بازدید 13421

خزعلی: هم و غم مردم نباید یک لقمه نان باشد

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با تاکید بر لزوم برقراری عدالت در جامعه گفت: یکی از راه‌های برقراری عدالت، رسیدن مردم به حداقل نیازها است تا فکر و هم و غم‌شان درگیر یک لقمه نان نباشد.
کد خبر: ۱۰۷۸۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲ 23 September 2021

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در نشست با زنان فعال و کارآفرین خوزستان که در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: قابل هضم و پذیرش نیست که بگوییم خوزستان محروم است. ترجیح می‌دهم بگویم خوزستان، استانی مقاوم و ایستاده و صبور است که زنان در رأس این صبوری بوده‌اند.

وی افزود: هشت سال دفاع مقدس این موضوع را ثابت کرد و اکنون هم در این چند ساعت چهره‌هایی را دیدم و صحبت‌هایی شنیدم که متوجه شدم هنوز کسانی که می‌خواهند این راه را ادامه بدهند و با تمام توان و وجود کشور را بسازند، وجود دارند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: این زنان همان گونه که در مقابل حمله فیزیکی دشمن مقاومت کردند، در این جنگ نرم و اقتصادی نیز مقاومت کرده‌اند و ایستاده‌اند.

وی افزود: این زنان با اعتماد به خود و به کارگیری همه توانمندی‌ها و امکاناتی که در اختیار دارند، بدون چشمداشت و نظر کردن به خارج فعالیت می‌کنند.

خزعلی بیان کرد: چند سال است که مهمترین و مجاهدانه‌ترین کار را کارآفرینی می‌دانم و بعد از ریاست دانشگاه، تنها در راستای ایجاد کار برای جوانان فعالیت کرده‌ام. اکنون جهادی بالاتر از این نیست و می‌بینیم چند سال است که مقام معظم رهبری نیز بر تولید و اقتصاد تأکید بسیاری دارند.

وی عنوان کرد: تا زمانی که مردم تحت فشار هستند و وضعیت اقتصادی بهبود پیدا نکرده است، نمی‌توانیم بسیاری از کارهای فرهنگی را انجام دهیم. بنابراین باید زیرساخت‌های لازم را فراهم کنیم تا به تدریج آسیب‌ها رفع شوند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با تاکید بر لزوم برقراری عدالت در جامعه بیان کرد: یکی از راه‌های برقراری عدالت، رسیدن مردم به حداقل نیازها است تا تمام فکر و هم و غم‌شان درگیر به دست آوردن لقمه نان نباشد و در این راستا، اشتغال‌زایی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به تلاش برای رفع موانع کارآفرینان، گفت: برای رفع محرومیت‌ها تلاش می‌کنیم زیرا هدف ما رفع محرومیت تا فراگیری عدالت است و امیدواریم در این چهار سال، آرمان‌های دولت را که بخش عمده آن اجرای عدالت و رفع محرومیت است، محقق کنیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۱۷
همش حرف.مردم فکر می کنن عمدا مردم رو مشغول معیشت می کنن
الحمدالله شما که در ۱۶ سالگی ازدواج ودر یک منزل بزرگ در قم در آسایش زندگی کرده وبهترین تحصیلات را انجام ومسئولیتهای خطیر داشته والاماشالله همچنان اسب شانس تان چنان می تازد که‌گاها به پای شانس خود نیز نمی رسید بدیهی است که به مردم شریف کشور مان امر میکنید که ما نیاید فقط به نان شب فکر کنیم ما پدر پرنفوذی مانند شما نداشتیم برای خود بشویم آدم !؟آنوقت خاک کجا را برسرمان کنیم.
ببین کی داره از این حرفها میزنه ؟
اگر امثال شما بذارین
هر وقت برای 5لیتر اب 4کیلومتر توی گرما راه رفتی بعدا سخنرانی کن در مورد ازداواج و قدرت زنانگیت در 16 سالگی
از این حرفهای بی عمل از مسئولان زیاد شنیدیم
همان که شما به حداقل ها فکر می کنید آن را نیز نمی توانید فراهم کنید شما باید باید به حداکثرها فکر کنید تا حداقل ها را فراهم کنید
.... اظهار کرد: قابل هضم و پذیرش نیست که بگوییم خوزستان محروم است. ترجیح می‌دهم بگویم خوزستان، استانی مقاوم و ایستاده و صبور است که زنان در رأس این صبوری بوده‌اند. * و همچنین بر پشت گرده ی این صبوری ها می تازیم* کلمات و جمله های پوپولیستی درد آور!!!! اگر محروم نیست پس چه هست؟؟؟ محروم یعنی مفعول قرار گرفته شده، یعنی به عمد به آنها رسیدگی نشده، چرا شهامت این را نداریم که اعتراف کنیم؟؟؟ ولی هزاران کلمه را برای پوپولیستی ناخود آگاه پنهان خودمان جستجو میکنیم؟؟؟
سلام کسی که با شکم سیرمی خوابد حال و احوال انسانهای گرسنه رو نمی فهمد این خانم که در کاخ زندگی می کند خبر از احوال مردم سختی کشیده خوزستان ندارد ایشان چه می فهمد زندگی در الونک یعنی چی یا نداشتن آب برای خوردن چه معنایی دارد
سلام. هم و غم مردم یک لقمه نان نیست. حیثیت آن یک لقمه نان است.
تا امثال شما هستند هست
خسته نباشید! زحمت کشیدید چهل و سه سال پس از انقلاب به چنین چیز مهمی اشاره کردید!!! خیالمون راحت شد که مسئولین کمی هم از درد و رنج ما خبر دارند. !!!!!!!!!
خانم خزعلی خدا شاهده جمعیت کثیری از مردم ایران برای شام شبشان مانده اند وگرسنه می خوابند
فقط حرف می زنید .
عادت کردین که به مرگ بگیرین تا به تب رضایت بدن!!!
مردم با این وضع اقتصادی هم وغمش یلفمه ونون نباشه
یعنی چی؟ این حرف از لحاظ فلسفی غلط است.
اصولا هم و غم انسان و هر موجود زنده ای، در درجه اول باید نان باشد.
هم و غم یعنی تلاش و کوشش. یعنی هدف داشتن، یعنی آرمان (بمعنی حسرت و آرزو و دریغ) داشتن و یعنی نگران چیزی بودن. یعنی چیز خوب. ولی اینجا بصورت تلاش مذبوحانه یا حداقل زجرآور ترسیم شده که با فلسفه انسان نمی خواند. مثلا هم و غم کسی برای اعتلای کشورش است. یا هم و غم کسی یک لقمه نان حلال برای خانواده اش است؛ اصلا چیز بدی نیست.
باید جور دیگری مقصودش را بیان می کرد. مثلا می گفت: مردم نباید برای نیازهای ضروریشان تحت فشار باشند.
هم و غم بمعنی تقلا کردن و دست و پا زدن نیست. از همین نحوه بکاربردن لغات و عبارات، من می فهمم که ایشان سواد مناسبی ندارد.
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی