بازدید 23386

درباره حمله به مادر کهنسال ستار بهشتی

فارغ از ابعاد سیاسی و امنیتی قضیه، این که در روز روشن سوار موتور شوند و یک خانم مسن را کتک بزنند و در بروند، چیزی نیست که بتوان از کنارش با بی اعتنایی گذشت؛ چه آن زن سالخورده مادر ستار بهشتی باشد، چه مادران هر کدام از ما 80 و چند میلیون ایرانی!
کد خبر: ۱۰۹۲۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۰ 13 December 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از عصر ایران، خبر این است: گوهر عشقی، مادر ستار بهشتی، روز پنج شنبه ۱۸ آذر هنگام رفتن بر سر مزار فرزندش در رباط کریم تهران مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت و از ناحیه سر و صورت مجروح شد.

فارغ از ابعاد سیاسی و امنیتی قضیه، این که در روز روشن سوار موتور شوند و یک خانم مسن را کتک بزنند و در بروند، چیزی نیست که بتوان از کنارش با بی اعتنایی گذشت؛ چه آن زن سالخورده مادر ستار بهشتی باشد، چه مادران هر کدام از ما هشتاد و چند میلیون ایرانی!

قصه البته فراتر از یک ضرب و شتم است و مجدداً ناقوس یک سقوط بزرگ اخلاقی را به صدا در آورده است. برای مردمی که برای افراد مسن حرمت ویژه قائل هستند و مثلاً در اتوبوس، صندلی خود را به افرادی می دهند که در سن مادر ستار بهشتی هستند رعب آور است که بشنوند کسانی چنین کاری کرده‌اند.

ماجرا اصلاً ساده نیست؛ این اتفاق چنان لطمه حیثیتی بزرگی به نظام زده است که اگر ثابت شود از خود تل آویو به رباط کریم آمده و مادر پیر ستار بهشتی را کتک زده‌اند تا اتهام ها متوجه متعلقین جمهوری اسلامی شود، شگفت زده نباید شد.

این سوی قضیه هم هست: کار، کار عده ای است که سال‌هاست با عنوان "خودسر" شناخته می‌شوند و البته اکنون کمتر کسی می‌تواند آنها را واقعاً خودسر بداند!

در هر دو حال، خروجی کار یکی است: اقدام ضداخلاقی انجام شده، زنی سالخورده آزار دیده و نظام سیاسی ایران آسیب حیثیتی دیده است.

فارغ از این که آمران و عاملان داخلی‌اند یا خارجی، انتظار جدی و بسیار جدی از دستگاه‌های امنیتی این است که اشخاص دخیل در این حادثه شرم آور را شناسایی، دستگیر و به مردم و دستگاه قضایی معرفی کنند.

مسؤولان بدانند افراد معروف به خودسر، هر چند ظاهری خودی دارند ولی در بهترین حالت، نوکران بی‌جیره و مواجب سیا و موساد و اینتلیجنت سرویس هستند.

به راستی تا کی می توان دست و چشم بسته، شاهد این قبیل اقدامات مخرب، ضدانسانی، ضدامنیتی و آبرو‌بَر بود؟ و آیا زمان آن نرسیده است که این لکه ننگ را زدود؟!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۸۷
انتشار یافته: ۲۳
مرگ بر تحجر که هر چه میکشیم از این تحجر است
همونطور که اسیدپاشهای اصفهان رو سریعا پیدا کردن
نون بازو خوردن انقدر سخته که به خفت کتک زدن یه خانم داغدار سالخورده یا اسیدپاشیدن روی سر و صورت دختران بیگناه، رو آوردین؟
"فارغ از ابعاد سیاسی و امنیتی قضیه، این که در روز روشن سوار موتور شوند و یک خانم مسن را کتک بزنند و در بروند، چیزی نیست که بتوان از کنارش با بی اعتنایی گذشت"!!
یعنی الان مشکل مسن بودن ایشان است؟یعنی اگر جوانتر بود کتک خوردنشان توجیه داشت؟!
آقایان عرزشی بهتر است قدری از مرام و معرفت باکری ها و جهان آراها و سرداران غیور و شهدای عزیز دفاع مقدس یاد بگیرند. این همه عزیز رفتند تا مادران و خواهران و ناموس ما در ارامش باشند. اف بر غیرتتان
گوهر شجاع لحظه ای از خون خواهی پسرش باز ننشت
مراجع چرا سکوت کرده‌اند؟ و معمولا چرا در چنین مواقعی سکوت میکنند؟ و از همه مهمتر؛ نظر مسلمونهای سایر کشورها در مقابل این سکوت چه میتونه باشه؟
گردن هیچ کس نندازین
کار خودسر ها هست
توی اصفهان اسیدپاش هارو مگه گرفتن ؟؟؟؟؟؟
تابناک جون رد گم نکن!
خوب میدانیم این افراد از کدام دسته هستند البته شما هم معرفی کردید " افراد خود سر"
افراد خودسر همواره اهدافشان منافع عده خاصی را تامین میکند
افراد خود سر همواره میگویند النصر بالرعب
افراد خود سر همواره اتش باختیار بوده اند
افراد خود سر همواره مطوئن هستند که مصونیت قضایی و امنیتی دارند
و بسیاری مطالب دیگر
حالا شما میفرمایید معلوم نیست این افراد عامل داخلی هستند و یا خارجی!؟
قطعا" خارجي نبوده. قصد اين مقاله ايجاد شبهه است.
ته داستان می رسه به اسید پاشی در اصفهان...
متن قشنگی بود اگر اقایون گوش کنند به هر حال به خاطر زیاده روی نهادهای امنیتی فرزند ایشون کشته شده این همه سال دلجویی نکردید حالا شده یه مسئله براتون یا خودسر یا خودی بالاخره مورد اذیت قرار گرفتن باید مسببین رو مجازات کرد
آتش به اختیار
مادر پیر ستار بهشتی را کتک زدند
برادر ستار بهشتی را دیوانه کردند

بروید در روستای کیکاور از توابع رباط کریم { محل زندگی برادر ستار بهشتی } بپرسید چه بلا ها که سر این خانواده نیاوردند

این بود آرمان های شهدا و انقلاب ...

فقط میتوان گفت شهدا شرمنده ایم
شرم آور است.
«اطلاع يافته ام يكى از سربازان معاويه به يك زن مسلمان حمله كرده و ديگرى به زنى غير مسلمان كه با مسلمانان هم پيمان بوده است و سپس طلاهاى او را از بدنش بزور بيرون آورده است و زن تنها وسيله ى دفاعش التماس، خواهش و گريه و درخواست كمك بوده است. سربازان معاويه بدون رنج و زحمت و بدون ريختن يك قطره خون و زخم ديدن با دست پر بازگشته اند. اگر مرد مسلمانى از اين پس از روى تأسف و غصه بميرد سزاوار است و سرزنش نمى شود. بسيار جاى تعجب است بخدا سوگند اتحاد اينان در راه باطل و اختلاف و متفرق بودن شما در راه حق قلب را ريشه كن ميكند و غم را افزايش مى دهد.»
اگر امام علی (ع) امروز بود چه می گفت؟
کی بود کی بود من نبودم.خودتون میدونید کی زده؟ ببخشید حال سعید عسکر چطوره؟ میلیشیای ضد مردمی سالهاست که فعال هست و سیستم قضایی و امنیتی ازشون حمایت میکنه.لطفا ادا درنیارید و اشک تمساح نریزید.اذیت میکنید دیگه حرف اضافه عوامفریبانه نزنید.لطفا هیس.فقط
ای کاش حکومت ها با سعه صدر بیشتری با منتقدان و مخالفانشان برخورد می کردند تا قضایا این چنین بیهوده پیچیده و بغرنج نمیشد
کار اسراییل بوده
هر وقت اسید پاش های اصفهان رو گرفتید ضارب مادر ستار بهشتی رو هم میگیرید
با توجه به اینکه رفتار و عملکرد مادر ستار زیر نظر کنترل غیر محسوس است و تمام خیابان ها توسط دوربین پلیس کنترل می شوند و دروربین ها مدار بسته مغازه هم صحنه های از رفت و امد را ضبط کردند ، اگر ارداه باشد کمتر از چند ساعت می شود ضارب ها را دستگیر کرد!!!
اره راست میگه لباس شخصی های اسراییلی از تل اویو اومدند مادر ستار را زدند تا جمهوری اسلامی در معرض اتهام قرار بگیره
عجب نامردهایی هستند
احسنت
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی