بازدید 8298
۳

وضعیت تولید واکسن های برکت و پاستور

مدیر گروه تحقیقات تولید واکسن برکت گفت: تا کنون بیش از ۸ میلیون دوز واکسن تحویل وزارت بهداشت داده ایم و ۱۷ میلیون دوز نیز تولید و آماده تحویل است.
کد خبر: ۱۰۸۳۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۷ 20 October 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، حسن جلیلی، در گفتگو با شبکه خبر سیما، افزود: از یک ماه پیش دستورالعمل مطالعه بالینی برای واکسن سنین ۱۲ تا ۱۸ سال را تحویل وزارت بهداشت داده ایم و امیدواریم مجوز مطالعات بالینی این واکسن صادر شود. ما آمادگی کامل داریم و به محض صدور مجوز ثبت نام از داوطلبین آغاز می‌شود.

مدیر گروه تحقیقات تولید واکسن برکت ادامه داد: واکسن کوو برکت بر سویه دلتا هم مؤثر بوده و ما مقاله‌ای هم در این خصوص آماده کردیم.

جلیلی گفت: برای سویه های جدید ما دو ماه وقت لازم داریم تا پلتفرم‌های جدید را آماده و واکسن جدید را عرضه کنیم.

وضعیت تولید واکسن پاستوکووک

محمد بیگلری رئیس انستیتو پاستور ایران درباره وضعیت تولید واکسن پاستوکووک، گفت: یکی از ایمن‌ترین و کاراترین واکسن‌های جهان را تقدیم مردم می‌کنیم.

وی افزود: پاستوکووک برای کودکان و نوجوانان ۲ تا ۱۸ سال نیز قابل استفاده است.

رئیس انستیتو پاستور ایران درباره تولید واکسن مشترک ایران و کوبا، گفت: پاستوکووک، تنها واکسنی است که دوز یادآور خود را تولید کرده است.

وی افزود: بین ۴ تا ۵ میلیون دوز واکسن را در ماه می‌توانیم تولید کنیم. مردم به انستیتو پاستور ایران اعتماد دارند و منتظر ورود این واکسن هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۳
مردم به خود شما اعتماد ندارند چه برسد به آب مقطرهای تولیدیتان. مخبر برای گرفتن بودجه کشور را معطل کرد تا واکسن وارد نشود حالا که خیالش از رانت راحت شده دیگر پیگیر واکسن و ... نیست.
آقای رییس پاستور، از کی تا حالا، اسم واردات ماده موثره واکسن و پرکردنش تو ویال، شده تولید واکسن؟
پس 50 میلیون دوز تا شهریور معاون اول کجاست؟فقط برای گرفتن پست اطلاعات غلط داد؟یا از فرط نابغه بودن مدیریت اخبار دروغ داد وباعث کشته شدن مردم شد؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار