بازدید 18216
سرخ‌ها انتقام استقلال را در خاک عربستان از حریف سعودی می‌گیرند؟

قرعه‌کشی لیگ قهرمانان: پرسپولیس به الهلال خورد

پرسپولیس در دور قبلی استقلال تاجیکستان را حذف کرده که این تیم در مرحله گروهی چهارگل به الهلال پرستاره زده بود! حالا شاگردان یحیی باید انتقام حذف استقلال تهران را هم در ریاض از الهلال بگیرند.
کد خبر: ۱۰۷۶۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰ 17 September 2021

قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ برگزار شد و پرسپولیس در این مرحله باید در خاک سعودی‌ها به مصاف الهلال عربستان برود.

قرعه‌کشی لیگ قهرمانان: پرسپولیس به الهلال خورد

به گزارش تابناک ورزشی، قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ظهر امروز (جمعه) به صورت مجازی در شهر کوالالامپور کشور مالزی برگزار و پرسپولیس حریف الهلالی شد که در مرحله قبلی استقلال را حذف کرده بود.

بازی پرسپولیس روز ۲۴ مهرماه در ورزشگاه الملز برگزار می‌شود و در صورت برتری سرخپوشان ایرانی مقابل الهلال، سه روز بعد یعنی ۲۷ مهرماه با برنده جدال النصر عربستان و الوحده امارات برای رسیدن به فینال آسیا مصاف خواهد داد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا، میزبانی باقی مانده مسابقات این فصل را تا دیدار فینال به سعودی‌ها واگذار کرده است! در واقع پرسپولیس در صورت رسیدن به فینال و قهرمانی احتمالی، هیچ مسابقه‌ای را در خانه برگزار نکرده است!

پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی تیم شگفتی‌ساز استقلال تاجیکستان را در خانه این تیم شکست داده است. جالب اینکه این تیم، شهر دوشنبه تاجیکستان در مرحله گروهی، الهلال پرستاره و قدرتمند را با چهار گل درهم کوبیده بود!

 

نتیجه قرعه‌کشی به شرح زیر است؛

منطقه غرب

الوحده امارات - النصر عربستان

پرسپولیس - الهلال عربستان

منطقه شرق

چونبوک موتورز کره جنوبی - اولسان هیوندای کره‌جنوبی

پوهانگ استیلرز کره جنوبی - ناگویا ژاپن

قرعه‌کشی لیگ قهرمانان: پرسپولیس به الهلال خورد

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، دیدار‌های مرحله یک‌چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ به میزبانی کشور عربستان و به ترتیب در تاریخ‌های ۲۴ مهرماه، ۲۷ مهرماه و دوم آذرماه و به صورت تک‌بازی برگزار خواهد شد.

در ابتدای مراسم ویندزور جان، دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با تشکر از اتحاد تیم‌های آسیایی از برگزاری مسابقات به شیوه تک‌بازی به دلیل شرایط ویژه کرونایی صحبت کرد.

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۰
اخ‌ جون‌ حداقل‌ تلافی‌ باخت‌ استقلال‌‌دربیاریم‌
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
خخخخخخخخخخخخخخخ
از ترس دارن میلرزن، اونوقت میخوان تلافی استقلال رو در بیارن !!!!
با اینکه پرسپولیسی هستم ولی قطعا الهلال میره بالا. فدراسیون حتی اجازه نداد یک بازیکن خارجی بخریم. از اون طرف بازیکنانی که از ما جدا شدن خودشون یک تیم بودم ولی ورودی ها زیاد تعریفی نیستند. الهلال از نظر بازیکن و امکانات اوضاع خوبی داره.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
نه دوست عزیز. ایشالا و به امید خدا تو خاک عربستان الهلال و النصر رو می بریم و باز هم میریم فینال. ضمنا انتقام استقلال رو هم می گیریم. اتفاقا حذف تیم های عربستانی در داخل خاک عربستان لذت بیشتری داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
با اینکه آبی هستم٬ با توجه به بازی الهلال مقابل استقل ٬ بنظرم پرسپولیس از پس الهلال بر می یاد
اگر در این بازی هم توپ را دادند ٬ شاید بهتر باش پرپولیس بجای خسته کردن خو بیشتر در میانه زمین پاسکاری کند و توپها را بجای پاسهای کوتاه با پاسهای بلند یک تکه به جلو بفرستد
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
مگه همین شرایط برای استقلال نبود؟
اونموقع بهانه گیری استقلالیها بود اما الان شد نظر کارشناسی!!!!
بپا نچایی.
ناشناس
| Germany |
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
مثل اینکه یادتون رفته پرسپولیس با شرایط بدتر از این و با نیمکت خالی هم تا فینال آسیا رفت
فعلا انتقام ۴گل عمر خربین را بگیرند بعد بفکر استقلال باشند ضعیف استقلال بخاطر سیاست وزارت ورزش است که مدیرانی پرسپولیسی به استقلال آورده اند
با آرزوی موفقیت برای تیم الهلال
اگر بازی با الهلال را ببریم می توانیم بایک تیر سه نشون بزنیم هم تلافی چند سال پیش که جلوی همین تیم باختیم را بگیریم وهم تلافی باخت استقلال رو وهم به نیمه نهایی صعودمیکنیم
پرسپولیس برنده است
درسته که الهلال بازیکن های خوب زیادی داره اما باز هم ما می تونیم شکستش بدیم. ببینید من کی این حرف رو زدم ایشالا و به امید خدا 2 بر یک یا 2 بر صفر الهلال رو شکست میدیم و بعد هم النصر را یک صفر
لطفا اول انتقام 4تایی شدن بازی رفت وشش تایی شدن رفت وبرگشتتون رو بگیرید
هنوز هیچی نشده ارتش سایبری تیم شکست خورده در مقابل الهلال دست به کار شدن و شروع کردن به لجن پراکنی. اینها فقط مستحق باخت بودن که حاجت روا شدن. ما نه برای انتقام باخت استقلال، بلکه برای حیثیت از فوتبال ایران بازی میکنیم و انشا الله الهلال رو هم میبریم.
سلام
با غيرت ايراني تيمي که الهلال را 4 تايي کرده بود برديم باميد خداوند ودعاي خير مردم پيروزي پرسپوليس بر تيم الهلال شدني است.
ایشالا پیروزی ببازه ایشالا
پرسپولیس تیم واقعی ایران است که با همه کمبودها بر رقیبان خود غلبه کرد.
بهترین خود باشید و برای همه ایرانیان بجنگید.
امیدوارم نماینده شایسته ایران باقی بمانید و امسال قهرمان شوید.

امیدوارم سال بعد سه تیم ایرانی در فینال باشند و دربی تیمهای ایرانی در غرب آسیا داشته باشیم.
السلام عليكم
انا الهلالي و اتمنا فور فريقنا به ٧ اهداف امام فريق اللنگ ايراني
الهلال را هم میبریم و انتقام استقلال رامیگیریم (:
چرا حالا در عربستان
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار