بازدید 12405

قیمت دلار در بازار امروز چهارشنبه ۷ مهرماه ۱۴۰۰/ دلار گران‌تر شد

فعالان بازار ارز در هفتمین روز از پاییز، شاهد تداوم روند افزایشی شاخص ارزی هستند. این در حالی است که امروز نرخ رسمی انواع ارز نیز در بانک مرکزی اعلام شد و بر این اساس نرخ ۷ ارز افزایش یافت.
کد خبر: ۱۰۷۹۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹ 29 September 2021
فعالان بازار ارز در هفتمین روز از پاییز، شاهد تداوم روند افزایشی شاخص ارزی هستند. این در حالی است که امروز نرخ رسمی انواع ارز نیز در بانک مرکزی اعلام شد و بر این اساس نرخ ۷ ارز افزایش یافت.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ بر این اساس در معاملات امروز (چهارشنبه ۷ مهرماه ۱۴۰۰) بازار ارز، هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی و مجاز سطح کشور به نرخ ۲۷۱۴۴ تومان از مردم خریداری شد و در مقابل به قیمت ۲۷۶۹۳ تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته شد که نسبت به روز سه شنبه، ۲۰۲ تومان گران‌تر شده است.


همچنین هر اسکناس یورو در این صرافی‌ها به قیمت ۳۱۶۰۳ تومان از مردم خریداری و در مقابل با رشد ۵۰ تومانی نسبت به روز قبل، به نرخ ۳۲۲۴۱  تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته شد.

نرخ رسمی انواع ارز در بانک مرکزی

بانک مرکزی امروز (چهارشنبه هفتم شهریورماه ۱۴۰۰) نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۷ ارز افزایش، ۲۹ ارز کاهش و ۱۰ ارز هم بدون تغییر باقی ماند.

امروز هر دلار آمریکا ۴۲ هزار ریال، پوند انگلیس ۵۶ هزار و ۸۵۰ ریال و یورو ۴۹ هزار و ۶۳ ریال ارزش‌گذاری شد. بر پایه این گزارش، امروز هر فرانک سوئیس ۴۵ هزار و ۲۴۲ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۸۱۱ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۵۹۹ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۵۹۹ ریال، روپیه هند ۵۶۶ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۹ هزار و ۳۱۳ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۴ هزار و ۷۷۲ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۷ هزار و ۷۲۲ ریال، دلار هنگ‌کنگ پنج هزار و ۳۹۶ ریال و ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۳ ریال ارزش‌گذاری شد.

همچنین، هر دلار کانادا ۳۳ هزار و ۸۸ ریال، دلار نیوزیلند ۲۹ هزار و ۲۱۳ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۷۸۲ ریال، لیر ترکیه ۴ هزار و ۷۲۹ ریال، روبل روسیه ۵۷۶  ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۲ هزار و ۸۷۷ ریال، لیر سوریه ۳۴ ریال، دلار استرالیا ۳۰ هزار و ۳۹۳ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۰ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۳ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۹۴۴ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۱۰۳ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۱۰۳ ریال، کیات میانمار ۲۳ ریال، یکصد روپیه نپال ۳۵ هزار و ۲۰۴ ریال، یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۷۲۸ ریال و دینار لیبی ۹ هزار و ۲۵۲ ریال تعیین شد.

امروز در تابلوی بانک مرکزی هر یوان چین ۶ هزار و ۵۰۱ ریال، یکصد بات تایلند ۱۲۴ هزار و ۵۵ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۳۹ ریال، یک‌هزار وون کره‌جنوبی ۳۵ هزار و ۳۷۷ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۹ هزار و ۸۸۷ ریال، هر لاری گرجستان ۱۳ هزار و ۴۹۷ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۴۰ ریال، افغانی افغانستان ۵۲۶ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۶ هزار و ۸۳۴ ریال، منات جمهوری آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۲۱ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۲ هزار و ۲۲۴ ریال، سومونی تاجیکستان ۳ هزار و ۷۰۴ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۱ هزار و ۹۸۸ ریال قیمت خورد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۶
آقای رئیسی ، رئیس جمهور منتخب! چی شد پس وعده هایی که دادی؟ هنوز به خط قرمزت نرسیده این ارقام نجومی؟ ملت دارن به فنا میرن ، اصلا معنی و مفهموش برات قابل درک هست؟ ملت دارن از فقر و گرسنگی به فلاگت مبفتن.......
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
به هر کی اعتراض می کنی چرا کالایت را گران می فروشی می گردد در بین ابا و اجداد محصولش یک دانه ارزنی پیدا می کند و می گوید چون ارز گران شده مجبور است قیمت تمام شده را بالا ببرد وگرنه تولیدش نمی صرفد... همین لبنیات را هم هر روز به بهانه ارز گران می کنند...دیگه بخدا بریدیم
ناشناس
| France |
۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
کم کم با سیلی واقعیت از خواب بیدار خواهد شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
تو چقدر ساده ای ببم جان!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
سریع
انقلابی
مردم احساس ارامش کنند
دلار گرانتر نشده . پول مالی فنا شده.
حالا كه ديگه روحاني نيست , حالا تقصير چه کسی است ؟
رئیسی مجکریم
باسلام دولتی که قیمت سیمان رو از 70هزارتومان رسونده به پاکتی 25هزارتومان پس میتونه قیمت ارز یه کشور دیکر رو به زیر10هزارتومان برسوندپس همه چیزدست خودشون هست منتها نمیخواند کاربکنند بدبخت مردم بیچاره مردم
یعنی تورم زده بالا
دولت کلا بازار را رها کرده و فقط به اربعین و افزایش تعداد زوار و غیره مشغول است قیمت میوه و تخم مرغ سر به فلک کشیده
آقای رئیسی: شما به صراحت به مردم قول دادید و مردم الان از شما نتیجه ملموس میخواهند
دولت را باید کوچک کرد و از هزینه های دولتی کاست. خیلی از پستهای ستادی در وزارت خانه ها هیچ خاصیتی به جز حیف و میل بیت المال ندارد.
هیچ تحولی ما در این دولت ندیدیم نه در بحث مدیریت نه در بحث کوچک سازی دولت و نه کاهش هزینه های دولتی. مثل دولتهای قبل در حال خلق نقدینگی برای گذران امور هستند که آنهم به جز تورم ارمغان دیگری ندارد. اگر قرار بود فقط اسم دولت عوض شود پس چه نیازی به ایجاد امیدهای کاذب بین مردم بود؟
آقای همتی در دولت قبل خوب دلار را کنترل کرد کم کم داش می اورد زیر 20 هزار تومان اگر به اینصورت دلار بالا برود تا عید می شود 50 هزار باید تیم اقتصادی دولت قبل را بکار بگیرند تا دیر نشده است و گرنه دیگر سنگ روی سنگ بند نمی اید اگر فردا بگویند اقای همتی معاون بانک مرکزی یا شورای پول اعتبار دلار می اید روی 23 ولی همین حالا هم دیگر کسی روبه خرید نمی رود چون دیگر درامدها جواب نمی دهد به خصوص حقوق بگیر ثابت
تحویل بگیرید اقای رییس جمهور!!!
با همين فرمون بريم جلو به زودي به دلار 50 هزار توماني سلام مي ديم
روحانی بقول شما بیخیال بود و مملکت را ول کرده بود شما چی؟
به نظر می رسد تامین کسری بودجه از محل فروش ارز در دولت محل اشکال و جفا در حق ملت و پول ملی بود! آنطرف میز که بروی باب توجیه باز و همه چیز حلال است! مثل تحلیل های این روزها که پائین بودن سرانه استفاده از گوشت قرمز به بسته بودن رستورانها ذکر گره می خورد!
در حال حاضر این قیمت مسکن است که با دلار 100 هزار تومانی محاسبه می شود . هر کسی پول داشته باشد ، دلار در بهترین شرایط برای خرید است ، مطمئن باشید حداکثر چمد ماه آینده قیمت دلار به نرخ واقعی اشت نزدیک تر خواهد شد.
چرا صدایی از کیهان و دلواپسان در نمیاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
كي ارزون شده بود كه حالا بخواد بشه ؟!!!!!!!
دولت جدید که تنها به معیشت مردم توجهی نداره بلکه با وضع قوانین جدید و بی توجهی به شرایط حاضر عرصه را تنگتر کرده
خوب که چی
مگر قرار بوده بیاد پایین ؟
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج