بازدید 4548

جریمه نجومی برای انصراف از جام حذفی

کد خبر: ۱۰۹۰۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۸ 01 December 2021

مسئول برگزاری مسابقات جام حذفی قوانین این فصل این مسابقات را تشریح کرد.

به گزارش تابناک ورزشی امیرحسین روشنک، مسئول برگزاری جام حذفی در حاشیه قرعه‌کشی مرحله چهارم این مسابقات اظهار کرد: مسابقات این مرحله در ۲۸ و ۲۹ آذر برگزار می‌شود و باید برنامه‌ریزی خاصی با توجه به فشردگی بازی‌های لیگ برتر انجام شود. این بازی‌ها بعد از هفته دهم لیگ برتر برگزار خواهد شد و تا روز شنبه تکلیف این برنامه‌ریزی مشخص می‌شود.

او در خصوص انصراف از جام حذفی گفت: تیم‌ها حتما باید شرکت کنند. در آیین نامه آمده است که تیم لیگ برتری که از جام حذفی انصراف دهد، ۴۰۰ میلیون، تیم دسته یکی ۲۰۰ میلیون و تیم‌های دسته دومی ۵۰ میلیون تومان جریمه خواهند شد. هیچوقت تیم لیگ برتری نداشتیم که انصراف دهد و امیدواریم این اتفاق نیفتد و امیدواریم سایر تیم‌های دسته‌های پایین‌تر هم این کار را انجام ندهند.

روشنک در خصوص برنامه ریزی جام حذفی توضیح داد: اگر برنامه‌ای که در ذهن ماست، انجام شود فینال در خرداد برگزار خواهد شد. همچنین طبق پیش‌بینی‌ها، مرحله بعد در تاریخ ۲۲ و ۲۳ دی برگزار می‌شود و سعی می‌کنیم تا قبل از عید مرحله یک چهارم نهایی را هم برگزار کنیم و ۳ دیدار برای سال آینده بماند. تیم‌های میزبان باید برگزاری مسابقات را به نحو احسن انجام دهند و تیم‌های دسته پایین‌تر که در این سطح می‌خواهند بازی و میزبانی کنند، باید سعی کنند هر چه زودتر نواقص و ایرادهای ورزشگاهشان را حل کنند.

مسئول برگزاری جام حذفی در پایان در خصوص اخطاری‌ها و محرومیت از این مسابقات عنوان کرد: جام حذفی با توجه به این که در قبال یک تورنمنت برگزار می‌شود و تعداد بازی‌ها کم است، محرومیت با دو اخطار صورت می‌گیرد و اگر بازیکنی دو کارت زرد بگیرد، برای بازی سوم نمی تواند برای تیمش بازی کند و محرومیت‌های فصل قبل به این فصل انتقال پیدا کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل