بازدید 3774

آنچلوتی: از وضعیت بارسلونا خوشحال نیستم

کد خبر: ۱۰۷۸۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۸ 25 September 2021

شنبه شب از هفته هفتم رقابت های لالیگا، رئال مادرید از ساعت 22:30 در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان ویارئال تحت هدایت اونای امری است که در این فصل ضعیف عمل کرده اند و در 5 بازی تنها 7 امتیاز (1 پیروزی و 4 تساوی) به دست آورده اند.

به گزارش  و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، کارلو آنچلوتی ایتالیایی در کنفرانس مطبوعاتی گفت:

مقابل تیمی با کیفیت و تجربه فوق العاده قرار می گیریم، و همگی هیجان زده ایم و به بازی در بالاترین سطح عادت داریم. بازی مهمی است و برای کسب پیروزی باید در بهترین فرم خود باشیم چون آنها تیم خوبی هستند. باید در جنبه های دفاعی بهتر عمل کنیم، در این مقطع از فصل، همیشه نکاتی هست که باید در آن پیشرفت کنید. در حال حاضر تمرکز ما بیشتر روی بهبود عملکرد دفاعی تیم است چون در خط حمله کیفیت بالایی داریم. از لحاظ دفاعی باید متحد عمل کنیم. مقابل مایورکا با جنگندگی بیشتری دفاع کردیم و باید در ادامه فصل هم همینطور ادامه دهیم. وقتی مالکیت توپ را در اختیار نداریم باید جنگنده تر عمل کنیم.

بازی تمرینی روی چمن امکان پذیر نبود چون وقتی هر سه روز یکبار بازی می کنیم، انرژی زیادی می طلبد و این امکان وجود نداشت. با تماشای ویدیو برای این بازی آماده شده ایم. ما ویدیو هایی آماده کرده ایم تا بازیکنان بتوانند با تماشای آنها کارهای خوبی که انجام داده اند را آنالیز کنند و اشتباهات خود را بهبود ببخشند. با تماشای ویدیو هم می توان خوب کار کرد. 

بازیکنان خیلی خوب کار کرده اند. خیلی روی مسائل دفاعی تمرکز کرده ایم چون بیشترین نیاز تیم در این زمینه است. در زمینه هجومی، سعی کرده ایم روی جایگیری بازیکنان کار کنیم، اما این بیشتر به کیفیت و خلاقیت مهاجمان مربوط است و ترکیب ما قطعاً چنین قابلیتی دارد.

 
  • ادن هازارد
مهم ترین مسئله این است که هازارد خوب تمرین می کند و هیچ مشکل مصدومیتی ندارد. بعد از بازی مقابل والنسیا به خوبی ریکاوری کرد. نمی توانم حضور او در هر مسابقه را تضمین کنم، حتی اگر 100% آماده باشد، و این شامل تمام بازیکنان تیم می شود. مهم ترین مسئله این است که حال او خوب است.
  • بنزما و توپ طلا
او به خاطر کارهایی که فصل گذشته انجام داده و همچنان ادامه می دهد، شایسته حضور در لیست نامزدهای توپ طلا است. هنوز فرصت برای بردن این جایزه دارد و فکر نمی کنم امسال آخرین شانس او برای بردن توپ طلا باشد. او تاحدودی شبیه شراب است، که با بالا رفتن سنش بهتر می شود.
  • برنامه بازی ها و سیستم چرخشی
این چیزی است که باید به خوبی مدیریت کنم. به هیچ وجه کار آسانی نیست. باید به بازیکنی استراحت بدهید و امیدوار باشید که نفرات جایگزین خوب عمل کنند و از طرفی هم بازیکنی که خوب کار کرده را روی نیمکت قرار دهید. این ها جزئیات کوچکی هستند که باید در نظر بگیرم. باید تیمی را به میدان بفرستم که برنده بازی شود و برخی جنبه ها را در نظر می گیرم. بازیکنانی که بازی نکرده اند، شانس بالاتری برای حضور در بازی های پیش رو دارند چون سرحال تر هستند.
  • مارکو آسنسیو
پیش از بازی قبلی هم برای ما مهم بود، حتی اگر خیلی بازی نکرده باشد. مقابل مایورکا واقعاً خوب کار کرد. کیفیت و توانایی خود برای بازی در پستی متفاوت در تیم را نشان داد. او بازیکن بسیار مهمی برای ما محسوب می شود.
  • وضعیت بارسلونا
بازی ها را تماشا کرده ام. من فوتبال را دوست دارم و از این رو اگر یک تیم دوران بدی را سپری کند خوشحال نمی شوم، چه آن تیم بارسلونا باشد یا تیمی دیگر؛ من فقط روی تیم خودم تمرکز کرده ام. فقط می توانم بگویم که تمام بازی ها را دوست دارم.
  • تیبو کورتوا و استفاده از سیستم چرخشی درون دروازه
پست دروازه بانی فرق می کند، اما ما بازیکن جوانی در اختیار داریم، که بسیار قدرتمند و مطمئن است. ایده استفاده از او را داریم. لونین شایسته بازی کردن است و به زودی هم به میدان خواهد رفت.
  • ارزیابی ها از تیم
برای ارزیابی کردن خیلی زود است. در پایان فصل این کار را خواهم کرد. هدف ما همین است. در حال حاضر اوضاع برای ما خوب پیش می رود اما ما هم لحظات سختی خواهیم داشت و باید برای آن آماده باشیم.
  • هماهنگی با فوتبال مدرن
فوتبال از لحاظ جنبه های فیزیکی بازی، بیشتر از جنبه های فنی یا تاکتیکی تکامل یافته است. فشار و شدت بازی ها خیلی بالاتر رفته است. چیز جدیدی در زمینه تاکتیکی به فوتبال اضافه نشده است. امروزه تیم ها سعی می کنند مستقیم تر بازی کنند، پرسینگ را از جلو انجام دهند و روی ضدحملات هم به حریف ضربه بزنند. اوضاع در زمینه فیزیکی اما تکامل یافته، و این تنها به صورت فردی نبوده و به صورت دسته جمعی است. جنگندگی و فشار زیادی مخصوصاً هنگام در اختیار نداشتن توپ وجود دارد.
  • بازی مقابل مایورکا
ما از پیروزی تیم راضی بودیم اما باید این را هم در نظر بگیریم که خیلی زود پیش افتادیم. نتیجه پر گلی بود. تا 4-1، بازی هنوز بسیار حساس و رقابتی بود، اما نسبت به بازی مقابل والنسیا خیلی بهتر عمل کردیم.
  • اهمیت نقش آلابا
پست او در خط دفاعی به فشار بازی بستگی دارد. ممکن است کمی جلوتر باشد و آلابا در این زمینه خیلی خوب است. اما اگر فشاری روی توپ وجود نداشته باشد، این حرکت ریسک است و باید عقب تر دفاع کنیم. دوست داریم خط دفاعی را تا حدود خط میانی جلو بکشیم اما این کار همیشه ممکن نیست.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار