بازدید 4298
امیرعبداللهیان:

انرژی ازبخش‌های مهم همکاری با ارمنستان است

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در دیدار با آرارات میرزویان همکاری در حوزه انرژی را از جمله بخش‌های مهم در همکاری‌های اقتصادی با ارمنستان دانست و آمادگی تهران برای میزبانی از وزیر انرژی این کشور برای بررسی ظرفیت‌های مرتبط را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۰۷۸۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۹ 24 September 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران و آرارات میرزویان وزیر خارجه ارمنستان امروز جمعه (به وقت محلی) در دیداری در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد به بحث و گفتگو درخصوص روابط میان دو کشور پرداختند.

وزیر امور خارجه ایران در این دیدار نیز ضمن تاکید بر ظرفیت ترانزیت کالا در مسیر میان ایران و ارمنستان، همکاری در حوزه انرژی را از جمله بخش‌های مهم در همکاری‌های اقتصادی دانست و آمادگی تهران برای میزبانی از وزیر انرژی ارمنستان برای بررسی ظرفیت‌های مرتبط را اعلام کرد.

وزیر خارجه ارمنستان نیز در این دیدار با تبریک انتصاب امیرعبداللهیان به سمت وزیر امور خارجه، روابط میان ایران و ارمنستان را خوب و رو به رشد توصیف کرد.

میرزویان همچنین بر ضرورت برگزاری کمیسیون مشترک دو کشور در کوتاه‌ترین زمان ممکن تاکید کرده و آغاز همکاری در حوزه نفت و انرژی را خواستار شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی