانی که باعث فروپاشی شوروی شد و ادعا کرد که حاکم مطلق است فکرش نمیکرد اینهمه دشمن در سرتاسر جهان دوره اش کرده باشند و مثل سگ ترسیده شروع به ناله کشیدن میکند
اولین فتنه واشوب اوباما وان رنگه هیلاری هم هست که میشهبانتانیاهو5نفر که خودمان مباح است وترامپپ وپمپ آب هم که جای خوددارد
چرا‌نوشته‌اقای‌ترامپ‌.‌ترامپ‌اگه‌پسته‌اگه‌جنایتکاره‌نمیشه‌بنویسید‌ترامپ‌
بی‌وجود‌.‌اقای‌ترامپ‌دیگه‌چه‌صیغه‌ای
خواب را ازچشات میگیریم
این حرف رئیس جمهور ایران نیست بلکه حرف یک ملت است و فریاد بشریت است که شما قاتل هستید و یک مرد بزرگی را کشته ای و قاتل باید کشته شود. این عادلانه ترین کاری است که نسبت به شما باید انجام گیرد و هیچ جای تعجب نیست.
یعنی یه جوری یقه ای که عبرت برای کل تاریخ جنایتکاران بشه .
خون به ناحق ریخته ی سردار دلها و شهید ابومهدی المهندس و همرزمان شهیدشان دامان ننگین و ناپاک ترامپ قمارباز و پمپئو و تمام کسانی که در این جنایت دست داشتند را دیر یا زود خواهد گرفت و آنها را سزای عمل ننگینشان خواهد رسانید ان شاءالله
خیلی بدجور بوش همه جا پیچیده .
حالا داریم براتون
سیلی در برابر سیلی و موشک در برابر موشک
آمریکا کم کم دستش از مداخله به امورات کشور ها کوتاه میشود و مثل سگ دور و برش میپیچد .
هر انسان سالمی از شهادت سردار اندوهگین شد ولی ذکر چنین سخنانی از زبان رییس جمهور یک کشور جز تایید حرف های غربی ها که میگن ایرانی ها تروریست هستند نیست وبرای کشور ومردما هزینه داره یکم عقل ودرایت سیاسی هم خوب چیزیه
ازون طرف فرمانده سپاه قدس میگه چنان انتقامی بگیریم که تا بحال ندیدید خب این بعنی بمب اتم کی هزینه اش میده مردم اگر شما کاری هم میخوای بکنی اینهمه بوق کرنا چیه.
هر ملتی که یک گوهر گرانبها دارهرمثل سلیمانی از اون حفاظت میکنه در اثر کوتاهی وسهل انگاری این مرد نازنین را که شاید تا چند قرن دیگه مشابه و مثلی در دنیا نداشته باشد را از میان بردن حالا با این حرف های احساسی بی فایده فقط دردسر مردم ایران را زیاد میکنند تمام بدبختی ما از ناشی گری این سیاست مدار نما هستند جز رهبر ظاهرا عاقلی ندارد این مملکت
قول میدیم درد نداشته باشه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل