بازدید 30781
۸
شایعه در رسانه های خبری ایران

دادگاه CAS غرامت ویلموتس را به زیر نصف کاهش داد!

احکام دادگاه CAS طبق قوانین کشور سوییس اجرا می شود و در آن مجازات باید با جرم متناسب باشد، در مورد ویلموتس استنباط این دادگاه این است فردی که کمتر از یک سال در یک کشور کار کرده است حقش نیست کل پولش را بگیرد
کد خبر: ۱۰۸۷۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲ 13 November 2021

برخی رسانه های ايراني احتمال داده‌اند که حکم 6.2 میلیون دلاری مارک ویلموتس به 2.5 میلیون یورو تقلیل پیدا کرده است! خبری مسرت‌بخش برای فوتبال بحران زده و ورشکسته ایران...

به گزارش تابناک ورزشی، وقتی مارک ویلموتس بعد از ماه ها بیکاری حاضر شد با دستمزدی پایین (حدود 800 هزار دلار) هدایت رجا کازابلانکا مراکش را قبول کند، اینطور تصور می شد احتمالا رای دادگاه CAS صادر شده اما هنوز این حکم ابلاغ نشده است.

در این بین برخی منابع آگاه از ایران مدعی هستند حکم 6.2 میلیون یورویی ویلموتس در فیفا به 2.5 میلیون یورو در دادگاه CAS کاهش پیدا کرده است، خبری که اگر صحت داشته باشد می تواند فوتبال ایران را از دردسری بزرگ نجات بدهد.

دادگاه CAS غرامت ویلموتس را به زیر نصف کاهش داد!

طبق قوانین فیفا چون ویلموتس با فدارسیون فوتبال ایران قرارداد 3 ساله امضا کرده و پولش را سر موعد دریافت نکرده بود، باید کل پول 3 سالش را می گرفت و به همین دلیل هم ایران محکوم به پرداخت 6.2 میلیون یورو به او شد.

با این حال احکام دادگاه CAS طبق قوانین کشور سوییس اجرا می شود و در آن مجازات باید با جرم متناسب باشد، در مورد ویلموتس استنباط این دادگاه این است فردی که کمتر از یک سال در یک کشور کار کرده است حقش نیست کل پولش را بگیرد و به همین دلیل فدراسیون فوتبال ایران محکوم به پرداخت 2.5 میلیون یورو شده است.

حالا همه در انتظار ابلاغ رسمی حکم ویلموتس هستند تا ببینند آیا ایران می تواند از پرداخت یک خسارت وحشتناک جان سالم به در ببرد یا نه؟

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
عکس کاملا با خبر همخوانی داره، خدا خیرش بده هرکی عکسو انتخاب کرده یه چند لحظه خنده اورد برامون:))))
یادمون نره بلژیک یه دونه زد
کجاش خبر مسرت بخش بود ،2.5 میلیون دلار کم پولیه ؟
فردا هم که حکم بیاد اقایون دوباره افتابی میشن , میگن ما بودیم که یه جوری قرارداد بستیم که تو دادگاه پیروز شدیم
تو ایران ولی جرم مجازات با احکام دادگاه ها نیست عشقیه
من بودم این همه پول نمیگرفتم از یک کشور دیگر. مرام و معرفت که خارجی ها هم از اوون بعنوان ارزشهای اخلاقی و انسانی یاد میکنند بین مربیان انگلیسی لیگ برتر کم نبوده و نیست.
اگه خبر درست باشه و تکذیب نشه هرچند ۲.۵ میلیون هم خیلی زیاده و باید بابت اون خسارت با آقای کاج تحقیق شود که آیا هزینه اروپا گردی و توریسم درمانی وی از محل اسکونت و شیتیل قرار داد بوده یا از ارث پدریش بوده؟
بعلاوه بنظر رای دادگاه های فرنگی ها مسلمونی تره تا رای دادگاهای سفارشی و توصیه پذیر ما....!
ظاهرا اقتصاد سویس از اقتصاد ایران اسلامی، اسلامی تر است.
تابی جان همچی نوشتی انگار 2.5 دلار پیروزی خیلی بزرگیه فردا برا همین رای جشن و پایکوبی راه میندازن ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار