بازدید 6667
۱

مجیدی: قبل از دربی این داور را برای ما گذاشتند که ۲پنالتی نگرفت

کد خبر: ۱۰۹۰۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۲ 29 November 2021

فرهاد مجیدی پس از تساوی یک - یک تیم فوتبال استقلال مقابل صنعت نفت آبادان در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: بازی خوبی بود. به اندازه شش بازی قبل موقعیت ایجاد کردیم، اما متأسفانه از موقعیت‌های‌مان بهره‌ای نبردیم. صنعت نفت روی یک ضربه ایستگاهی یک امتیاز از ما گرفت. بازیکنانم تلاش خود را کردند، اما تنها ایراد ما عدم دقت در زدن ضربات بود. محمد نوری‌فر مدیررسانه‌ای تیم بحث پنالتی را گفت، ولی داور فقط دو پنالتی نگرفت و اشکالی ندارد! فکر نمی‌کنم چیز خیلی مهمی باشد، اینکه داور دو پنالتی نگیرد، تأثیری در نتیجه بازی ندارد! داوران ما به این شکل داوری می‌کنند!

وی افزود: می‌توانستند به این داور (اکبریان) با توجه به اتفاقات دو سال پیش بازی دیگری بدهند، ولی تشخیص دادند قبل از دربی این بازی را به او بدهند. ما هم اصلاً نفهمیدیم. دو پنالتی هم نگرفت و هیچ تأثیری در نتیجه بازی ندارد!

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه آیا از بازیکنان خارجی‌اش رضایت‌ دارد یا نه، گفت: از همه بازیکنانم راضی هستم. تنها ایراد ما در زدن ضربات آخر بود که بازیکنان در این زمینه خوب عمل نکردند.

مجیدی ارزیابی‌اش از تیم نفت آبادان را اینطور بیان کرد: در این فصل فقط بازی آنها با پرسپولیس و گل‌گهر را دیدم. نفت جوان‌های خوبی دارد. فوتبال آبادان بیشتر تکنیکی است و در ادامه راه برای‌شان آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی درباره اینکه باشگاه‌هایی مثل نفت خصوصی نیستند و آیا این مشکل در استقلال هم وجود دارد یا نه، گفت: این سؤال در حیطه کاری من نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
زمین هم کج بود!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل