بازدید 10309

آیفون 13 یک ترابایتی، شوخی یا جدی؟

کد خبر: ۱۰۷۵۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹ 12 September 2021

آیفون 13 یک ترابایتی، شوخی یا جدی؟

اخیرا گزارشات ضد و نقیضی مبنی بر عرضه نسخه یک ترابایتی آیفون ۱۳ منتشر شده است. تحلیل‌گران انتظار دارند که یک مدل آیفون ۱۳ با یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی روانه بازار شده و قیمت بیشتری نسبت به مدل‌های دیگر داشته باشد. در ماه فوریه امسال، همه کارشناسان انتظار داشتند که آیفون‌های امسال نیز نهایتا با ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی منتشر شوند، اما گویا رویای آیفون ۱ ترابایتی بیش از پیش در حال محقق شده است و می‌توانیم یک تفاوت آشکار نسبت به سری آیفون ۱۲ داشته باشیم. می‌دانیم که آیفون ۱۲ پرو مکس با حافظه ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایتی در سال گذشته روانه بازار شد و امسال می‌توانیم یه تفاوت دوبرابر نسبت به آن شاهد باشیم.

آیفون ۱۳ یک ترابایتی؛ رویایی نزدیک به واقعیت

می‌دانیم که اخبار و اطلاعات، در ماه‌های آینده دچار تغییرات بیشتری شده و با نزدیک شدن به موعد رونمایی از آیفون‌های جدید، نوسانات خبرهای اشتباه کمتر شده و می‌توانید با آن‌سوی حقیقی شایعات نیز روبرو شویم. تیم کوک اطمینان قلبی به چرخه تولید شرکت دارد و قصد دارد که چرخه محصولات 5G را تا سال ۲۰۲۲ با گسترش بیشتری روبرو کند. آیفون قصد دارد که از مزایای این فناوری بهره‌مند شده و کم کم و بعد از واکسیناسیون عمومی کرونا، مصرف کنندگان بیشتری را وارد چرخه محصولات خود کند. این امر بالاخره محقق خواهد شد و می‌توانیم انتظار داشته باشیم که آیفون‌های ۱ ترابایتی هم به حقیقت نزدیک شوند.

آیفون ۱۳ یک ترابایتی؛ رویایی نزدیک به واقعیت

بنابراین، چشم‌انداز ما نسبت به این قضیه مثبت است و اطمینان بیشتری داریم که آیفون‌های ۱ ترابایتی حتی امسال نیز شانس رونمایی داشته باشند. آیفون ۱۳ همانند ایفون ۱۲ و ایفون ۱۲ پرو مکس، در سومین هفته از ماه سپتامبر رونمایی خواهد شد. اگر قصد خرید قسطی آیفون ۱۳ را دارید، می‌توانید از شرایط ویژه بازرگانی سیب استفاده کرده و با اطمینان کامل و استرس کمتری نسبت به خرید این گوشی، همزمان با عرضه آن اقدام کنید.

خرید قسطی آیفون ۱۳ با امکانات جدید و بهبود یافته

اپل، در حال حاضر حافظه ۱ ترابایتی را برای تبلت‌های رده‌بالای آیپد پرو خود ارائه می‌کند و با چنین حافظه ذخیره‌سازی ناآشنا نیست. البته منابع زیادی هم اعتقاد دارند که امسال هم مثل سال گذشته، بیشترین حافظه ذخیره‌سازی، ۵۱۲ گیگابایتی خواهد بود و تا زمان معرفی عمومی آیفون‌های جدید، نمی‌توان به‌صورت صد در صد در مورد این قضیه اظهار نظر کرد. از منظر مشخصاتی، می‌توان انتظار داشتی که اپل در نسخه‌های Pro آیفون ۱۳، از حافظه ذخیره‌سازی یک ترابایتی که دو برابر حافظه ذخیره‌سازی بیشتری نسبت به آیفون‌های کنونی (۵۱۲ گیگابایت) است، استفاده کند.

خرید قسطی آیفون ۱۳ با امکانات جدید و بهبود یافته

احتمالا پیشرفت‌های محسوسی هم در سنسور لیدار این گوشی‌ها رخ خواهد داد و همه مدل‌های آیفون ۱۳، می‌توانند این ارتقاها را تجربه کنید. این شرکت، به‌طور کلی نسبت به فروش سری جدید آیفون خود امیدوار است و قصد دارد که آیفون ۱۳، تفاوت آشکاری با آیفون ۱۲ داشته باشد. ما معتقد هستیم که بنابر وضعیت زنجیره تامین آسیا، تقاضا برای آیفون ۱۳، مشابه یا کمی قوی‌تر از آیفون ۱۲ خواهد بود. این امر نشان می‌دهد که چرخه بسیار عالی کوپرتینو تا سال ۲۰۲۲ ادامه خواهد داشت و اپل می‌‌تواند سرمایه‌گذاری زیادی روی آیفون‌های جدید خود داشته باشد.

شرایط ثابت بازرگانی سیب برای خرید محصولات

وجود کارت شناسایی شخص صاحب حساب، دسته چک صیاد و گردش مالی برای خرید از بازرگانی سیب الزامی است. بازرگانی سیب یک مرجع مهم برای خرید محصولات اپل است که با شرایط فوق العاده ی اقساطی در اختیار علاقمندان به برند اپل قرار می گیرد. علاوه بر این ها با سامانه ی محاسبه گر موجود در سایت بازرگانی سیب می توانید از میزان پیش پرداخت و دیگر فاکتورها با خبر شوید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم
آخرین اخبار