بازدید 13065
۸

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۲۳ آبان/ ۱۲۵ بیمار دیگر جان باختند

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۹۸ میلیون و ۴۴۰ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۶ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۳۵۱۰ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۸۷۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲ 14 November 2021
تابناک اجتماعیتاکنون ۵۵ میلیون و ۷۳۲ هزار و ۶۶ دوز اول و ۴۲ میلیون و ۱۹۳ هزار و ۷۳۴ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده و همچنین ۵۱۴ هزار و ۷۹۰ نفر دوز سوم را دریافت کرده‌اند؛ تزریق مجموعا ۹۸ میلیون و ۴۴۰ هزار و ۵۹۰ دوز واکسن در ایران که ۲۵۹ هزار و ۱۹۰ دوز از آن‌ها در شبانه روز اخیر تزریق شده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۱۴۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده و از این بیماران، ۹۰۴ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۶ میلیون و ۳۷ هزار و ۷۱۸ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۲۵ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۲۸ هزار و ۱۶۷ تن رسیده است، در حالی که تا به امروز خوشبختانه ۵ میلیون و ۶۹۵ هزار و ۹۴۹ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۳۵۱۰ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۳۷ میلیون و ۳۸ هزار و ۹۹۱ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۲۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۸۷ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۲۲ شهر در وضعیت زرد و ۱۱۳ شهر در وضعیت آبی قرار دارند. همچنین بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۲.۲ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۸ درصد؛ وضعیتی تقریبا مشابه میانگین جهانی.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
128 هزار نفر!!!؟؟ این نیز بگذرد!!
متاسفانه در سایه بی تدبیری وسهل انگاری این بیماری لطمات جبران ناپذیر چه از نظر جانی و چه از نظر مالی بر مردم وارد کرد!؟ که نشان دهنده عمق سو مدیریت بود
خدا رو شکر دیگر تعداد دوز اولی ها داره به صفر می رسه و این نشان میدهد که از هشتاد سه میلیون نفر فقط همان 55 میلیون نفر می خواهند واکسن بزنند و دولت باید تصمیم عاجلی برای کسانی که با عدم تزریق واکسن سلامت جامعه را تهدید می کنند, بگیرد. خدارو شکر ازاین جهت عرض شد که دیگر هیچ عذر و بهانه ای نباید از این افراد قبول شود و بین واکسن زده ها و نزده ها باید تفاوتی باشد.
پاسخ ها
feedback
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
کاملا درسته منتها از این جهت که از این به بعد باید قانون پرداخت دیه به افرادی که متاسفانه از بین کسانی که خودشون رو با اجبار و اطلاعات غلط از طرف وزارت بهداشت و پزشکان واکسینه کردند،فوت میکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
کسانی که واکسن نزنند باعث گردش ویروس و جهش های بیشتر ویروس می شوند اون وقت دیگه واکسن هم تاثیر نداره پس باید خودشون هم دیه فوتی ها رو پرداخت کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
خودتون از این جوک هایی که میگین خندتون نمیگیره. یه لحظه به این جمله فکر کنین«دیه کسانی که در اثر عوارض واکسن فوت میکنن بر عهده کسایی هست که واکسن نزدن.
اگه خودتون خندتون نگرفت با توهمات مسخره خودتون خوش باشین
واکسیناسیون موثر بوده دولت بایستی برای دوزهای یاد آورهم اقدام کند ومردم هم کاملا مراعات کنند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل