بازدید 8292
۳
سوژه

استقلال چقدر از پول ترانسفر قائدی را خورده است؟

در حال حاضر چیزی حدود ۸۳۰ هزار دلار از پول ترانسفر مهدی قایدی برای باشگاه استقلال باقی مانده و این احتمال وجود دارد که مدیران باشگاه این پول را برای مطالبات آندره‌آ استراماچونی کنار گذاشته باشند
کد خبر: ۱۰۸۹۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰ 23 November 2021

طبق پیگیری‌های انجام شده، مبلغ قابل توجهی از پول ترانسفر قایدی همچنان برای باشگاه استقلال باقی مانده و در حساب این باشگاه است.

به گزارش تابناک ورزشی، دقیقا سه ماه پیش بود که مهدی قایدی بازیکن تیم استقلال با عقد قراردادی پنج ساله رسما به تیم شباب الاهلی امارات پیوست. این انتقال در حالی صورت گرفت که باشگاه استقلال در ابتدای کار تمایل چندانی به فروش قایدی نداشت، اما با وجود پیشنهادات مختلفی که مطرح شد، در نهایت مدیران وقت استقلال راضی به فروش قایدی شدند.

استقلال چقدر از پول ترانسفر قائدی را خورده است؟

یکی از مسائلی که همیشه میان طرفداران استقلال مبهم بوده، مقدار مبلغ باقیمانده پول ترانسفر قایدی به باشگاه اماراتی است. احمد مددی، مدیرعامل سابق استقلال در یک گفت‌وگوی تلویزیونی در خصوص هزینه‌های انجام شده با پول ترانسفر مهدی قایدی اظهار کرد: رقم رضایت‌نامه انتقال مهدی قایدی یک میلیون و ۸۰۰ هزار دلار بود و مبلغی بابت انتقال بعدی او لحاظ می‌شود و یکسری آپشن‌های دیگری هم دارد. ما بخشی از هزینه‌های اردوی دوبی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا را با پول انتقال قایدی پرداختیم و بخش دیگری از پول را از محل پولی که در AFC داشتیم، تامین کردیم. ما با این پول ۳۰ درصد از پول گابریل پین را دادیم و آقای امیری ۱۲۰ هزار دلار را برگرداندند. ما همچنین با این پول قبل از بازی الهلال، بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت کردیم که آن هم با پول قایدی انجام شد.

طبق پیگیری‌ها؛ تا پایان دوره مدیریت قبلی در باشگاه استقلال از پول ترانسفر مهدی قایدی، مبلغی نزدیک ۹۷۰ هزار دلار توسط مدیریت قبلی باشگاه استقلال هزینه شده است. نکته قابل توجه این مساله این است که باقی مانده مبلغ ترانسفر قایدی در حساب کنسولگری امارات مانده بود و باشگاه استقلال به آن دسترسی نداشت، اما با پیگیری‌های انجام شده، این پول در نهایت به حساب باشگاه نشسته است.

در حال حاضر چیزی حدود ۸۳۰ هزار دلار از پول ترانسفر مهدی قایدی برای باشگاه استقلال باقی مانده و این احتمال وجود دارد که مدیران باشگاه این پول را برای مطالبات آندره‌آ استراماچونی کنار گذاشته باشند تا بتوانند این پرونده را با موفقیت پشت سر بگذارند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
بجای قرارداد با خارجی های بی کیفیت؛ باید با قائدی های آینده قرارداد می بستید.
چرا بخشنامه منع استخدام اتباع بیگانه در دستگاه های دولتی شامل این باشگاه های دولتی نمی شود؟
چرا درآمدهای این باشگاه دولتی به خزانه واریز نمی شود؟
خورده اند!
این چه رسم تیتر زدنه!
اینقدر بی ادبانه!
درسته لنگی هستید ولی ادب رسانه ای هم لازمه ها
اون پرسپولیس که حق مناطق محروم رو رو خورده نه استقلال
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان