بازدید 11082
۴

اردوغان عازم عشق آباد شد

رئیس جمهور ترکیه عازم ترکمنستان شد.
کد خبر: ۱۰۹۰۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶ 27 November 2021

 

به گزارش تابناک از آناتولی، رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه به دعوت قربان‌قلی بردی‌محمدف، همتای ترکمنستانی خود به‌منظور انجام دیدارهای رسمی عازم عشق‌آباد، پایتخت این کشور شد.

او امروز ساعت ۱۰:۴۰ (به وقت محلی) از فرودگاه آتاترک استانبول به عشق آباد سفر کرد.

فواد اوکتای، معاون رئیس جمهور ترکیه و سایر مقامات ذیربط در مراسم بدرقه اردوغان و هیئت همراه وی شرکت کردند.

فاتح دونمز وزیر انرژی و منابع طبیعی، خلوصی آکار وزیر دفاع ملی، محمود اوزر وزیر آموزش و پرورش، بکر پاک دمیر وزیر امور کشاورزی و جنگلداری، محمد موش وزیر تجارت، عادل کارا اسماعیل‌اوغلو، وزیر حمل و نقل و زیرساخت، ابراهیم کالین سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه و فخرالدین آلتون، رئیس مرکز ارتباطات این نهاد اردوغان را در سفر به ترکمنستان همراهی می‌کنند.

رئیس‌جمهور ترکیه در حاشیه بازدید رسمی خود از عشق‌آباد در پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اقتصادی نیز حضور خواهد یافت.

این اجلاس در ۲۸ نوامبر با عنوان «با هم به سوی آینده» برگزار خواهد شد. ریاست این اجلاس بر عهده قربان‌قلی بردی‌محمدف خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۴
من هم هروقت بی پول میشم اروم وقرار ندارم نمیتونم یک جا اروم بگیرم
مسولان نظام در خواب نباشن که ترکیه در کشورهای همسایه ایران که سالها پیش جزیی از قومیتهای و خاک ایران بودن نفوذ کنند با شعار گروه کشورهای ترک زبان
بیخیالی سیاسی مسولان باعث شد قضیه کشور آذربایجان پیش بیاید
اردغان امروز صبح یه لیوان آب خورد
اردوغان در بستن قرارداد با کشورهای ترک نشین اطراف ایران .از رئیس جمهور و مسئولان کشورمان بسیار جدی تر عمل میکند.وهمراه بردن وزرای کشور ترکیه به معنا ی بستن قراردادهای سنگین تجاری اقتصادی و فرهنگی است..و استکبار خوب فهمید که ایران را چگونه در دو چالش داخلی و منطقه ای گرفتار کند..اگر مسئولین ما این مهم را فهمیدند ما میگیم سورولو...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل