بازدید 10686
۵

پرونده برجام در صداوسیما باز می شود

شبکه افق سیما طبق روال هر هفته مجموعه‌ای از مستندها را برای پخش در نظر گرفته است که در بین آنها مستندی با عنوان «بند یک دو سه» با موضوع برجام دیده می شود.
کد خبر: ۱۰۸۵۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹ 01 November 2021


به گزارش تابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، «بند یک دو سه» با موضوع برجام در سه قسمت به تهیه کنندگی احمدرضا زارعی و کارگردانی محمدسعید غلامی تولید شده است و با موضوع رویکرد تاریخی به تاریخچه برجام، در قاب شبکه افق جای گرفته است.

نکته قابل توجه در این مجموعه آن است که در کنار ارائه مستندات با کارشناسان و مرتبطان این مسئله نیز به گفتگو نشسته‌اند.

علاقه‌مندان به این مستند می‌توانند این مجموعه را از دوشنبه تا چهارشنبه این هفته ساعت ۲۰ و تکرار آن را روز بعد ساعت ۰۲ و ۷ و ۱۲:۳۰ از شبکه افق تماشا کنند.

همچنین مجموعه مستند مهرجان در پنج قسمت به تهیه کنندگی و کارگردانی سیدروح الله راوی مقدم تولید شده است و سعی دارد جاذبه‌های گردشگری و آداب و رسوم قوم‌های محلی استان کهکیلویه و بویر احمد را به تصویر بکشد.
علاقه‌مندان به این مجموعه می‌توانند آن را از شنبه تا چهارشنبه این هفته ساعت ۱۷ و تکرار آن را روز بعد ساعت ۰۴ تماشا کنند.

مجموعه مستند میوه‌ها روی درخت مانده اند در هشت قسمت به تهیه کنندگی احمد شفیعی و کارگردانی علی خسروی تولید شده است و با موضوع اهمیت کشاورزی در ایران و مشکلات پیش روی کشاورزان پخش می شود. علاقه‌مندان به این مجموعه می‌توانند این مجموعه را از شنبه تا چهارشنبه این هفته ساعت ۱۸ و تکرار آن را روز بعد ساعت ۰۴:۳۰ و ۱۲:۰۰ تماشا کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۵
با همین مخالفتهای کورکورانه و یه طرفه، مردم رو بدبخت کردین. فردای برجام شروع کردین موشک پرونی و روو موشکاتون نوشتین اسراییل باید از صفحه روزگار محو شود. نذاشتین یه شرکت امریکایی بیاد سرمایه گذاری کنه. حالا که همه چی خراب شده میگین برجام بدرد نمیخورد و برنامه هم براش میسازین؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
درود بر شما. دقیقا
شرکت آمریکایی هم نه هر شرکتی، هواپیمایی بوئینگ که نیاز مبرم کشور به چند هواپیما با تکنولوژی های جدید هست
متاسفم
فعلا که بمدد صدا و سیما و دلواپسان ، برجام برباد رفت و مردم موندند و فقر و فلاکتشون.
شما هم برو کنکاش کن و در خصوص چرایی حضور ایران در مجمع های بینلامللی هم اینکارو بکن ....
بدبخت مردمی که با شما ببازی گرفته شده اند.
من توبرجام وشبکه یک ودوواخبار۲۰وسی شما
کسی سیما نمیبینه زور نزنین
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها