بازدید 7384
۲
رئیسی در جلسه هیات دولت:

مدیران آستانه تحمل خود را بالا ببرند

سید ابراهیم رئیسی روز یکشنبه در جلسه هیأت دولت با تأکید بر اینکه دولت از نقد منصفانه و سازنده استقبال می‌کند، اظهار داشت: نقد منصفانه را باعث رشد و ارتقاء امور در کشور می‌دانیم و مدیران اجرایی باید آستانه تحمل خود را در مواجهه با انتقاد‌ها بالا ببرند، چرا که انتقاد درست می‌تواند نسبت به اصلاح کاستی‌ها و نواقص مفید باشد.
کد خبر: ۱۰۷۵۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۵ 12 September 2021

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، رئیس جمهور همچنین با گرامیداشت روز ملی سینما، توجه ویژه به اصحاب هنر را ضروری دانست و گفت: باید نسبت به مشکلات حرفه‌ای و حتی شخصی و معیشتی اصحاب هنر توجه ویژه داشته باشیم. لازم است وزیر محترم ارشاد، مشکلات حرفه‌ای و شخصی جامعه هنری کشور را پیگیری کند.

رئیسی ضمن بیان اینکه سینما ابزاری است که باید در خدمت انقلاب و تبیین فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی قرار بگیرد از اصحاب سینما خواست در تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و امیدآفرینی در جامعه پیشگام باشند.

وی افزود: تأثیرگذاری مفاهیمی که با ابزار فیلم و هنر منتقل می‌شود، بسیار بیشتر از هزاران ساعت سخنرانی است.

رئیسی در ادامه، مأموریت دریانوردی ناوگروه ۷۵ ارتش جمهوری اسلامی را اقدامی بسیار ارزشمند و قابل تقدیر دانست و اظهار کرد: این مأموریت افتخارآمیز دریانوردی، نشان داد که با تکیه بر توانمندی داخلی می‌توان تولید قدرت کرد و همچنین شجاعت در برخورد با چالش‌ها را به رخ همگان کشید و این حضور برجسته، پیام امیدبخشی برای مردم ایران و مستضعفان جهان و خار چشمی بر دشمنان بود.

رئیسی اقدام وزارت صنعت و معدن و تجارت را در کاهش قیمت سیمان بسیار پسندیده و امیدبخش خواند و اظهار کرد: همه مسئولان باید تلاش کنند قیمت کالا‌ها بویژه کالا‌های معیشتی مردم به هیچ عنوان گران نشود و ضمن تلاش در جهت برقراری ثبات در بازار باید در راستای کاهش قیمت‌ها تلاش کرد.

همچنین در این جلسه، پیشنهاد وزیر کشور درخصوص استانداری حسین مدرس خیابانی برای استان سیستان و بلوچستان به تصویب رسید.

رئیسی خطاب به استاندار جدید استان سیستان و بلوچستان چهار موضوع را مورد تاکید قرار داد:

۱- حفظ و ارتقاء وحدت و برادری موجود بین اقوام و مذاهب موجود در استان و پیشگیری از اقدامات تفرقه‌افکنانه جریان‌های افراطی، به لحاظ اینکه اقوام بلوچ و سیستان و مردم شیعه و سنی استان در

سالیان متمادی با همدیگر زندگی برادرانه داشته‌اند.

۲- استفاده از نیرو‌های کارآمد بومی و ظرفیت منابع انسانی توانمند و شایسته استان بالاخص جوانان.

۳- تأکید بر ارتقاء امنیت مرز و استان با کمک و همت مردم منطقه به عنوان مرزداران شایسته کشور.

۴- ساماندهی و ضابطه‌مند نمودن مبادلات مرزی و سوخت‌بری.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
به جای بی عرضگی و بالا بردن آستانه تحمل وقتی کار بلد نیستن خجالت بکشند و ول کنند بروند
آستانه تحمل مشکل مردم را حل نمیکند
جناب ریسی از همکاران عزیز خود تشکر کنید که تلاش خوبی کردند درجهت جلوگیری از افزایش قیمت کالاهای ضروری مردم. چون در همین دو هفته گذشته تخم مرغ و لبنیات گران شد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر