بازدید 16292
۷

ماجرای آزار جنسی کودک اهری توسط معلمش

دادستان عمومی و انقلاب اهر گفت: اتهام کودک‌آزاری معلم اهری در شعبه ویژه در حال رسیدگی است.
کد خبر: ۱۰۷۸۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶ 26 September 2021

 


به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، رحیم عبداللهی دادستان عمومی و انقلاب اهر (استان آذربایجان شرقی) گفت: اتهام کودک‌آزاری معلم اهری در شعبه ویژه بازپرسی دادگاه عمومی و انقلاب اهر در حال رسیدگی و انجام تحقیقات مقدماتی است.

او گفت: این پرونده در پی گزارش مرجع انتظامی و شکایت ۲ نفر از والدین دانش‌آموزان یکی از روستاهای بخش مرکزی اهر علیه معلم روستای مورد نظر مبنی بر آزار جنسی فرزندانشان در سال گذشته، تشکیل شد و موضوع بلافاصله به صورت ویژه در شعبه بازپرسی دادسرا مطرح شده و تحت رسیدگی قضایی قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: از اصحاب رسانه انتظار می رود قبل از انتشار هرگونه اخبار از صحت و سقم آن مطمئن شده و با رعایت اخلاق حرفه ای، نسبت به انتشار آن اقدام کنند.

وی گفت: افرادی که نسبت به انتشار اخبار کذب اقدام کرده و موجب تشویش اذهان عمومی شده اند قطعا شناسایی و برخورد قضایی خواهند شد.

عبداللهی به همشهریان اطمینان داد، دستگاه قضایی با جدیت و دقت و حفظ استقلال قضایی و بدون توجه به حواشی ایجاد شده موضوع را در اسرع وقت رسیدگی مطابق قانون و مقررات قضایی اتخاذ تصمیم لازم خواهد کرد.

پیگیر موضوع هستیم
عصرایران نیز نوشت: فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان اهر نیز اظهار کرد: در پی انتشار خبر کودک‌آزاری در اهر، در اولین فرصت اقدام به تشکیل جلسه شورای تامین با حضور مسئولان قضایی، امنیتی نظامی و انتظامی شد.

رسول خدابخش افزود: در این جلسه پس از طرح موضوع، همه دستگاه های مرتبط، گزارش لازم را ارائه دادند و متعاقبا اطلاعات تکمیلی از سوی دستگاه قضایی به اطلاع عموم خواهد رسید.

وی تاکید کرد: به شهروندان عزیز اطمینان می‌دهیم شورای تامین تا حصول نتیجه نهایی پیگیر موضوع خواهد بود.

در روزهای اخیر خبری در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی شهرستان اهر مبنی بر کودک‌آزاری یک معلم روستایی به شکل گسترده‌ای دست به دست شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۷
مگر سال گذشته غیر حضوری و آنلاین نبود.
در برنامه ایرانگرد دیروز یا پریروز بود که روستایی از سیستان رو نشان می داد که دختران پس از رسیدن به سن بلوغ از رفتن به مدرسه منع می شدند. خانواده هاشون می گفتند که باید معلم شان زن باشد برای سن بلوغ دختران. مجری برنامه از این طرز فکر انتقاد می کرد و خواستار افزایش سطح فکر مردم شده بود. حال می بینیم که طرز فکر ایشون درست بوده است ما بارها شاهد این مسائل بوده ایم. باید امکانات را گسترش دهند و معلمان زن برای دختران فراهم کنند.
چرا باید رسیدگی به این پرونده اینقدر طول بکشد؟؟؟؟!!!
این از آن بداخلاقیها و پرده دریهایی‌ست که در شبکه های اجتماعی در بین کاربران ایرانی رایج است و با حرص و ولع دنبال میشه....
لعنت بر پدرشان که دشمن معلم هستن
چرا پنهانکاری هیچ مجازاتی ندارد؟ بلاخره این جرم اگر افتاده آیا همان موقع اطلاع رسانی شده است یا نه؟
بعد از یک سال احتمالا آثار جرم از بین رفته و حتی توسط پزشکی قانونی قابل اثبات نیست و اگر هم مثل اون قاری که ۴-۵ خانواده یهویی و از سر خنده و مزاح با هم تصمیم گرفتن دروغ بگن که به بچه هاشون سر کلاس آموزش صوت و لحن تجاوز شده نفوذ داشته باشه و دستگاه قضایی هم مجبور به جمع کردن پرونده بشه دست این خانواده ها هم به جایی نخواهد رسید. مگر اینکه معلم نگون بخت بدون نفوذ باشه که اون وقت به اشد مجازات میرسه تا درس عبرت دیگران هم بشه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی