بازدید 22619

«علی سلاجقه» معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست شد

رئیس جمهور با صدور حکمی، علی سلاجقه را به سمت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست منصوب کرد؛ حکمی که معنای آن پایان کار عیسی کلانتری در این سازمان، با فاصله قابل توجه از پایان کار دولت دوازدهم و از آن مهم‌تر، تعیین تکلیف سازمانی‌ است که جایگاه مهمی در افکار عمومی دارد.
کد خبر: ۱۰۷۹۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶ 03 October 2021
تابناک اجتماعی
رئیس جمهور با صدور حکمی، علی سلاجقه را به سمت "معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست منصوب کرد.

به گزارش «تابناک»، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور با صدور حکمی، «علی سلاجقه» را به سمت «معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست» منصوب کرد.
 
«علی سلاجقه» معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست شد

متن این حکم به این شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر علی سلاجقه

به استناد اصل یکصد و بیست و چهارم قانون اساسی و با توجه به مراتب شایستگی، تجارب ارزنده مدیریتی و سوابق اجرایی، به موجب این حکم جناب‌عالی را به سمت «معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌ زیست» منصوب می‌نمایم.

امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به «عدالت‌محوری»، «روحیه انقلابی»، «مردم‌داری»، «پاکدستی و فسادستیزی»، «قانون‌مداری»، «مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی» و تعامل با هیأت محترم وزیران در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات کشور مجدانه بکوشید.

تفصیل مأموریت‌ها و انتظارات از آن معاونت به پیوست این حکم ابلاغ می‌شود.

توفیقات آن جناب در انجام وظایف محوله، خدمت‌رسانی به مردم، تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران
 
علی سلاجقه، استاد پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران با مدرک «فوق دکترای مهندسی منابع آب» از دانشگاهی در آمریکا و «دکترای مهندسی رودخانه» از دانشگاه تهران است که در کارنامه کاری وی سمت‌هایی مانند «معاون وزیر و رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور» به چشم می‌خورد.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۶
دانشگاهی در آمریکا؟!! اسم نداره؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
فلوریدا
اینم از نویسنده این خبر که بی خبره کلا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
ظاهرا فقط آمریکا بودنش مهمه...کلاس داره
سازمان به گستردگی جغرافیای ایران، اما با حداقل امکانات و اختیارات
سلام. فوق دکترا مدرک نیست اگر منظورتون postdoctoral هست. لطفا اصلاح کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
و پست دکترال هم دکترا نیست بلکه یک دوره ی پس از فوق لیسانس است که پایین تر از دکتراست.
علی
| United States of America |
۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
ناشناسی که گفتند پست دکترال بعد از فوق لیسانس است اشتباه فرمودند. پست دکترال بعد از اتمام مدرک دکترا می باشد. کلمه پست انگلیسی به معنای پسا در فارسی می باشد‌
رئیس جمهور با صدور حکمی، علی سلاجقه را به سمت «رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست منصوب کرد
اصلاح کنید لطفا
سمت رئیس جمهور زدید
رئیس جمهور با صدور حکمی، علی سلاجقه را به سمت «رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست منصوب کرد؛

ریس جمهور ریس جمهور منصوب کرد !!!!!
بالاخره. اللهم صل علی محمد و آل محمد.
واقعا سازمان محیطی زیست، حیاط خلوت همه دولتهاست.
قبلی ها که کاری برای محیط زیست این مملکت نکردن. هر روز بدتر از دیروز. با تمام وجود از خدا می خوام این یکی هم اراده کمک به محیط زیست رو داشته باشه، هم علمشو، هم بذارن کار کنه و در نهایت اثر مثبتی برای این سرزمین یتیم مادری به جا بذاره
فوق دکتری مدرک نیست عزیز جان. دکتری دانشگاه تهران داره یه دوره کوتاه یک یا دو سال هم رفته تو یه گروه تحقیقاتی اون طرف آب و برگشته ولی مدرک نگرفته و نمیدن برای این دوره فقط آشنایی با تحقیقات و شاید بعضا انجام یک پروژه مشترک باشد. خیلی در بند مدرک برای کار کردن نباشید اگر قصد کار داشته باشند همان فوق لیسانس و دکتری هم کفایت میکند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
چی بگن بجاش؟
پاسخ به ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
همون دکتر باید بهش گفت نه بیشتر. آقای فوق دکتر شنیده بودی قبلا؟ خب درستش آقای دکتر سلاجقه است.
حيف دكتر يوسف مرادي نبود واقعا. كشور دچار مديريت ركودي شده... آدمهاي دانشگاهي متوسط كه ايده و گفتمان براي اداره امور كشور ندارند
دوستانی که اطلاعات ندارن قضاوت نکنن ایشون استاد راهنمای من بوده و بسیار به علم روز اهمیت میده و اطرافیانش انسانهای توانمند و با دانشی هستند در ضمن دلسوز منابع طبیعی کشور هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
ایشان افتخار همکاری و شاکردی کاوه مدنی را دارد. یک کلام از استادش یاد گرفته باشد برای ایران کافی است
مدرک زدگی در جامعه مسولین به پز دادن تبدیل شده است.
لطفا این عناوین را از از مسولین حذف کنید.
اوباما هم دکتری داشت. کسی دکتر اوباما نمیگفت.
برای اولین بار در تاریخ بشریت هست که یک رئیس جمهور ، رئیس جمهور انتخاب می کند : ( علی سلاجقه را به سمت «رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست منصوب کرد )
امیدواریم هر چه زوودتر برای ما شکارچیان قانونمند مجوز شکار پرنده و چارپا صادر نماید
سلام خط اول رو بیزحمت اصلاح کنین
سلام خط اول رو بیزحمت اصلاح کنین
ایشان مدیری است بسیار شریف و مومن با رزومه علمی عالی‌‌‌ که با چالش های محیط زیستی کشور آشنایی کامل دارد. امید است در این جایگاه موفق و سربلند باشند.
چرا حکم رییس بانک مرکزی را نمی زنید که مهمترین رکن کنترل تورم است، الان شما نزدیک به ۴ ماه انتخاب شدین آقای دکتر رییسی
بگویید ایشان تا حالا برای حفاظت از محیط زیست و حفظ گونه های گیاهی و جانوری و دریایی ایران چه طرح های مفید و خوبی ارایه داده است .ذکر مدرک دکترای آبخیز داری که نشد تخصص حفاظت از محیط زیست
متاسفانه دولت جناب آقای رییسی برای انتصاب معاونان رییس جمهور , معاونان وزرا و روسای سازمانها ونهادهای تاثیرگذار خیلی تعلل می کند و درحال از دست دادن فرصتها می باشند. آقای عیسی کلانتری با تمام اون سوابق درخشان !!! تا حالا داشت تو محیط زیست کار می کرد واقعا جای تعجب دارد ؟؟؟!!!!
دکتر سلاجقه استادم بودن بسیار فرد شایسته ای هستند.
ایشون‌ قبلا‌ رئیس سازمان‌ جنگلها‌ و مراتع‌ بوده اند‌ ! والله‌ ما که در استان های شمالی‌ زندگی‌ می کنیم‌ در این‌ سالهای اخیر هیچ‌ تغییر و تحول‌ مثبتی نه در وضع‌ جنگلها‌ دیده ایم‌ در در اوضاع‌ مراتع‌ همه امور‌ الابختکی‌ خودبخود‌ پیش میره‌ و قرار‌ بود‌ به یک سری شرکتهای مردم نهاد‌ که بدستور‌ خود سازمان‌ تشکیل شد‌ه‌ بود‌ کارهایی‌ واگذار‌ بکنند‌ که رانتخوران‌ این‌ عرصه‌ جلوی فعالیتشون‌ گرفتند‌ و شکستشون‌ دادند .
الحمدالله کشور عزیزمان مانند دریاست و هرچه ازش اب بردارند تکان نمیخورد و شاهد مثالم همین اقای دکتر سلاجقه است که تا حالا یکبار هم اسم ایشان را نشنیده بودم ولی اکنون روشن میشود که کشور عزیزمان از نظر ذخایز علمی و نیروی انسانی چقدر وزین و پرمایه است و برای تصدی هر شعلی دهها و صدها نقر انسان دانشمند و واجد شرایط برای اداره امور داریم و نیازی نیست تا تعدادی معدود سالها بر صندلی مدیریت کشور غاصبانه تکیه زده و مجال و فرصت را از نحبگان کشور بگیرند.
بلاخره سایه خواهر مری از محیط زیست ایران برداشته شد برای خودش پیروزی محسوب میشه
آقایان انتصاب ایشان کافی نیست باید کسانی که به مردم و مملکت خیانت کردن را پای میز محاکمه بکشانید همین امروز حکم ارتقائ مرتبه خانم خوش خلق رئیس قبلی موسسه بیوتکنولوژی کشاورزی و هم تیمی آقای کلانتری که توی محل کارش بازداشت شد را سازمان تحقیقات صادر کرد آیا باید پاداش به یک مدیر خائن داد آقای رئیسی کجایی؟
آقای رئیس ممنون سه جا خیاط خلوط آقای کلانتری بود برای تاخت و تاز نفوذ 1-سازمان محیط زیست 2- سازمان تحقیقات کشاورزی 3- خانه کشاورز در طی این سالها آقای کلانتری تا تونست علیه مردم و مملکت و وزیر جهاد کشاورزی کارشکنی کرد و در طی 20 سال تمام کینه و انتقام از جهاد و جهادی های کشید
جناب آقای دکتر رییسی خواهشمند است نسبت به انجام تغییر مدیران با سرعت عمل بیشتری اقدام فرمایید کلیه مدیرانی که از دولت قبلی هنوز در پست خود باقی مانده اند و نیروهای زیرمجموعه شان در بلاتکلیفی بسر می برند و دوچار یک رکود در انجام فعالیت های خود شده اند این موضوع در کلیه وزارتخانه ها بطور کل مشهود می باشد لطفا یه فکری هم برای تغییر ریاست سازمان تحقیقات آموزش وترویج کشاورزی از زیر مجموعه های وزارت جهاد کشاورزی بفرمایید که به تنهایی هم از لحاظ بودجه وگستردگی فعالیت و همچنین نیروی انسانی از برخی از وزارتخانه های دولت ببیشتر و بزرگتر می باشد با بیش از 2300نفر عضو هیات علمی و5000نفر عضو غیرهیات علمی که تقریبا هر روز با شایعه تغییر ریاست سازمان روز ها را سپری می نمایند .(لطفا نسبت به بودجه تخصیصی به این سازمان درخواست خروجی بفرمایید خروجی واقعی نه مقالات غیر کاربردی وکپی پست شده وطرحهای تحقیقاتی که فقط روی کاغذ می باشند ووجود خارجی ندارند) امیدوارم این نظرات را یه نفر بخونه ویه ترتیب اثری داشته باشه هم برای دولت مفیده هم برای ملت.
رییس محترم جمهور و وزرای گرامی لطفا باسرعت بیشتری تغییرات مدیران ارشد سازمانها نهادها ومعاونان وزرا را انجام دهید کسانی که از دولت قبل هنوز در پست مدیریتی خود باقی مانده اند ونیرو های زیر مجموعه آنها در بلاتکلیفی و رکود کاری کامل بسر می برند. واین به ضرر دولت ومردمه فرصت خیلی زود از دست میره .
لطفا انتقاد هایی که از جناب رییسی و وزرا شون میشه رو هم جزو نظرات بینندگان بیارید شاید مفید باشه چرا انقدر با تاخیر و حوصله مدیران ارشد(روسای سازمانها , نهادها و معاونان وزرا و....) رو دارن جابجا می کنن فرصت ها داره از دست میره . شما هم هرچی غلط تایپی ونگارشی ازتون میگیرن رو بزار رو سایت جزو نظرات بینندگان.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل